Άκης Κατσούδας
ΠΟΛΗ

Μπήκαμε στο μαγαζί που η Ιωάννα Τούνη λατρεύεται ως θεά

Ένα απόγευμα Σαββάτου στη Θεσσαλονίκη, γεμάτο παγιέτες, τσιχλόφουσκες και ροζ μπανιέρες.
Η ώρα είναι περίπου 5 το απόγευμα και η κίνηση στους εμπορικούς δρόμους στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έχει αρχίσει σιγά-σιγά να σπάει. Φτάνουμε στην οδό Προξένου Κορομηλά 29. Τα βλέμματά μας πέφτουν πάνω σε δυο κούκλες βιτρίνας, οι οποίες δε μοιάζουν μ’ όλες τις άλλες.

Η μορφή της μίας απ’ αυτές κάτι μας θυμίζει. Στύβουμε το μυαλό μας. «Ναι, πρόκειται για την Ιωάννα Τούνη» αναφωνούμε γεμάτοι ενθουσιασμό και δίνουμε τα χέρια για την πετυχημένη μαντεψιά.

Βρισκόμαστε έξω από το Bubblegun, το κατάστημα της influencer στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και έχει φτάσει η ώρα να το εξερευνήσουμε. Κι όπου μας βγάλει.

Ένα παράλληλο -ροζ- σύμπαν


Με το που περνάς την είσοδο, καταλαβαίνεις μεμιάς πως το χρώμα που κυριαρχεί είναι το ροζ. Ροζ ρούχα, ροζ τοίχοι, ροζ φωτιστικά, ροζ μπανιέρες, ροζ μάσκες, ακόμη και ροζ αντισηπτικά.

Στα ροζ, φυσικά, είναι ντυμένες και οι δυο υπάλληλοι του καταστήματος, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα ευγενικές και πρόθυμες να απαντήσουν σε κάθε μας ερώτηση. Οι ίδιες δουλεύουν εκεί από την πρώτη του μέρα, από τον περασμένο Μάιο.


Έχουν καθημερινή επαφή με την Ιωάννα Τούνη, η οποία, όταν βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, πάντα περνά από το μαγαζί για να τις επισκεφτεί.

Μας ξεναγούν σ’ όλο τον χώρο, ο οποίος δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος. Αυτό που μας τραβά την προσοχή με μιας είναι η μπανιέρα που βρίσκεται στη μια γωνιά του μαγαζιού και είναι γεμάτη με λευκές και ροζ μπάλες στις οποίες μπορείς να ξαπλώσεις εάν θες να βγάλεις την κατάλληλη φωτογραφία για το Instagram.

Δεν το επιχειρήσαμε. Ίσως, έπρεπε.

Ένα μαγαζί βγαλμένο απ’ τον πλανήτη Instagram


Ολόκληρο το μαγαζί μοιάζει να έχει βγει από το διάσημο κοινωνικό δίκτυο. Από τα led φωτάκια, μέχρι τους καθρέφτες στους τοίχους, πάνω από τους οποίους είναι σχεδιασμένη -σε ροζ χρώμα- η λέξη selfie, νιώθεις πως βρίσκεσαι σ’ ένα παράλληλο σύμπαν.

Είναι λες και πρωταγωνιστείς, με κάποιο τρόπο, στο δυστοπικό επεισόδιο Nosedive της τρίτης σεζόν του Black Mirror, στο οποίο οι άνθρωποι ζουν με μόνη τους έννοια να ανεβάσουν τη βαθμολογία του προσωπικού τους προφίλ στα social media και έτσι να καταξιωθούν κοινωνικά.

Όπως εξηγούν οι δύο κοπέλες, το κατάστημα σχεδιάστηκε έτσι ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο. Είναι, μάλιστα, τέτοιο το hype που έχει δημιουργηθεί στην πλατφόρμα τους τελευταίους μήνες, που τουρίστες φτάνουν απ’ όλη την Ελλάδα και την Κύπρο στην Προξένου Κορομηλά 29 για να κάνουν μια βόλτα στο μαγαζί.

Είναι πια ένα από τα αξιοθέατα της πόλης. Κι ας είναι μόλις μερικά μέτρα μακριά από τον Λευκό Πύργο.

Η κέρινη Ιωάννα Τούνη


Όσο βρισκόμαστε στο μαγαζί, υπάρχουν αρκετοί περαστικοί που στέκονται έξω από την είσοδο για να θαυμάσουν, γεμάτοι περιέργεια, την κούκλα της Ιωάννας Τούνη -μοιάζει με κέρινο ομοίωμα, βγαλμένο από το Madame Tussauds.

Δίπλα από την Ιωάννα Τούνη βρίσκεται το ομοίωμα της κολλητής της, Στέλλας, της συνιδρύτριας του καταστήματος. Όπως συμπληρώνουν οι υπάλληλοι του μαγαζιού, οι κούκλες αλλάζουν ρούχα ανάλογα με την εποχή.


Μετά από μερικά λεπτά αποχωρούμε και εμείς από τον χώρο. Το μάτι μας έχει χορτάσει τόσο ροζ που οι γκρίζες πολυκατοικίες γύρω μας φαίνονται βαρετές. Φεύγοντας, γυρνάμε το βλέμμα και κοιτάμε για ακόμη μία φορά την κούκλα.

Καταφέραμε να δούμε από κοντά την Ιωάννα Τούνη. Έστω και μ’ αυτόν τον τρόπο.

Exit mobile version