NETFLIX
NETFLIX

Το Τoo hot to Handle: Latino είναι ό,τι ακριβώς υπόσχεται το όνομά του

Η 4η σεζόν του reality του Netflix, με συμμετέχοντες από Λατινική Αμερική και Ισπανία, είναι αδιανόητα εθιστική.
Ντρέπομαι αλλά το παραδέχομαι ότι έχω αποκτήσει ένα μικρό εθισμό στα dating reality shows του Netflix. Ξεκινώντας από τον social media friendly Cirlce (σε όποια χώρα και αν λαμβάνει χώρα) και συνεχίζοντας με το Love is Blind (αυτό που οι συμμετέχοντες δε βλέπουν ο ένας τον άλλο) και φυσικά το Sexy Beasts (εκείνο στο οποίο είναι μεταμφιεσμένοι ως ζώα).

Όλα τους είναι εθιστικά και καλοφτιαγμένα. Αυτό που λένε το production value φαίνεται και κολαούζο δε θέλει. Αλλά ποτέ πριν δεν αισθάνθηκα την ανάγκη να ξεχωρίσω κάποιο. Ε, λοιπόν, το Τoo hot to handle: Latino είναι κάτι που πρέπει να δεις για να το πιστέψεις.

Οριακά NSFW θα μπορούσα να ισχυριστώ, έστω με μια δόση υπερβολής.

Όπως ακριβώς στις προηγούμενες σεζόν (τις δυο αγγλόφωνες και τη βραζιλιάνικη) το concept θέλει τους “too sexy for their shirts” συμμετέχοντες να μαζεύονται σε έναν εξωτικό προορισμό. Προετοιμασμένοι να βγάλουν τα μάτια τους αφού όλοι τους έχουν επιλεχθεί ακριβώς επειδή λατρεύουν το σεξ και σιχαίνονται τις μακροχρόνιες (βλέπε πάνω από μια νύχτα) δεσμεύσεις.

Τoo hot to handle: Latino, ό,τι ακριβώς περιμένεις

Το twist; Μετά από την πρώτη νύχτα, ένα ρομποτάκι τύπου Alexa εμφανίζεται στην παραθαλάσσια βίλα και τους αποκαλύπτει ότι, στην πραγματικότητα, συμμετέχουν σε ένα show όπου το σεξ απαγορεύεται δια ροπάλου. Ότι δηλαδή είναι εκεί προκειμένου να μάθουν να κάνουν πιο ουσιαστικές συναισθηματικές σχέσεις και πως, αν τα καταφέρουν, κερδίζουν το δικαίωμα να μοιραστούν ένα έπαθλο ύψους 100.000 δολαρίων.

Το δεύτερο twist;  Ότι κάθε φορά που κάποιος παραβαίνει τους κανόνες, ξεκινώντας από ένα απλό φιλί και προχωρώντας έως το κανονικό σεξ, η ομάδα συνολικά χάνει ένα εξαιρετικά μεγάλο ποσό από το κοινό έπαθλο. Κάτι που αναγκάζει τους παραβάτες να σωπαίνουν και να κρύβονται προκειμένου να μην αντιμετωπίσουν την οργή των υπολοίπων.

Η διαφορά του Latino edition, από κάθε προηγούμενη, είναι ότι οι συμμετέχοντες είναι πιο αγριεμένοι -και πιο σέξι- από ποτέ. Ήδη από την πρώτη νύχτα, αυτή που η απαγόρευση δεν έχει πέσει ακόμη, τρία ζευγάρια (από τα συνολικά εν δυνάμει πέντε) βρέθηκαν να κάνουν πολύωρο σεξ. Με τους υπόλοιπους να μένουν κανονικά άυπνοι αφού όλοι τους κοιμούνται, ανά ζεύγη, στον ίδιο χώρο-κοιτώνα. Ήταν δηλαδή φανερό από το πρώτο επεισόδιο ότι η φάση είναι «αποχαιρέτα το έπαθλο».

Θρίαμβος του casting ή απόδειξη ότι το λατινοαμερικάνικο αίμα όντως βράζει γρηγορότερα; Δεν είμαι ειδικός να απαντήσω. Πάντως, κάτι διαφορετικό συμβαίνει εδώ και οι γυναίκες μοιάζουν να έχουν τον πρώτο λόγο στο Τoo hot to handle: Latino.

Ξεκινώντας από την επιβλητική 21χρονη Μεξικανή Caro Mendoza, Instagram model στο επάγγελμα, που από την πρώτη στιγμή δήλωσε ότι της αρέσουν «όλα τα χρώματα, οι ηλικίες και οι γεύσεις άντρα».

Πριν αποφασίσει ότι το ταίρι της είναι ο -επίσης Μεξικανός- Israel (μοντέλο και θαλάσσιος βιολόγος). Η μοναδική, έτσι για την ιστορία, που πρόλαβε να κάνει σεξ δυο φορές (και το βράδυ και το επόμενο πρωί) πριν πέσει το μπλόκο.

Εξίσου ακαταμάχητη και η «συνεταίρος της στο έγκλημα» Ισπανίδα Zaira. Ιδιοκτήτρια brand με ρούχα, τραγουδίστρια και η δεύτερη που πρόλαβε να κάνει σεξ εκείνη τη μοιραία νύχτα.

Ωραιότερη συνολικά στη βίλα υπήρξε αρχικά το μοντέλο από την Κολομβία Manuela Angel που επέδειξε αυτοσυγκράτηση.

Σε αντίθεση δηλαδή με τις δυο fitness influencers της παρέας. Την Μεξικανή Lilian, που είναι επίσης ιδιοκτήτρια εταιρίας με σνακ και η οποία ενέδωσε από την πρώτη νύχτα. Και της ασυγκράτητης Αργεντινής Flor Zaccanti.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι παραπάνω έχουν ήδη κερδίσει μια θέση στο top 10 διαγωνιζόμενων συνολικά σε όλη την πορεία του Too Hot to Handle.

Δίπλα δηλαδή σε διαγωνιζόμενες όπως την Βρετανίδα Chloe Veitch της πρώτης σεζόν που εξαργύρωσε τη συμμετοχή της με μια ακόμη συμμετοχή στο The Circle και ένα άκρως εμπορεύσιμο λογαριασμό στο Instagram.

Tην Lydia Clyma από την ίδια σεζόν, η οποία στο εν τω μεταξύ κατάφερε να γίνει influencer.

Kαι την πιο διάσημη, ίσως, όλων, Francesca Farago (με σχεδόν 6 εκ. followers), που έχει πλέον τη δική της εταιρεία με μαγιό. Ενώ εννοείται πως έχει χωρίσει από τον συν-συμμετέχοντά της Harry.

Είπαμε. Στις αγγλόφωνες εκδοχές τα κορίτσια μπορεί να ήταν πιο Instagram friendly. Όπως η Λονδρέζα  διαιτολόγος Tabitha Clifft (δεύτερη σεζόν) με το body positive μήνυμα που είναι η προσωπική μου αδυναμία.

Ή η αξέχαστη Ιταλίδα πιλότος-μοντέλο Christina Carmela, και πάλι από τη δεύτερη σεζόν, που μόνο απαρατήρητη δεν πέρασε όταν μπήκε.

Αλλά τα πράγματα πραγματικά είναι too hot to handle όσο περισσότερο εστιάζουμε στην Λατινική Αμερική. Σωστά Rita; (βλέπε ένα από τα standout της βραζιλιάνικης σεζόν).

Exit mobile version