Shutterstock
ΠΑΓΩΤΟ

Η γλυκιά επιστροφή της Viennetta

Tο διάσημο παγωτό των ’90s κάνει δυναμικό comeback και μοιάζει πάλι έτοιμο να ζήσει ημέρες δόξας.
Από τα τηλεοπτικά προγράμματα, μέχρι τις τάσεις της μόδας κι από τη διασκέδαση, μέχρι το φαγητό, υπάρχει μια γενική τάση να επαναφέρουμε στη ζωή μας πράγματα, που είχαν μεγάλη απήχηση στο παρελθόν και πιο συγκεκριμένα στη «χρυσή» δεκαετία των ‘90s. Ένα από τα τελευταία προϊόντα, λοιπόν, που φαίνεται πως κάνει σήμερα δεύτερη «καριέρα» είναι το διάσημο γλυκό Viennetta, το οποίο γνώρισε μεγάλη επιτυχία πριν από τριάντα χρόνια.

Στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη το συγκεκριμένο γλυκό υπήρχε σχεδόν σε κάθε ψυγείο για κάμποσα χρόνια. Το έβρισκες σε σούπερ μάρκετ, σε περίπτερα, στα σπίτια συγγενών και φίλων, παντού. Σήμερα αν και συνεχίζει να πωλείται σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες (ανάμεσα σε αυτές και η Ελλάδα), η ζήτησή του είναι μειωμένη. Παρόλα αυτά, η εταιρεία παραγωγής του αποφάσισε να κάνει μια κίνηση ματ και να το λανσάρει εκ νέου στις ΗΠΑ, σε μια αγορά που δεν κυκλοφορούσε το συγκεκριμένο παγωτό εδώ και περίπου 30 χρόνια.

Η είδηση έγινε αμέσως αντικείμενο συζήτησης στο Twitter με εκατοντάδες Αμερικανούς να πανηγυρίζουν για τα ευχάριστα νέα και να δηλώνουν έτοιμοι να αγκαλιάσουν ζεστά την παγωμένη κατά τα άλλα Viennetta.

Για όποιον δε γνωρίζει, μιλάμε για ένα βρετανικό παγωτό, το οποίο δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το 1982. Ουσιαστικά έχει πολλές στρώσεις από βανίλια, και στο ενδιάμεσο έχει σοκολάτα.

Ένα απλό, αλλά εξαιρετικά νόστιμο παγωτό, που δημιούργησε μια τρέλα γύρω από το όνομά του στα ’90s. Κυρίως γιατί τα KFC και η Pizza Hut αποφάσισαν τότε να το εντάξουν ως επιδόρπιο στο μενού τους. Τους τελευταίους μήνες, ωστόσο, για κάποιο περίεργο λόγο η ζήτησή του από την παγκόσμια αγορά έχει αρχίσει να αυξάνεται, ενώ μετά τις ΗΠΑ, το λανσάρισμά του αναμένεται να γίνει και στις αγορές της Ασίας.

Ίσως, η καραντίνα μας έκανε να το δούμε διαφορετικά.

Exit mobile version