Γιώργο και Κώστα, πώς νιώσατε όταν το ξενοδοχείο που διαχειρίζεστε μπήκε στα καλύτερα του κόσμου;
- 24 ΜΑΡ 2022
«Με ένα e-mail το μάθαμε», θυμάται ο Γιώργος. «Μας ζητούσαν την άδεια να μας εμπεριέχει η διάκρισή τους. Έγινε στην καρδιά του καλοκαιριού, μέσα στον πανικό. Η συγκίνησή μας ήταν μεγάλη. Δε μπορούσαμε να το πιστέψουμε ότι ισχύει μέχρι και τη δημοσίευση. Ουσιαστικά πρόκειται για mystery guest που επιθεώρησε αν αξίζουμε τέτοια διάκριση».
Το επόμενη βήμα ήταν να ενημερώσουν την αρχιτέκτονα και οικοδέσποινα του «Casita Casita Lindos», Βάνα Περνάρη.
«Δε θυμάμαι λέξεις, αλλά θυμάμαι το τηλεφώνημα», περιγράφει ο Κώστας. «Είχε τέτοια χαρά η φωνή της. Το λέω και ανατριχιάζω. Το “Casita Casita Lindos” δεν είναι ένα project που κόστισε εκατομμύρια. Αντιθέτως, φτιάχτηκε με τους πιο έξυπνους τρόπους. Έβαλε ένα χαρισματικός άνθρωπος, όπως η κυρία Περνάρη, όλη της την τέχνη στη δημιουργία και μετά έπρεπε να βρεθεί κάποιος να βάλει όλη του την τέχνη στη λειτουργία. Για να φτάσει σε αυτό το σημείο ένα ξενοδοχείο όπως το συγκεκριμένο, χρειάζεται δημιουργό με όραμα όπως η κυρία Περνάρη και μία εταιρεία διαχείρισης όπως η Web Hotel Way. Δεν το λέω με έπαρση. Θέλει άπειρες ώρες δουλειάς, να βρεις τρόπους με τα μέσα που διαθέτεις να προσφέρεις το προϊόν που άλλοι απλά αγοράζουν έτοιμο. Εμείς από την πρώτη στιγμή λέγαμε πως όποιος και αν είσαι, με το μεράκι και τη διάθεσή σου μπορείς να προσφέρεις την κορυφαία εμπειρία. Αποδείξαμε ότι γίνεται».
«Η ατμόσφαιρα είναι περισσότερο ενός πάρτι σε σπίτι παρά διαμονής σε ξενοδοχείο», έγραψε τελικά το περιοδικό. «Η διακριτική παλέτα του εξασφαλίζει ότι στο επίκεντρο βρίσκεται ο πλούτος του περιβάλλοντος και ότι το άγονο, βραχώδες τοπίο διαλύεται μόνο από τα μυρωδάτα βότανα και τα ελαιόδεντρα κάτω από τα οποία σερβίρονται πρωινά με φρέσκα φρούτα, σπιτικά κέικ και ροδίτικο μέλι […] Εδώ ο χρόνος επιβραδύνεται και τα πράγματα φαίνονται πιο απλά».
Ο Γιώργος και ο Κώστας θέλησαν να έρθουν σε επαφή με την ιδιοκτήτρια γνωρίζοντας ήδη την πορεία της ως αρχιτέκτονα σπουδαίων ξενοδοχειακών πρότζεκτ όπως το Cretan Malia και το Casa Cook Rhodes. Όταν ανακάλυψαν ότι είχε δημιουργήσει τη δική της μικρή μονάδα επικοινώνησαν μαζί της με το όνειρο να τους επιτρέψει να συμβάλλουν στην επιτυχία του.
«Το στοίχημα ήταν να αποδώσουμε την εμπειρία που είχε φανταστεί για τον χώρο της, με την προϋπόθεση να μη γίνει η κύρια ασχολία της», εξηγεί ο Γιώργος. «Τα αρχιτεκτονικά πρότζεκτ που τρέχει με την ομάδα της δεν της αφήνουν τέτοιο περιθώριο χρόνου. Το εργαλείο μας ήταν η πολύ μεγάλη συνέντευξη που κάναμε μαζί της έτσι ώστε να αντιληφθούμε το όραμά της και έπειτα η έρευνά μας για να του δώσουμε ζωή. Θέλαμε να γίνει κερδοφόρο, όχι απλά βιώσιμο».
Τα υπόλοιπα τα έγραψε η ιστορία και μάλιστα εν μέσω πανδημίας. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους.
«Την πρώτη χρονιά της πανδημίας καταφέραμε να έχουμε άνοδο 90%, με αύξηση στη μέση τιμή ανά διανυκτέρευση σε σχέση με το 2019», τονίζει ο Κώστας. «Τη δεύτερη χρονιά του Covid-19 είχαμε άνοδο 105% σε σχέση με το 2020. Όπου και να το πεις δε θα σε πιστέψουν. Το 2021, όμως, ήταν που ήρθε και η παγκόσμια κορυφαία διάκριση του Condé Nast Traveller. Αυτό σημαίνει ότι η άνοδος επετεύχθη γιατί αναδομήσαμε το προϊόν μας και προσπαθήσαμε να το αναβαθμίσουμε ακόμα περισσότερο».
Το πρώτο ραντεβού μεταξύ των ιδρυτικών μελών της Web Hotel Way έγινε τέσσερα χρόνια πριν με θέα το Ακρωτήριο Ταίναρο. Η ομάδα είχε βάλει κάτω όλα τα σοβαρά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι ξενοδόχοι και κατόπιν τους ουσιώδεις τρόπους με τους οποίους μία εταιρεία management θα μπορούσε να βοηθήσει. Κρατήσεις, πωλήσεις, business plan, χρέη concierge, εκπαίδευση προσωπικού, food and beverage consulting – η Web Hotel Way μπορεί να τα κάνει όλα, αλλά πάντα με γνώμονα τι πραγματικά χρειάζεται μία μονάδα, από τις πιο μικρές και οικογενειακές μέχρι ολόκληρα συγκροτήματα. Οι υπηρεσίες είναι tailor made.
«Άλλος θέλει μόνο τη διαχείριση των e-sales, άλλος τη γενική διαχείριση του back office, άλλος να στηθεί και να οργανωθεί, άλλος να βρει το concept του εξαρχής και άλλος να φτιάξει ή να αλλάξει τα μενού του», επισημαίνει ο Γιώργος. «Ο στόχος μας υπήρξε πάντοτε να έχουν τόση ουσία οι υπηρεσίες μας που να μη σκέφτονται οι συνεργάτες ότι μας πληρώνουν για να τους τις προσφέρουμε».
«Τέσσερα χρόνια μετά νιώθουμε ότι ο στόχος μας συνεχίζει να είναι ο ίδιος», επισημαίνει με περηφάνια ο Κώστας. «Εμείς δεν νιώθουμε ποτέ ότι έχουμε πελάτες απέναντι μας και είναι αμοιβαίο. Εννοείται πως οι στόχοι μας αναπτύσσονται και προσαρμόζονται ανά περίοδο. Με τον Covid-19 θέλαμε όσο τίποτα να προστατέψουμε τους συνεργάτες μας οικονομικά, αλλά και ως προς την διαχείριση της κατάστασης. Τη δεύτερη χρόνια θέλαμε να κάνουμε και μία μικρή ανάπτυξη και ούτω καθεξής. Θεωρώ πως το σημαντικότερο εργαλείο για να μπορούμε να πετυχαίνουμε τον θεμέλιο στόχο μας είναι ότι καμαρώνουμε με τις επιτυχίες των συνεργατών μας, χαιρόμαστε με τις χαρές τους».