Too Hot to Handle: Η πιο ελεεινή δουλειά που είχε να κάνει η παραγωγή
Όταν πληρώνεσαι για να ακούς προσεκτικά αν οι παίκτες αυτοϊκανοποιούνται ή πηγαίνουν απλώς στην τουαλέτα.
- 21 ΑΠΡ 2020
Το Netflix δεν θέλει να είναι χρυσωρυχείο του true crime, επενδυτής σε ακριβές ταινίες όπως το ‘Irishman’ που δεν αναλαμβάνουν άλλα στούντιο και καταφύγιο των ρομαντικών κομεντί. Πάνω από όλα θέλει να είναι μία πλήρης, καλύτερη εναλλακτική ενός παραδοσιακού δικτύου ανοιχτής τηλεόρασης ή καλωδιακής, και αυτό δεν είχε φανεί ποτέ πιο ξεκάθαρα από φέτος. Το ‘Too Hot to Handle’ που βρίσκεται στο Top10 του αμερικανικού αλλά και του ελληνικού Netflix από την ημέρα της πρεμιέρας του, είναι ήδη το τρίτο original reality πρόγραμμα της πλατφόρμας για φέτος μετά το ‘Circle’ που δανείστηκαν από την Αγγλία και το ‘Love Is Blind’ που δημιούργησε η ομάδα πίσω από το επιτυχημένο ‘Married at First Sight’.
Παρότι θα υποστηρίζω για πάντα ότι το junk, σε πολλές μορφές από αυτές που παίρνει στη ζωή μας, αποκτά τη δική του αναμφισβήτητη αξία αποσυμφόρησης όταν θες να αναποδογυρίσεις τον εγκέφαλό σου και να τον αδειάσεις εντελώς, με το ‘Too Hot to Handle’ μπορεί και να βρήκα το όριό μου. Η εκπομπή είναι ένα ακριβότερο ‘Game of Love’ με εξίσου ακατανόητο φορμάτ, με bonus μια απείρως καλύτερη παρουσιάστρια – την κωμικό Desiree Burch σε ρόλο αφηγήτριας και σωσίβιας λέμβου όταν τη χρειαζόμασταν περισσότερο – και την πιο επιφανειακή απόπειρα αυτοβελτίωσης που έχουμε δει ποτέ.
Συμμετέχοντες από την Αμερική, την Ιρλανδία, τη Μεγάλη Βρετανία και την Αυστραλία απομονώνονται σε ένα εξωτικό ησυχαστήριο με την ιδέα ότι θα παίξουν σε κάποιου τύπου dating show, για να ενημερωθούν τελικά από ένα AI αλά Alexa που ονομάζεται Lana ότι για να κερδίσουν το χρηματικό έπαθλο των 100.000 δολαρίων (ένας θα το πάρει; μέσα από ποια διαδικασία; υπάρχει τελικός; κανείς τους δεν φαίνεται να έχει την παραμικρή εικόνα και σίγουρα δεν την είχαμε εμείς), θα πρέπει να απέχουν εντελώς από οποιαδήποτε ερωτική πράξη. Να μην κάνουν σεξ, να μη φιλιούνται, να μην αυτοϊκανοποιηθούν καν στον ένα μήνα που θα κρατούσαν τα γυρίσματα του ‘Too Hot to Handle’.
Ο σκοπός μέσα από αυτό θα ήταν να απαρνηθούν για λίγο τις εύκολες, περιστασιακές σχέσεις που έχουν συνηθίσει να συνάπτουν στην πραγματική τους ζωή και να δουν εάν θα μπορούσαν να κάνουν ουσιαστικές σχέσεις με κάποιους από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.
«Δεν νομίζω ότι μαθαίνω τίποτα εκτός απ’ το ότι όλοι σε αυτό το σπίτι είναι ηλίθιοι και δεν νομίζω ότι αυτή η διαδικασία κάνει τίποτα ούτε γι’ αυτούς», εξομολογείται σε μια κρίση αφύπνισης η ‘κακιά’ του show, Hayley, γνωστή επίσης και ως ο μοναδικός λογικός άνθρωπος στο ‘Too Hot to Handle’. Προφανώς και θα την έδιωχνε η παραγωγή.
Αν και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες θα ορκίζονταν μέχρι το τέλος του show ότι έχουν αλλάξει μυαλά, η Hayley είχε δίκιο για το γεγονός ότι η διαδικασία της Lana δεν έκανε τίποτα για τους συμμετέχοντες. Η μεγάλη πλειοψηφία έσπασε τους κανόνες και αυτοί που δεν το έκαναν απλώς δεν είχαν καν την ευκαιρία, με εξαίρεση τον ‘λογιστή’ Kelz – τον απόλυτο εκπρόσωπο του κοινού που δεν ήθελε τη ζωή του όταν οι συμπαίκτες τους δεν κατάφερναν να κρατηθούν.
