FERRARI MEDIA
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Ferrari LaFerrari είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο που πουλήθηκε ποτέ online

Σε τι τιμή δημοπρατήθηκε και ποια χαρακτηριστικά είναι αυτά που κάνουν τόσο μοναδικό το συγκεκριμένο μοντέλο.

Τα μοντέλα της Ferrari αποτελούν παραδοσιακά πόλο έλξης για τους συλλέκτες υπερπολυτελών αυτοκινήτων. Μερικοί εξ αυτών, μάλιστα, δε διστάζουν να δώσουν ακόμη και εκατομμύρια δολάρια προκειμένου να τα προσθέσουν στα γκαράζ τους. Το 2020, εν μέσω πανδημίας, πουλήθηκε μέσω online δημοπρασίας μια Enzo του 2003 για 2,64 εκατομμύρια δολάρια.

Μερικούς μήνες αργότερα, όμως, μια Ferrari 550 GT1 Prodrive έσπασε το ρεκόρ καθώς άλλαξε χέρια για 4,2 εκατομμύρια δολάρια. Και ενώ όλοι πίστευαν πως το ποσό αυτό δεν πρόκειται να ξεπεραστεί, ήρθε ένας fan της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που έδωσε 5,3 εκατομμύρια δολάρια για να κάνει δικιά του μια Ferrari LaFerrari Aperta του 2017.

Ποια είναι τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του supercar και γιατί έπιασε τόσο μεγάλη τιμή;

Η μοναδική εμφάνιση και ισχύς της ακριβότερης Ferrari στον πλανήτη

Η Ferrari LaFerrari είναι μία από τις ναυαρχίδες της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο έχει τρέξει μόλις 250 χιλιόμετρα στους δρόμους, είναι ιδιαίτερα συλλεκτικό καθώς είναι ένα από τα 710 μοντέλα που κατασκευάστηκαν ποτέ. Το κατακόκκινο supercar κατασκευάστηκε κατά τα πρότυπα των μονοθέσιων της Formula 1. Διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 949 ίππων και ένα κιβώτιο επτά ταχυτήτων, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 372 χιλ./ώρα.

Επίσης, περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 19 και 20 ιντσών, αφαιρούμενο πάνελ οροφής και πίσω κάμερα μαζί με αισθητήρες στάθμευσης. Το ίδιο εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του, καθώς μεγάλο μέρος του καλύπτεται από ανθρακονήματα που κάνουν τον οδηγό του να έχει την ψευδαίσθηση πως βρίσκεται σε cockpit της Formula 1.

Το παρασκήνιο πίσω από την πώληση

Σε αντίθεση με τα δύο προηγούμενα μοντέλα της Ferrari που δημοπρατήθηκαν μέσω του οίκου RM Sotheby’s και έσπασαν όλα τα ρεκόρ πώλησης, η Ferrari LaFerrari Aperta του 2017 πουλήθηκε μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Bring a Trailer. Η ιστορία της συγκεκριμένης ιστοσελίδας έχει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς ξεκίνησε το 2007 ως ένα blog, στο οποίο αρκετοί συντάκτες έγραφαν νέα και απόψεις για τα αγαπημένα τους πολυτελή αυτοκίνητα.

Με τα χρόνια, όμως, αυτό άλλαξε και οι διαχειριστές του αποφάσισαν να το μετατρέψουν σε μια πλατφόρμα αγοροπωλησίας πανάκριβων οχημάτων.

Αυτό που της δίνει ένα σαφές προβάδισμα σε σύγκριση με τους υπόλοιπους μεγάλους οίκους δημοπρασιών, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι πως το Bring a Trailer λαμβάνει προμήθεια μόλις το 5% της αγοροπωλησίας και όχι το 10% όπως κάνουν οι περισσότεροι ανταγωνιστές του.