Η Skullcandy παίζει πολύ βρώμικα
Όταν βάζεις την Kate Upton και άλλα τρία super models να διαφημίσουν ακουστικά, δεν είσαι απελπισμένος, είσαι απλά πολύ μπροστά.
- 1 ΣΕΠ 2012
Ήθελα καιρό να σας μιλήσω για την Skullcandy. Και βασικά θα επεκταθώ για την εταιρεία σε άλλο κείμενο. Γιατί η είδηση ότι η εταιρεία ακουστικών ξεκίνησε μια καμπάνια με τέσσερα super models προηγείται οιουδήποτε αφιερώματος θα ήθελα να κάνω.
Η Kate Upton, η Chrissy Teigen, η Jessica Stam και η Chanel Iman είναι τα νέα πρόσωπα της Skullcandy και φωτογραφήθηκαν φορώντας τα ακουστικά της εταιρείας. Είναι να μην θες να αγοράσεις κι εσύ ένα ζευγάρι;
Το να βάλεις μερικές από τις πιο sexy γυναίκες του κόσμου να διαφημίσουν τα προϊόντα σου, θα μπορούσε να είναι και μία απεγνωσμένη κίνηση ενός marketing manager για να ανεβάσει τις πωλήσεις. Μόνο που στην περίπτωση της Skullcandy δεν είναι (ακριβώς) έτσι η ιστορία.
Η Skullcandy δεν είναι άλλη μια εταιρεία για headphones και earbuds. Ήταν από την πρώτη στιγμή κάτι το καινούριο και καινοτόμο στον χώρο. Θες λόγω σχεδιασμού τους; Θες επειδή η νεκροκεφαλή στο logo έγινε γρήγορα viral στους skate-άδες απανταχού της Αμερικής και της Ευρώπης; Θες επειδή ήταν από τις εταιρείες που έφεραν ξανά στη μόδα τα μεγάλα headphones;
Το θέμα είναι ότι κάθε νέο μοντέλο της Skullcandy αποτελεί ένα item που μπαίνει αυτόματα στην “wishlist” σου. Σαν το νέο Hesh 2..
Και δεν χρειαζόμασταν την Kate Upton για να το καταλάβουμε αυτό. Αλλά ευχαριστούμε πολύ…