Γρήγορα μάθαμε ότι ένα φιλί κοστίζει 3.000 δολάρια, το στοματικό σεξ 6.000 και το σεξ 20.000 δολάρια. Ωραία, σκεφτόμουν σε κάθε επεισόδιο μισώντας τον εαυτό μου, αλλά πώς καταλαβαίνει η παραγωγή τι κάνουν οι παίκτες στις στιγμές που δεν φαίνονται στην κάμερα; Όταν η Rhonda και ο Sharron για παράδειγμα κερδίζουν ένα βράδυ σε σουίτα, την επόμενη μέρα η Lana απαριθμεί μία-μία τις πράξεις τους μπροστά σε όλη την ομάδα και αφαιρεί για καθεμία από αυτές κάποιο χρηματικό ποσό. Υπήρξε δηλαδή άνθρωπος της παραγωγής του ‘Too Hot to Handle’ που πληρώθηκε για να βλέπει νόμιμα συνανθρώπους του να επιδίδονται σε ερωτικές πράξεις και μάλιστα έπρεπε να διακρίνει καλά την καθεμιά για να βγάλει στο τέλος τον λογαριασμό;
… Περίπου;
Όπως εξήγησαν στο Vanity Fair η δημιουργός του ‘Too Much to Handle’, Laura Gibson, και η παραγωγός, Louise Peet, η παρουσία της Lana βοήθησε εξαρχής γιατί οι παίκτες είχαν πιστέψει ότι το ΑΙ έβλεπε τα πάντα. Πώς όμως βεβαιώνονταν ότι δεν αυτοϊκανοποιούνταν ή δεν έσπαγαν τους κανόνες με άλλους τρόπους; «Αυτό μας κρατούσε ξύπνιους τη νύχτα, το πώς θα ήμασταν όντως βέβαιοι ότι δεν αυτοϊκανοποιούνταν», είπε η Peet σε μία φράση που ειπώθηκε από άνθρωπο σε δημόσιο μέσο το 2020 συμπληρώνοντας το παζλ δυστοπίας που βιώνουμε.
Η λύση δόθηκε με την τοποθέτηση έξι καμερών στο υπνοδωμάτιο των παικτών, μαζί με όλες τις σκόρπιες κάμερες που τους παρακολουθούσαν 24 ώρες τη μέρα. «Εάν μας φαινόταν κάτι ύποπτο», περιγράφει η Peet, «κάποιες φορές θα βλέπαμε την κασέτα και θα ακούγαμε προσεκτικά. Κάποιοι κακόμοιροι απομαγνητοφωνητές στην ομάδα μας θα έπρεπε να διακρίνουν αν κάποιος ήχος ήταν ίσως μία επίσκεψη στην τουαλέτα».
Κάποιοι υπάλληλοι εκεί έξω δηλαδή, έπρεπε να μπορούν να συμπεράνουν αν ο ήχος που έκανε ο Harry όταν πήγαινε στην τουαλέτα ήταν η ανακούφιση αυνανισμού ή της βιολογικής ανάγκης του.
«Η βοηθός μου έγινε μία από τους loggers και εξελίχθηκε σε απόλυτη ειδικό στο να διακρίνει τους ήχους που πρόδιδαν σεξουαλικές πράξεις», πρόσθεσε η Gibson και αυτό είναι κάτι που αυτή τη στιγμή πληκτρολογώ.
Ο κορονοϊός υπάρχει περίπτωση να αποτρέψει το παραδοσιακό reunion που έχει υιοθετήσει το Netflix με το ‘Circle’, το ‘Love Is Blind’ και το ‘Tiger King’ ως τώρα, αν και το ‘Too Hot to Handle’ έχει ήδη πετύχει πολύ για να μην ανανεωθεί για 2η σεζόν. Προς το παρόν ωστόσο, δεν έχει γίνει καμία σχετική ανακοίνωση.
***
Δέκα χρόνια μετά το τέλος του ‘Lost’, η ομάδα του POP για τις Δύσκολες Ώρες επιστρέφει στο Νησί. Με καλεσμένο τον υπερφανατικό Lostάκια και υπάλληλο της Dharma Initiative, Θέμη Καίσαρη, αναλύουμε τα κυριότερα σημεία της 5ης σεζόν και εξετάζουμε τη σοβαρή πιθανότητα να είναι κρυφά η καλύτερη σεζόν της σειράς-φαινόμενο.