Γιατί όλοι θέλουν να δοκιμάσουν την tequila του Rock
O Dwayne Johnson φαίνεται πως ό,τι αγγίζει γίνεται χρυσάφι, μιας και κατάφερε να δημιουργήσει την πιο εμπορική tequila του πλανήτη.
- 1 ΙΑΝ 2021
Ο Dwayne “The Rock” Johnson φαίνεται πως όταν δεν βρίσκεται στο γυμναστήριο του σπιτιού του σηκώνοντας βάρη ή σε κάποιο κινηματογραφικό σετ του Hollywood, βάζει το μυαλό του να δουλέψει και έχει τις καλύτερες ιδέες για να αυξήσει τα (ήδη υπέρογκα) έσοδά του. Η πιο πρόσφατη από αυτές ακούει στο όνομα “Teremana” και πρόκειται για τη νέα tequila, που σπάει κάθε ρεκόρ.
Το νέο εγχείρημα του Rock ξεκίνησε πριν μερικούς μήνες. Πιο συγκεκριμένα τον περασμένο Μάρτιο, όταν ο μισός πλανήτης έμπαινε σε καραντίνα εξαιτίας του κορονοϊού. Ο Johnson, ωστόσο, μαζί με τους συνέταρούς του, Dany Garcia, Ken Austin και Jenna Fagnan δεν έκανε πίσω και λάνσαρε την Teremana Tequila, η οποία παράγεται σε μια μικρή πόλη στα υψίπεδα της περιοχής Jalisco του Μεξικό.
Σε αντίθεση με κάθε άλλο brand ποτού που λανσάρει κάποιος celebrity, ο Rock δεν θέλησε να βάλει ούτε το όνομά του, ούτε το πρόσωπό του στο λογότυπο της νέας εταιρείας. Το όνομα μάλιστα, το εμπνεύστηκε από την ισπανική λέξη “terra” που σημαίνει γη, ενώ το “mana”, προέρχεται από την πολυνησιακή (και όχι από την ελληνική) λέξη, που σημαίνει πνεύμα.
Ο δημοφιλής ηθοποιός το πήρε προσωπικά όλο αυτό το εγχείρημα και δούλεψε πολλές ώρες μαζί με την ομάδα του, προκειμένου να προσφέρουν στον κόσμο μια premium tequila, στην πιο προσιτή τιμή.
Όπως δήλωσαν οι συνεργάτες του στο Forbes, το να δημιουργήσει μια tequila υπήρχε στο μυαλό του εδώ και τουλάχιστον δέκα χρόνια. Απλά περίμενε το κατάλληλο timing. «Όλη η ομάδα της Teremana κι εγώ μαζί είμαστε περήφανοι για την εκτόξευση που κατέγραψε αυτό το μικρό brand μέσα στο 2020. Καταλαβαίνουμε βέβαια ότι έχουμε μπόλικη δουλειά μπροστά μας, προκειμένου να εξελιχθούμε και να γίνουμε ακόμη καλύτεροι», δήλωσε ο ίδιος.
To καταπληκτικό με το συγκεκριμένο brand και το οποίο έχει καταφέρει να στρέψει τα βλέμματα της παγκόσμιας αγοράς των spirits προς το μέρος της είναι το γεγονός πως μέσα στο 2020 (σεζόν λανσαρίσματος) πούλησε 300.000 εννιάλιτρα κιβώτια, ενώ αναμένεται να φτάσει τις 400.000 πωλήσεις μέχρι να συμπληρώσει ένα χρόνο ζωής.
Τα συγκεκριμένα νούμερα αποτελούν ρεκόρ στην ιστορία όχι μόνο της tequila, αλλά των οινοπνευματωδών ποτών γενικότερα. Απ’ ότι φαίνεται κάθε μέρα όλο και περισσότεροι θέλουν να δοκιμάσουν την tequila που δημιουργεί ο Rock και η ομάδα του. Μεγάλο ρόλο στην εκτόξευσή της έχουν παίξει και τα social media, με τον Johnson να τη διαφημίζει αρκετά συχνά όλο αυτό το διάστημα μέσα από το Instagram των 209 εκατομμυρίων followers που διαθέτει.
Κάθε βήμα της διαδικασίας της δημιουργίας της Teremana γίνεται σχολαστικά, με το αποτέλεσμα να είναι νόστιμο και αυθεντικό. Το απόσταγμα είναι καθαρό και δεν έχει σάκχαρα, υδατάνθρακες και γλουτένη. Επίσης, για λόγους διαφάνειας στο πίσω μέρος κάθε μπουκαλιού υπάρχει μια ετικέτα, στην οποία αναγράφονται όλα τα στοιχεία της αναλυτικά.
Στην αγορά υπάρχουν δύο διαθέσιμες εκδοχές της, η Blanco και η Reposado, ενώ η τιμή της είναι πολύ χαμηλότερη σε σχέση με τους ανταγωνιστές και δεν ξεπερνάει τα 33 δολάρια ή τα 27 ευρώ.
Η ζήτηση αυτή τη στιγμή στις ΗΠΑ είναι τέτοια, που τα αποθέματα του εργοστασίου παραγωγής σχεδόν δεν επαρκούν για να την καλύψουν, ενώ κάτι μας λέει πως αναγκαστικά θα χρειαστεί να περιμένουμε αρκετό καιρό μέχρι να μπορέσουμε να τη γευτούμε.