![](https://media.oneman.gr/onm-images/Untitled-29.jpg)
Είδαμε όλες τις διαφημίσεις του Super Bowl και στο τέλος νίκησε πάλι ο Beckham
- 10 ΦΕΒ 2025
Αξίζει να δώσεις 8 εκατομμύρια δολάρια για μια προβολή των 30 δευτερολέπτων; Μια γρήγορη ματιά στα ονόματα των διαφημιζόμενων στο φετινό Super Bowl αρκεί για να καταλάβεις το πόσο σημαντικό είναι για τις εταιρείες αυτές το να βρεθούν εκεί.
Το Fox που μετέδωσε τον τελικό του NFL ανάμεσα στους Philadelphia Eagles και τους Kansas City Chiefs χρέωσε με 8 εκατομμύρια το κάθε σποτ των 30 δευτερολέπτων και 14 αυτά του ενός λεπτού και κρίνοντας από τους συντελεστές της κάθε διαφήμισης, τα έξοδα ήταν πολλά παραπάνω για τις εταιρείες.
Πέρα από τις παραδοσιακές διαφημίσεις αγώνων, όπως σποτ για μπύρες, για αθλητικά είδη και για φαγητό, φέτος είχαμε και την εντυπωσιακή είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης. Ανήμερα της Συνόδου Κορυφής για την τεχνητή νοημοσύνη στο Παρίσι, η AI έδειξε με τον πλέον εμβληματικό τρόπο ότι δεν είναι απλά το μέλλον μας, αλλά το παρόν.
Προτού όμως δούμε το σποτ του ChatGPT στο φετινό Super Bowl, ας ρίξουμε μια ματιά σε όλα τα εντυπωσιακά σποτάκια που παρακολουθήσαμε. Μπορεί οι περισσότερες να είναι διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων, αλλά κρύβουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και φυσικά χιλιάδες εργατοώρες για να γίνουν πραγματικότητα.
Ακολουθούν τα πιο εντυπωσιακά σποτ του Super Bowl 2025.
Η Google θέλησε να προβάλει το Gemini, το chatbot τεχνητής νοημοσύνης της και τη χρησιμότητα που μπορεί να έχει για τους μικρομεσαίους επαγγελματίες. Επέλεξε μια επιχείρηση από το Ουισκόνσιν και έδειξε το πόσο εύκολα μπορεί να ενταχθεί η AI στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και πόσο χρήσιμη μπορεί να γίνει.
Salesforce
Η αμερικανική εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες customer support προσέλκυσε τους Matthew Mcconaughey και Woody Harrelson για σποτάκι της, το οποίο διαφημίζει με έναν ιδιαίτερο τρόπο τις υπηρεσίες της. Ο Mcconaughey δεν χρησιμοποίησε το Agentforce, τον βοηθό τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας σε αντίθεση με τον Harrelson και την παρέα του και έτσι, έγινε μούσκεμα από τη βροχή.
Ray-Ban Meta
Τα AI γυαλιά που δημιούργησε πέρυσι ο Mark Zuckerberg μπήκαν επίσης στον ακριβό κατάλογο του FOX. Οι Chris Pratt, Chris Hemsworth και Kris Jenner φόρεσαν τα έξυπνα γυαλιά της Meta και μαζί με τη διάσημη μπανάνα που δημοπρατήθηκε για 6 εκατομμύρια ευρώ, έκλεψαν τις εντυπώσεις.
Booking.com
Το Muppets Show πέρασε και στη διαφημιστική σφαίρα, καθώς ο Βάτραχος Κέρμιτ και η Miss Piggy έψαχναν για τις διακοπές τους μέσω Booking. Η εταιρεία πρόσφατα εγκαινίασε νέες λειτουργίες παρέχοντας επίσης τεχνητή νοημοσύνη.
Ίδρυμα για την καταπολέμηση του Αντισημιτισμού
Το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα για την καταπολέμηση του Αντισημιτισμού μετέφερε το δικό του αντιρατσιστικό μήνυμα φέρνοντας τους Snoop Dogg και Tom Brady στο προσκήνιο. Οι δύο σταρ άρχισαν να λένε τους λόγους που μισούνται μεταξύ τους και ναι, οι λόγοι για τη μισαλλοδοξία είναι όσο ηλίθιοι ακούγονται.
Michelob Ultra
Τι κοινό έχουν ο Willem Dafoe και η Catherine O’ Hara με τη Sabrina Ionescu; Έπαιξαν και οι τρεις Pickleball για τη διαφήμιση της μπύρας Michelob Ultra, αν και δεν φαίνονται τα μεγαλύτερα ταλέντα.
Budweiser
Οι διαφημίσεις της Budweiser έχουν γίνει πια συνώνυμο του Super Bowl, καθώς συχνά αποτελούν ένα ταινιάκι μικρού μήκους. Έτσι και φέτος, η δημοφιλής μπύρα πλήρωσε αδρά για να λάβει τον τριπλάσιο χρόνο και να προμοτάρει με ένα άλογο τις υπηρεσίες της.
