NBC
ΚΑΡΙΕΡΑ

5 απλοί τρόποι για να βελτιώσεις την εικόνα που έχουν οι συνάδελφοί σου για σένα

Στο γραφείο περνάς το 1/3 της μέρας σου. Αυτά είναι μερικά tips για να βάλεις το λιθαράκι σου, προκειμένου το κλίμα να είναι πάντοτε ευχάριστο.

Σκέψου την τελευταία φορά που συνέβη κάτι σημαντικό στην επαγγελματική σου ζωή: μια μεγάλη προαγωγή, μια απόλυση, μια απώλεια ενός σημαντικού πελάτη, ένα κλείσιμο μιας σημαντικής συμφωνίας. Πώς ανταποκρίθηκες; Άφησες το συναίσθημα να σε παρασύρει; Οι αντιδράσεις σου ήταν τόσο έντονες που επηρέασαν αρκετά το κλίμα που επικρατούσε στο γραφείο και χώρο εργασίας σου;

Αυτή είναι μια σκέψη που έχεις κάνει αρκετές φορές. Κι όχι μόνο για τις μεγάλες – σημαντικές επαγγελματικές στιγμές, αλλά και για πράγματα που συμβαίνουν καθημερινά στο γραφείο και μπορούν να επηρεάσουν την εικόνα που έχουν οι συνάδελφοί σου για σένα. Αυτοί είναι, λοιπόν, πέντε τρόποι για να αναθεωρήσεις τη στάση σου.

Πώς περνάς τις διακοπές σου

γραφείο Unsplash

Παίρνεις πραγματικά άδεια ή ακόμη κι όταν είσαι ένα ταξίδι με τους φίλους ή την οικογένειά σου ανοίγεις το laptop για να μπεις σε κάποιο meeting. Εδώ είναι ένα καίριο σημείο: οι συνάδελφοί σου σε σέβονται περισσότερο όταν κατεβάζεις ρολά και παίρνεις τον χρόνο σου. Άλλωστε, αυτό περιμένουν κι από σένα, όταν θα φτάσει και η δική τους ώρα να πάρουν τη δική τους άδεια.

Το ίδιο ισχύει κι όταν είσαι άρρωστος. Εσύ μπορεί να νομίζεις πως αν πας με συμπτώματα στο γραφείο, δείχνεις την εργατικότητα και τη συνέπειά σου, ωστόσο, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι τα ακριβώς αντίθετα. Συγκεκριμένα, οι συνάδελφοί σου θα νομίζουν πως πρόκειται να τους κολλήσεις. Οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μείνεις σπίτι ή να πάρεις μια αναρρωτική άδεια.

Πώς βοηθάς όταν γίνει η στραβή

Είναι πολύ σημαντική η αντίδρασή σου όταν κάτι δεν πάει καλά. Αρχίζεις να αποδίδεις ευθύνες για το λάθος ή προσπαθείς να βρεις μια λύση; Όσο περισσότερο ανταποκρίνεσαι με ανθρωπιά και σεβασμό, τόσο περισσότερο οι συνάδελφοί σου μπορούν να βασίζονται σε σένα. Καταλαβαίνουν με αυτόν τον τρόπο πώς μπορείς να χειριστείς μια δυσκολία, χωρίς να προκύψουν εντάσεις. Έτσι θα μπορέσεις να γίνεις αργότερα και ένας καλός ηγέτης.

Πώς συμπεριφέρεσαι στα meetings

Γραφείο Unsplash

Αναλογίσου: Όταν εμφανίζεσαι στα meetings, είσαι πραγματικά εκεί ή απασχολείσαι με κάτι άλλο; Το καταλαβαίνουμε πως τα περισσότερα είναι βαρετά, ωστόσο, η εικόνα ενός συναδέλφου που αδιαφορεί πλήρως για τα ζητήματα της σύσκεψης, δημιουργούν μια λανθασμένη εικόνα σε εκείνους για σένα.

Πώς αντιδράς όταν κάποιος χρειάζεται τη βοήθειά σου

Μπορεί να πιστεύεις πως το να φαίνεσαι διαρκώς απασχολημένος, βελτιώνει την εικόνα σου στους γύρω σου. Κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, όμως. Κανείς εργαζόμενος δε θέλει να καταλαβαίνει πως υπάρχει στον χώρο πάντοτε ένας άνθρωπος που βρίσκεται συνεχώς στα όρια της εργασιακής εξουθένωσης. Γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να δημιουργείς ένταση. Άλλωστε, στην τελικά πρόκειται απλά για μια δουλειά.

Ποια είναι η σχέση σου με τους συναδέλφους σου

Γραφείο Unsplash

Πώς αντιδράς όταν συμβαίνει κάτι σημαντικό στις ζωές των συναδέλφων σου; Θυμάσαι τα γενέθλιά τους; Όταν κάτι δεν πάει καλά στη ζωή τους, αντιδράς με συμπόνια και κατανόηση; Οι συνάδελφοί σου είναι άνθρωποι και είναι σημαντικό να σέβεσαι την ιδιωτική τους ζωή.