ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Message in an ‘e-bottle’…

Αν στο COSMOTE HACKATHON, τον πρώτο μαραθώνιο διαγωνισμό καινοτομίας που διοργάνωσε η COSMOTE και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) , υπήρχε βραβείο για την πιο ρομαντική ομάδα, η Kiiim θα το είχε κατακτήσει ασυζητητί.

“Φλερτάραμε στο μπαρ. Δίσταζα να της μιλήσω. Κάποια στιγμή έφυγε”….

“Και θες να μου πεις ότι σκαρφίστηκες αυτή την εφαρμογή μόνο και μόνο για να την ξαναβρείς”;

“Όχι, αλλά την εμπνεύστηκα με αφορμή αυτό το περιστατικό”.

Ο Χρήστος Κουτσουράδης μάς μιλά για τo Aylo, την εφαρμογή με την οποία η ομάδα Kiiim, που αποτελείται από τον ίδιο και τον Πάνο Ξενάκη ‘κατέβηκε’ στο COSMOTE HACKATHON και πήρε τη δεύτερη θέση. Το Aylo είναι μια location based εφαρμογή για μηνύματα που αναβιώνει το παραδοσιακό ραβασάκι με ηλεκτρονικό τρόπο. Ο αποστολέας στέλνει το μήνυμά του, κείμενο, φωτογραφία ή video, σε κάποιον συγκεκριμένο τόπο και ο παραλήπτης πρέπει να βρεθεί εκεί για να το διαβάσει.

Ή μπορεί το μήνυμα να είναι ‘ανοιχτό’ και να έχουν τη δυνατότητα να το δουν όλοι οι χρήστες του Aylo που βρίσκονται στο συγκεκριμένο σημείο.

“Στην περίπτωσή σου, δηλαδή, θα άφηνες ένα ανοιχτό μήνυμα στο ίδιο bar, με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα το έβλεπε η ενδιαφερόμενη;”

“Ναι. Στόχος, γενικά, είναι να αναπαράγεις μια ανάμνηση, μια συνθήκη, ώστε ο χρήστης να νιώσει πράγματα. Το Aylo μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να στείλεις ένα πολύ προσωπικό μήνυμα ή να στήσεις αυτοσχέδια παιχνίδια με τους φίλους σου”.

To Aylo βασίζεται στην αντίληψη ότι τα συναισθήματα και οι αναμνήσεις που βιώνει κανείς σε ένα συγκεκριμένο τόπο δημιουργούν έναν ισχυρό, αόρατο αλλά πολύ προσωπικό δεσμό με αυτό τον τόπο. Και η εφαρμογή ανοίγει ένα παράθυρο από τον πραγματικό στον ψηφιακό κόσμο, ενισχύοντας αυτό το δεσμό, κάνοντάς τον πιο χειροπιαστό. Οι δημιουργοί του είναι βέβαιοι ότι το Aylo θα βοηθήσει στη δημιουργία νέων εμπειριών και αναμνήσεων. Όμως…

Φωτογραφίες: Χρήστος Αργύρης

Το 2ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα «Kiiim» για την ιδέα «AYLO – Location Based Messaging» και έλαβαν συσκευές SAMSUNG GALAXY S8 και μάσκες Εικονικής Πραγματικότητας SAMSUNG GEAR VR από τo ΓΕΡΜΑΝΟ.

“Και πώς θα το αξιοποιήσετε εμπορικά;”

“Οι δυνατότητες είναι πολλές. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από μεγάλες επιχειρήσεις, για να δημιουργήσουν προσωπικές εμπειρίες με τους πελάτες τους, να στήσουν διαγωνισμούς ή να κάνουν προσφορές. Είμαστε αισιόδοξοι και δουλεύουμε με όρεξη για το λανσάρισμα”.

 

Ο διαγωνισμός

Στο COSMOTE HACKATHON προκρίθηκαν 14 ομάδες με τις πιο καινοτόμες ιδέες, με προτάσεις που βελτιώνουν τη ζωή στην ψηφιακή εποχή. Οι συνολικά 43 διαγωνιζόμενοι είχαν σχεδόν 27 ώρες στη διάθεσή τους για να «τρέξουν» κώδικα, να δεχθούν συμβουλές από εξειδικευμένους μέντορες, να εξελίξουν τις ιδέες τους και να τις παρουσιάσουν στην κριτική επιτροπή, η οποία αποτελείτο από 10 μέλη μεταξύ των οποίων και οι κ.κ. Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Γ. Αθανασόπουλος, Chief Officer Λειτουργιών και Συστημάτων Πληροφορικής Ομίλου ΟΤΕ, Κ. Γάτσιος, τέως Πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ καθώς και ο Γ. Δουκίδης, καθηγητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ.