Shutterstock
ΠΟΤΟ

Η μπίρα δεν είναι τόσο cool πια, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα

Κερδίζουν όλοι εκτός της μπίρας. Τουλάχιστον αυτό δείχνει μια έρευνα της Nielsen για τις τάσεις της κατανάλωσης του αλκοόλ.
Όλοι ξέρουμε τη Nielsen. Λίγοι ξέρουμε όμως ότι η εταιρεία αυτή δεν μετράει μόνο νούμερα τηλεθέασης. Μετράει πολλά ακόμη. Μερικά από αυτά αφορούν και το ποτό. Κάποια έχουν μάλιστα και τρομερό ενδιαφέρον. Τι μας λέει η τελευταία από τις έρευνες αυτές; Ποιες είναι οι τάσεις στην καταλάνωση αλκόολ; Τι συμβαίνει με την μπίρα;

Τα σημεία όπου εστιάζουμε

  • Λιγότερη μπίρα. Υπάρχει μια τάση που οδηγεί τους Αμερικανούς στην επιλογή ποτών με λιγότερες θερμίδες. Αυτό έχει έναν σαφή χαμένο. Οι κλασικές και παραδοσιακές μπίρες, λοιπόν, αρχίζουν να βγαίνουν από το επίκεντρο. Αντιθέτως, κερδίζουν έδαφος οι μπίρες με λιγότερο αλκοόλ ή/και λιγότερες θερμίδες. Υπάρχουν όμως στην μπίρα και κάποιοι κανόνες. Σεβαστείτε τους ρε παιδιά.
  • Συσκευασμένα κοκτέιλ. Προφανώς η λογική της ευκολίας είναι μια λογική που αφορά κάθε πτυχή της σύγχρονης ζωής. Γιατί, λοιπόν, να κάθεσαι να ασχολείσαι τόσο πολύ με την παρασκευή ενός κοκτέιλ. Τα πράγματα γίνονται πιο απλά. Υπάρχουν ειδικά συσκευασμένα κλασικά κοκτέιλ. Με λίγα λόγια, μπορείς να πάρεις ένα συσκευασμένο κοκτέιλ από το super-market. Όχι και πολύ αισιόδοξο.
  • Aναψυκτικά με αλκοόλ. Μια ακόμα τάση που παρατηρείται από την έρευνα της Nielsen είναι το πέρασμα σε μια νέα μορφή ποτών. Πρόκειται για τα λεγόμενα hard seltzer η παρουσία των οποίων γίνεται όλο και πιο αισθητή. Το ίδιο και η ποικιλία τους. Να αναμένετε από αυτά περισσότερο αλκοόλ αλλά και συνοδεία πιο υγιεινών συστατικών.
  • Κάνναβη. Οι μεγάλες ζυθοποιίες μπαίνουν και αυτές στην τρέλα της κάνναβης, όπως αυτή διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια. Δημιουργούνται λοιπόν μπίρες με συστατικά κάνναβης, για να λειτουργήσουν ως μια “ασφαλής” προσομοίωση.

Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά δείχνουν μια συγκεκριμένη τάση που βλέπει μια αύξηση στην κατανάλωση ποτών. Όλων των ποτών βεβαίως εκτός της μπίρας. Για κάποιον παράξενο λόγο. Αλλά εμείς δεν είμαστε εδώ για να κρίνουν. Ούτε και οι ερευνητές. Η αλήθεια πάντως είναι ότι τα τελευταία χρόνια η μπίρα το έχει χάσει λίγο στο ζήτημα της προώθησης.

Exit mobile version