Η Charlize Theron πετσόκοψε τον Steven Seagal και μπράβο της
- 30 ΙΟΥΝ 2020
Ο Στήβεν βέβαια δεν είναι και κανένα λαμπρό παράδειγμα ανθρώπου. Το αντίθετο θα λέγαμε. Εγωπαθής σε σημείο γραφικότητας, αλλά πολύ περισσότερο κατάπτυστος όσο αυτό αφορά την συμπεριφορά του απέναντι σε συναδέλφους και πολύ περισσότερο απέναντι σε γυναίκες. Συναδέλφους ή μη. Οι ιστορίες σεξουαλικής παρενόχλησης άφθονες, ενώ αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αντιμετώπιζε την πρώην γυναίκα του Κέλι Λε Μπροκ ως σάκο του μποξ τον έχουν βάλει στις μαύρες λίστες του Χόλιγουντ. Ο ίδιος βέβαια δεν πτοείται. Συνεχίζει παράγει ταινίες αμφιβόλου ποιότητος και συνεχίζει να είναι ένας από τους πιο αντιπαθείς τύπους στον ευρύτερο χώρο των τεχνών. Πάλι καλά που έχει βρει μια ζεστή αγκαλίτσα προς Ρωσία μεριά, μια χώρα που του έχει δώσει ΚΑΙ διαβατήριο αλλά ΚΑΙ ένα (σχεδόν) επίτιμο πόστο, αυτού του ειδικού απεσταλμένου του ρωσικού υπουργείου εξωτερικών, υπεύθυνου για τις ανθρωπιστικές σχέσεις μεταξύ Ρωσίας και ΗΠΑ. Πως είστε, τι κάνετε, καλά ευχαριστώ εσείς.
Κάπου εδώ, ρίχνουμε στο τραπέζι το χαρτί που λέει Σαρλίζ Θερόν. Έτσι για να αρχίσουμε να φτιάχνουμε την σύγκρουση.
Η Σαρλίζ που λέτε, έκαμε μια επίσκεψη στην εκπομπή του θρυλικού πλέον shock-jockey Χάουαρντ Στερν, για να προωθήσει την ολοκαίνουργια ταινία της, την περιπέτεια δράσης The Old Guard, που στριμάρει as we speak στο ευλογημένο Netflix. Σημειώνουμε εδώ, γιατί έχει την αξία του δια την συνέχεια, πως η Σαρλίζ μέσα στα χρόνια έχει κάνει μια αρκετά εντυπωσιακή στροφή προς τον κινηματογράφο δράσης, καθώς μετράει το Mad Max: Fury Road, το Atomic Blonde, το Aeon Flux, το Fate of the Furious, αλλά και το The Italian Job ανάμεσα στις επιλογές της. Επιπλέον, επειδής δεν δηλώνει «γατί», η Σαρλιζοπούλα κάνει και την συντριπτική πλειοψηφία των stunt της, αποφεύγοντας να χρησιμοποιήσει κάποια stunt double, πράγμα που όσο να πεις την κάνει αρκετά σκληρή κιουρία.
Κάπως έτσι λοιπόν φτάνουμε στο σταυροδρόμι στο οποίο βρέθηκαν η Σαρλίζ με τον Στήβεν, καθώς στο πλαίσιο της συνέντευξής της στον Στερν, η Θερόν άρχισε να εκφράζει την γνώμη της για τον Σηγκάλ και τις δυνατότητές του. Ή πιο σωστά, την έλλειψη αυτών:
«Τα βράδια μου αρέσει να μπαίνω στο διαδίκτυο και να βλέπω μαχητές ή κόσμο να παλεύει και πάντα θα πετύχεις κάποιο βίντεο του Σηγκάλ, από την εποχή που «μαχόταν» στην Ιαπωνία, αλλά στην πραγματικότητα δεν κάνει τίποτα τέτοιο. Είναι απλά απίστευτα υπέρβαρος και σπρώχνει κόσμο. Είναι υπέρβαρος και μόλις και με το ζόρι μπορεί να παλέψει. Ψάξτο…είναι γελοίο. Απλά σπρώχνει κόσμο στο πρόσωπο. Είναι στημένο».
Δεν τήνε λες και την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ οπαδό του Στήβεν Σηγκάλ την Σαρλίζ, δεν ξέρω αν το πήρατε γραμμή. Και αν προς στιγμήν πιστεύατε ότι το ζήτημα είναι καθαρά των πολεμικών τεχνών, κάμετε λάθος. Γιατί στην συνέχεια, η Σαρλίζ συνέχισε την επίθεσή της στον κύριο Σηγκάλ:
«Δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω μαλακίες για τον τύπο, γιατί δεν φέρεται καλά σε γυναίκες οπότε να πάει να πηδηχτεί!»
Αν τώρα θέλουμε να το βάλουμε σε ένα πιο ισορροπημένο πλαίσιο, τότε ΙΣΩΣ η Σαρλίζ να είναι ΛΙΓΟ άδικη με τον Στήβεν όσο αυτό έχει να κάνει με τις γνώσεις του γύρω από το αικίντο και τα χρόνια του στην Ιαπωνία. Σίγουρα, όσο περνάει ο καιρός γίνεται πολύ πιθανό το σενάριο του «μεγάλου δασκάλου» που πούλησε ο Σηγκάλ στον τύπο ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ να είναι ΑΛΑΦΡΩΣ φουσκωμένο, αλλά το ότι έχει ΟΝΤΩΣ κάποια σχέση με το αντικείμενο δεν αμφισβητείται. Δεν αμφισβητείται όμως και το γεγονός ότι ο Αμερικάνος ηθοποιός και άρχοντας της γλιτσοκοτσίδας είναι λίγο του αθλίου ως άνθρωπος και άρα έχει τα δίκια της η Σαρλίζ που θέλει να τόνε κράξει.
Αλήθεια όμως, που πάμε από εδώ και πέρα; Όχι και τίποτε άλλο, αλλά δεν υπάρχει πλέον και το πλαστελινικό Celebrity Deathmatch, δια να λύναμε εκεί τις διαφορές των δύο. Ως έχουν τα πράγματα, θα περιμένουμε με μια κάποια αγωνία την απάντηση του Στήβεν, που σίγουρα δεν θα την καταπιεί αυτήν την προσβόλα και σίγουρα δεν θα εκφραστεί με τον καλύτερο τρόπο, μιας και that’s just not the Seagal way.
Μέχρι όμως να ανέβουν κι άλλο οι στροφές, για να περάσει λίγο η ώρα, ας δούμε τον Στήβεν να ΕΚΤΕΛΕΙ στα 11 μέτρα με οπλοπολυβόλο ΚΑΙ φλογοβόλο το Wild Thing, επειδή ΕΤΣΙ και επειδή είναι μια υπέροχη στιγμή όπου βλέπουμε την μουσική να πεθαίνει.
Ήταν ΟΛΟ αυτό το κείμενο μια φτηνή δικαιολογία για να χαρίσω στον κόσμο για μια ακόμη φορά αυτό το βίδεο;
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ.