
Η Ferrari F8 Tributo τελειοποιήθηκε, λες και το χρειαζόταν
- 12 ΙΟΥΝ 2020
Ας πούμε πρώτα για τις αισθητικές επεμβάσεις, αυτές που γαληνεύουν μάτι και ψυχή.
Της έβαλε τους νέους τροχούς της Vossen (21 ίντσες οι μπροστινοί, 22 ίντσες οι πισινοί), χαμηλότερα ελατήρια ώστε πλέον το αμάξωμα να κατεβαίνει 35 mm πιο κοντά στο τυχερό οδόστρωμα και ένα σύστημα ανύψωσης κατά 40 mm του μπροστινού μέρους.
Όσον αφορά τις αλλαγές που βελτιώνουν τις επιδόσεις τώρα.
Δημιούργησε ένα νέο πρόγραμμα για τον twin-turbo V8 χωρητικότητας 3,9 lt που κανονικά αποδίδει 720 PS στις 8.000 rpm και 770 Nm στις 3.250 rpm. Τώρα, μετά απ’ αυτήν τη βελτίωση, η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 67 ίππους και η ροπή του κατά 112 Nm.
Πλέον η Ferrari F8 Tributo πειραγμένη από τη Novitec έχει βελτιωμένη επιτάχυνση, πιάνει τα 100 σε λιγότερο χρόνο κατά 02 δευτερόλεπτα (στα 2,7 δευτερόλεπτα), ενώ και η τελική της πλέον ξεπερνά τα 340 χλμ.
Τέλος, η νέα εξάτμιση που της φόρεσε η Novitec είναι φτιαγμένη με διπλές απολήξεις από ανθρακονήματα και ανοξείδωτο ατσάλι, πράγμα που την κάνει πιο ελαφριά από την εργοστασιακή, και κάνει πιο έντονους τους οργασμούς στο αυτί σου.
Δες το βίντεο: