Chaos / Panopoulos Automotive
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ας υποδεχτούμε το Chaos, το πρώτο ελληνικό supercar με τελική ταχύτητα 500 χλμ./ώρα

Οι συζητήσεις είχαν ενταθεί τους τελευταίους μήνες. Όλοι περίμεναν να δουν πώς θα μοιάζει. Η εικόνα του, τελικά, εντυπωσιάζει.
Χθες το βράδυ πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη, διαδικτυακή, παρουσίαση του ελληνικού supercar, Chaos, από την Spyros Panopoulos Automotive. Οι φωτογραφίες εντυπωσιάζουν, ενώ σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το όχημα πρόκειται να αποδίδει 2.049 ίππους.

Μετά από τέσσερα χρόνια συνεχών εργασιών και δουλειάς πάνω στο όχημα, ήρθε η στιγμή της μεγάλης πρεμιέρας του Chaos, του πρώτου ultracar στον πλανήτη, οι επιδόσεις του οποίου τρομάζουν: επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 1,55 δευτερόλεπτα, από τα 100 στα 200 χλμ./ώρα σε άλλα 1,7”, και έχει τελική ταχύτητα 500 χλμ./ώρα.

Στόχος του Σπύρου Πανόπουλου, του εμπνευστή του αυτοκινήτου, είναι να γίνει το ταχύτερο στον κόσμο, ξεπερνώντας την Bugatti Chiron Super Sport 300+ και το ηλεκτρικό hypercar Rimac Nevera. Ορόσημο αποτελεί το 2023, όταν η τελική ταχύτητα του Chaos πρόκειται να μετρηθεί στην πίστα του Ehra-Lessien, στη Σαξονία της Γερμανίας.

Η εμφάνισή του εντυπωσιάζει

Το όχημα μπορεί να μην είναι ακόμη έτοιμο, καθώς η παρουσίασή του ήταν διαδικτυακή, ωστόσο τα σχεδία του supercar εντυπωσιάζουν. Το όχημα πρόκειται να έχει ένα εκθαμβωτικό ασημί χρώμα, ενώ το σχήμα του μοιάζει με τα μονοθέσια της Formula 1.

Θα έχει εξαιρετικά χαμηλό ύψος και πλάτος, εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα, πολλαπλά αεροδυναμικά εξαρτήματα και ιδιαίτερα μεγάλους αεραγωγούς για την ψύξη του δεκακύλινδρου κινητήρα. Σε κάθε περίπτωση, αν όλα πάνε καλά, θα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με κορυφαία αεροδυναμική.

Για την ακρίβεια, το Chaos θα έχει μήκος 5,053 μ. ενώ το μεταξόνιό του θα είναι 2,854 μ. Θα είναι τετρακίνητο με πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση και στις τέσσερις γωνίες.


Chaos / Panopoulos Automotive

Πέραν του τιτανίου, του αλουμινίου και των ανθρακονημάτων, που είναι εμφανή σε πολλά μέρη του Chaos, το ελληνικό ultracar αποτελείται και από άλλα εξωτικά και πολύ ακριβά υλικά: κέβλαρ, zylon (ένα ελαφρύ και ισχυρό πολυμερές, το οποίο κρατά χαμηλά το βάρος του αμαξώματος) και inconel στο σύστημα εξάτμισης.

Το ίδιο εντυπωσιακό θα είναι και το εσωτερικό του καθώς θα διαθέτει ένα φουτουριστικό, προηγμένο διθέσιο κόκπιτ με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας, πολλαπλά μέρη γυμνού ανθρακονήματος, και παραλληλόγραμμο τιμόνι με ενσωματωμένη οθόνη.

Η μαζική παραγωγή του Chaos και τα πρώτα σχέδια του SP Zion


Chaos / Panopoulos Automotive

Στόχος της Spyros Panopoulos Automotive η οποία έχει αναλάβει τη σχεδίαση και την υλοποίηση του αυτοκινήτου, είναι το Chaos να πάρει σάρκα και οστά μέσα σε στο επόμενο σύντομο χρονικό διάστημα και ύστερα να αρχίσει η μαζική παραγωγή του στην Ελλάδα.

Θα παράγεται σε ένα σύγχρονο εργοστάσιο της SP Automotive στη χώρα μας, σε έκταση 108 στρεμμάτων, συνολικής επένδυσης 98 εκατ. ευρώ, ενώ υπολογίζεται πως σ’ αυτό πρόκειται να εργαστούν εκατοντάδες Έλληνες μηχανικοί υψηλού επιπέδου, οι οποίοι αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο εξωτερικό.

Η τιμή του πρόκειται να αγγίζει τα 12 εκατομμύρια ευρώ. Την ίδια ώρα, ο Σπύρος Πανόπουλος αποκάλυψε κι άλλο ένα μελλοντικό του πρότζεκτ: το SP Zion, ένα πανίσχυρο hypercar με κυψέλες καυσίμου, όπου το υδρογόνο, που είναι αποθηκευμένο μέσα στο αυτοκίνητο σε υγρή μορφή, ενώνεται με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας, με αποτέλεσμα την παραγωγή ενέργειας.

Οι συζητήσεις, ωστόσο, για το όχημα είναι πολύ πρώιμες ακόμα και κανείς δεν γνωρίζει πότε πρόκειται να υλοποιηθεί.

Exit mobile version