Αυτή είναι η νέα Lotus Evora GT410, κρατάμε το σαγόνι μας
- 30 ΙΑΝ 2020
Η μη sport έκδοση του αυτοκινήτου είναι λίγο πιο άνετη όπως λέγαμε καθώς, συμπεριλαμβάνει air-condition, κάμερα οπίσθιας όψης και sport καθίσματα Sparco. Ταυτόχρονα, συμπεριλαμβάνει το προηγμένο σύστημα πλοήγησης Alpine που φέρνει για πρώτη φορά sat-nav (Satellite Navigator), Apple CarPlay και ραδιόφωνο DAB, ενώ η πρόσθετη ηχομόνωση του σας εξασφαλίζει ότι δεν θα χρειαστεί να μεγεθύνετε τα ηχεία για να “πνίξουν” οποιονδήποτε θορύβο από το δρόμο.
Σοβαρό update έχουμε και στις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών, με ενσωματωμένα υποβραχιόνια και κάδους αποθήκευσης κάτω από το καθένα, τη στιγμή που η αίσθηση των κραδασμών του εδάφους έχουν μειωθεί ακόμη περισσότερο. Απ’ τη μεριά τους, και τα λάστιχα Michelin Pilot Sport 4S είναι ό, τι πρέπει για τον γλιστερό δρόμο του χειμώνα.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα ελέγχου ταχύτητας, θερμαινόμενα καθίσματα και αισθητήρες στάθμευσης.
Παρότι έχουν προστεθεί όλες αυτές οι ανέσεις, το βάρος του μοντέλου παραμένει ίδιο με εκείνο της δημοφιλούς sport έκδοσής του, δηλαδή στα 1.361 κιλά.
Ο εξακύλινδρος κινητήρας 3.5 λίτρων και η ιπποδύναμη που φτάνει τους 410 ίππους επίσης παραμένει ίδια όπως και η τελική ταχύτητα που φτάνει τα 300 χλμ/ώρα.
Αν δεν σας ταιριάζει η ιδέα να έχετε μία Lotus με όλα αυτά τα comforts, τότε δεν έχετε παρά να επιλέξετε τη Sport εκδοχή. Έτσι κι αλλιώς, οι παροχές έχουν “ενημερωθεί” και εδώ με τα καθίσματα Sparco να θεωρούνται πια στάνταρ, όπως και το air-condition.
Το θέμα παιδιά είναι να βρούμε τα λεφτά.