Bud Light
Από κοντά ακολούθησε και η θυγατρική της Budweiser, η Bud Light που προσέλκυσε τους Shane Gillis και Post Malone για τη διαφήμισή της. Και ποιος δεν θα ήθελε να είναι στο πάρτι που διοργάνωσε ο Peyton Manning στο σπίτι του και να έπινε τις παγωμένες Bud Light παρέα με τον Post Malone;
Coors Light
Άλλη μια μπύρα που πλήρωσε περισσότερα από 10 εκατομμύρια δολάρια για να διαφημιστεί στο Super Bowl, με ένα μάλλον ανέμπνευστο σποτάκι σχετικά με τους ανταγωνιστές της.
Stella Artois
Εδώ που τα λέμε όταν η Stella Artois φέρνει τον David Beckham και τον Matt Damon ως δίδυμο χαμένο αδερφό του, τότε μάλλον είσαι χαμένος από χέρι. Το σποτάκι είναι όλα τα λεφτά.
Little Caesars
Ο Eugene Levy είναι «τα φρύδια» του αμερικανικού σινεμά και δεν έχει κανένα πρόβλημα με αυτό. Για την ακρίβεια, τα πυκνά του φρύδια είναι αυτά που του απέφεραν αρκετά χρήματα καθώς πρωταγωνιστούν στη διαφήμιση της πίτσας από τις ΗΠΑ.
Totino’s Pizza Rolls
Οι Tim Robinson και Sam Richardson αποχαιρετούν τον εξωγήινο φίλο τους, παραχωρώντας του το απαραίτητο σνακ.
Hellmann’s
Meg Ryan και Billy Crystal αναβιώνουν ξανά την πιο διάσημη κινηματογραφική σκηνή οργασμού με τη Sydney Sweeney να κάνει ένα χοτ πέρασμα στη διαφήμιση της Hellmann’s.
Doritos
Τα Doritos επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τον Patrick Mahomes και τους Chiefs αλλά πόνταραν στο λάθος άλογο, όπως φάνηκε από το τελικό αποτέλεσμα.
Pringles
Ο Nick Offerman συνεργάστηκε με τον προπονητή των Chiefs, Andy Reid για λογαριασμό των Pringles και ο James Harden έκανε το δικό του cameo στο φινάλε.
Häagen-Dazs
Ο Vin Diesel πάτησε το γκάζι έχοντας την Michelle Rodriguez για συνοδηγό του, αλλά πάντα υπάρχει μια στιγμή χαλάρωσης για Häagen-Dazs. Κάπως έτσι, ο Ludacris εμφανίστηκε από το πουθενά για να τους προσπεράσει.
Uber Eats
Ο Matthew Mcconaughey φαίνεται ότι καλοπέρασε στο φετινό Super Bowl καθώς συμμετείχε σε ακόμα μια διαφήμιση, απολαμβάνοντας αυτή τη φορά το φαγητό του στο σπίτι. Είχε παραγγείλει μέσω Uber Eats.
HexClad Cookware
Ο Gordon Ramsay έχει μαγειρέψει για όλους μας κατά καιρούς, οπότε αυτή τη φορά επέλεξε έναν εξωγήινο και η Area 51 ήταν η κατάλληλη κουζίνα για το σποτ της HexClad Cookware.
Dove
Η Dove έδωσε το δικό της κοινωνικό μήνυμα μέσω της διαφήμισης της κατακρίνοντας τα κακόβουλα σχόλια των κοριτσιών για το σώμα.
Novartis
Από το να εμπλέκεται σε σκάνδαλα (όπως στις ΗΠΑ και όχι στην Ελλάδα μας βεβαίως, βεβαίως) καλύτερα να διαφημίζεται στο Super Bowl. Το μήνυμα της ελβετικής φαρμακευτικής εταιρείας ήταν πάντως πολύ δυνατό με τις Hailee Steinfeld και Wanda Sykes να πρωταγωνιστούν σε ένα σποτ για τον καρκίνο του μαστού.
Dunkin’
Ο Ben Affleck -είχε πρωταγωνιστήσει και πέρυσι στο σποτάκι των Dunkin’- είναι πάντα μια καλή λύση και μαζί με τον αδερφό του Casey, ήταν οι καλοί της υπόθεσης στη διαφήμιση των λαχταριστών ντόνατ. Απολαυστικός Jeremy Strong σε μία σκηνή εμπνευσμένη από το Αποκάλυψη Τώρα.
Nike
Η Nike έχοντας στο portfolio της μερικά από τα κορυφαία ονόματα του γυναικείου αθλητισμού ξέρει τον τρόπο να τα εκμεταλλευτεί. Caitlin Clark, Sha’Carri Richardson, Aryna Sabalebka και Jordan Chiles έδειξαν τα προσόντα τους στη διαφήμιση της εταιρείας στο Super Bowl.
ChatGPT
Η OpenAI προμόταρε την πιο γνωστή εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης με ένα σποτ 60 δευτερολέπτων, το οποίο εμφανίστηκε στην τελευταία διακοπή του αγώνα. Σύμφωνα με το Verge, τους κόστισε 14 εκατομμύρια δολάρια.