Ο Άδωνις Γεωργιάδης ανακάλυψε αρνί-Porsche, στα ύψη φέτος η βενζίνη του οβελία
Ακόμη ένα ρεσιτάλ επιχειρηματικής δεινότητας κατέληξε σε αυτογκόλ για τον Υπουργό Ανάπτυξης, όταν παραλλήλισε τα αρνιά των κρεοπωλείων με Porsche για να δικαιολογήσει ότι δε σηκώνονται από τις τσέπες όλων.
- 7 ΑΠΡ 2023
Και τι φταίει ο κύριος Υπουργός Ανάπτυξης και η ευλαβική προσπάθεια που καταβάλει να συγκρατήσει την ακρίβεια με τα πλουμιστά καλάθια, άμα εσύ έχεις ακριβά γούστα, γούστα ακριβά, και επιμένεις να θέλεις στο τραπέζι σου κρέατα ποιότητας από το κρεοπωλείο της γειτονιάς για το Πάσχα;
Αυτά είναι για τους πλούσιους, για τους αριστοκράτες, που ακόμη αγοράζουν βαρελίσια φέτα αντί για λευκό τυρί και ζητούν δέκα-δέκα τις σακούλες στο ταμείο, μη γνωρίζοντας γιατί η ταμίας τους ρωτάει κάθε φορά.
Μόνο με ειρωνεία μπορεί να αντιμετωπιστεί ο επικοινωνιακός αγώνας που δίνει ο Άδωνις Γεωργιάδης να πείσει για την αποδοτικότητα της στρατηγικής του: σε μια στιγμή αποκορύφωσης αυτής της ιστορίας που συνεχίζεται εδώ και μήνες, κατά τη διάρκεια αντιπαράθεσης στην εκπομπή One με τον Χρήστο Σπίρτζη από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Υπουργός Ανάπτυξης αμόλησε το νέο του διαμάντι με την ίδια αμείλικτη φυσικότητα, όπως συμβουλεύουν τα εγχειρίδια ρητορικής.
Τη στιγμή που κρεοπώλες και έμποροι βρίσκονται στα κάγκελα, δηλώνοντας ότι είναι αδύνατον να συγκρατήσουν την τιμή για τα αμνοερίφια κοντά στο όριο των 10 ευρώ που ανήγγειλε πανηγυρικά ο Υπουργός για τις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ, τη στιγμή που οι καταναλωτές βλέπουν το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού υψηλότερο από κάθε άλλη χρονιά, ο Άδωνις Γεωργιάδης προέβη σε έναν μάλλον ατυχή παραλληλισμό για να δικαιολογήσει αυτή τη διαφορά στις τιμές, όπως αποτυπώνεται στο απόσπασμα που ακολουθεί – «άμα θέλεις να πάρεις Porsche», πας στο κρεοπωλείο.
Με άλλα λόγια, σύμφωνα με τον Υπουργό, υπάρχουν αρνιά δύο κατηγοριών («το χασάπικο παίρνεις πολύ καλύτερη ποιότητα κρέατος – προφανώς») και όπως υπάρχουν πολίτες δύο κατηγοριών, καθένας παίρνει αυτό που μπορεί και του αρμόζει. Ποιος θα φάει δηλαδή τα εισαγόμενα με τις ορμόνες; Εκείνα ψυχή δεν έχουν;
Την πάσα πήρε το Twitter, δικάζοντας το παράλογο επιχείρημα που όπως και να το δεις είναι απίστευτο αυτογκόλ από τον Υπουργό, άμα σκεφτείς ότι κανονικά οφείλεις να διασφαλίζει τον υγιή ανταγωνισμό και όχι να υποβιβάζει τα προϊόντα του σούπερ μάρκετ σε «μοντέλα» άγνωστης μάρκας, σε σύγκριση με τα αρνιά-Porsche των κρεοπωλείων.
Το μόνο που αφέθηκε μετέωρο είναι για ποιας χρονολογίας μοντέλο μιλάμε και πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει το κοντέρ.