Το ‘Witcher’ ίσως γίνει η μεγαλύτερη πρεμιέρα του Netflix
Δεκάδες εκατομμύρια νοικοκυριά τίμησαν τον Witcher μέσα στις πρώτες εβδομάδες κυκλοφορίας του.
- 22 ΙΑΝ 2020
Το ‘The Witcher’, εκτός από τη 2η κατά σειρά δημοτικότητά του ανάμεσα στις σειρές του Netflix για το 2019, είναι στον δρόμο για να γίνει η μεγαλύτερη πρεμιέρα που είχε ποτέ η πλατφόρμα.
Σύμφωνα με το ίδιο το Netflix, περί τα 76 εκατομμύρια νοικοκυριά διάλεξαν να παρακολουθήσουν τη σειρά μέσα στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες κυκλοφορίας της.
Αυτό σε πρώτη ανάγνωση σημαίνει το 46% των συνδρομητών. Η διαδικασία ανάλυσης των αριθμών όμως έχει αλλάξει από την εταιρεία.
Ενώ το Netflix στο παρελθόν μετρούσε την προβολή μονάχα εάν η ταινία ή το επεισόδιο είχε ολοκληρωθεί από τον θεατή κατά τουλάχιστον 70%, πλέον μετρούν μόλις τα 2 λεπτά και αυτό γιατί «είναι αρκετή διάρκεια για να υποδειχθεί ότι η επιλογή ήταν σκόπιμη».
Η επιτυχία του ‘Witcher’, όπως μοιράστηκε το στούντιο σε επιστολή του στους μετόχους του, έχει αυξήσει σε όλο τον κόσμο τις πωλήσεις της σειράς βιβλίων και των games που ενέπνευσαν το show και αυτό «είναι η απόδειξη για το πώς το περιεχόμενο [του Netflix] διεισδύει στο πνεύμα των ημερών και επηρεάζει την ποπ κουλτούρα».
***
Η Ιωσηφίνα Γριβέα και ο Θοδωρής Δημητρόπουλος κάνουν μια αναδρομή σε 90+ χρόνια ιστορίας των Όσκαρ, γεμάτα περίεργες ιστορίες και σπουδαίες ταινίες. Από τον ‘Άρχοντα των Δαχτυλιδιών’ και τον ‘Τιτανικό’, μέχρι τη ‘Γκαρσονιέρα’ και το ‘Λιμάνι της Αγωνίας’, ξεχωρίζουμε τα αγαπημένα μας φιλμ που πήραν Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.