Η Ferrari 812 Competizione δεν έχει αντίπαλο στον δρόμο
- 19 ΜΑΙ 2021
Μέχρι, όμως, να συμβεί αυτό υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος. Έτσι, τουλάχιστον φαίνεται από τo τελευταίο μοντέλο της Ferrari που ακούει στο όνομα 812 Competizione.
Αν τα supercars που καίνε βενζίνη σε κάνουν χαρούμενο, αυτή η ολοκαίρνουργια κυρία από το Μαρανέλο θα σε κάνει ευτυχισμένο.
Η old school γοητεία της Ferrari 812 Competizione
Είναι σίγουρο πως ο Michael Leiters, Chief Technology Officer της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, θα έχει βαρεθεί να ακούει την ίδια ερώτηση ξανά και ξανά: πότε θα σταματήσει η Ferrari να βγάζει βενζινοκινητήρες;
Οι πιο απαισιόδοξοι πιστεύουν ότι αυτή η ώρα δε θα αργήσει, άλλωστε η Ferrari δείχνει να έχει ήδη πολύ ψηλά στην ατζέντα της την ηλεκτροκίνηση. Την ίδια όμως στιγμή, ο Leiters βρίσκεται πίσω από ένα ξεκάθαρα βενζινοκίνητο project. Η 812 Competizione αποτελεί μία νέα εκδοχή της 812 που κυκλοφόρησε το 2017 και είναι αδιαμφισβήτητα μία πιο αγριεμένη εκδοχή της.
Ο V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων έχει υποστεί βελτιώσεις σε σχέση με τον προκατάτοχό του, καθώς για τα πιστόνια έχει χρησιμοποιηθεί DLC (diamond-like carbon) ενώ έχουν ενσωματωθεί και τεχνικές προερχόμενες από τον κόσμο των superbikes.
Έτσι, το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό: η Competizione μπορεί να επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ/ την ώρα μέσα σε 2,85 δευτερόλεπτα και να αγγίξει την τελική ταχύτητα των 340 χλμ. Όλα αυτά από έναν κινητήρα που αποδίδει 819 ίππους.
Οι λόγοι όμως που το νέο μοντέλο από το Μαρανέλο δεν έχει αντίπαλο δεν είναι μόνο τεχνικοί. Η εξωτερική του εμφάνιση κόβει την ανάσα, αφού καταφέρνει να συνδυάσει το παλιό με το καινούργιο. Από τη μία το design που έχει επιλέξει για τον 21ο αιώνα το brand με το αλογάκι και από την άλλη μία πινελιά από το παρελθόν: η Competizione κουβαλά κάτι από την old school γοητεία της Ferrari 330 που μεσουρανούσε στα τέλη των 60s.
Φυσικά, όπως είναι γνωστό, τα αστέρια μόνο φτηνά δεν μπορεί να είναι. Έτσι, η Ferrari 812 Competizione κοστίζει 500 χιλιάδες ευρώ ενώ η κάμπριο εκδοχή της αγγίζει τα 580 χιλιάδες ευρώ.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι υπεύθυνοι πωλήσεων του brand πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένοι, αφού τόσο τα 999 μοντέλα της Competizione όσο και τα 599 της Competizione Α έχουν ήδη πουληθεί.
Τελικά, ίσως μία μέρα οι Ferrari να γίνουν ηλεκτρικές. Μέχρι τότε όμως τίποτα δε θα συγκρίνεται με τη μουσική που παράγει ο βενζινοκινητήρας τους.