Peloton: Η εταιρία που χάρη στην πανδημία απειλεί τα γυμναστήρια με κλείσιμο
- 18 ΣΕΠ 2020
Τι γίνεται όταν δεν μένεις ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες που σου προσφέρει το γυμναστήριο της γειτονιάς σου και αυτά που είναι καλύτερα, βρίσκονται αρκετά μακριά; Τι γίνεται επίσης με την φετινή δύσκολη κατάσταση της πανδημίας σε εξέλιξη και την επίσκεψη στο γυμναστήριο να μοιάζει με ρίσκο υγιεινής;
Η Peloton δημιουργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας στη Νέα Υόρκη, ως μια εταιρεία αγοράς γυμναστηριακού εξοπλισμού και προσφοράς γυμναστηριακών προγραμμάτων σε μορφή live streaming για όλους τους συνδρομητές της. Η Peloton σου προσφέρει όλα τα εργαλεία και τις δυνατότητες να χτίσεις ένα σπιτικό γυμναστήριο, αγοράζοντας τα trademark Peloton Bike+, Peloton tread (διάδρομος), άπειρα gadgets ψηφιακής τεχνολογίας και αξεσουάρ, που σε βοηθούν να ‘χτίσεις’ το προσωπικό σου πρόγραμμα άθλησης, προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις και φυσικά στις αντοχές σου.
Η (τρελή) εποχή της πανδημίας
Στα περισσότερα σπίτια παγκοσμίως όπου οι ιδιοκτήτες/ενοικιαστές τους βίωσαν lockdown, συνέβαιναν συνήθως δυο πράγματα σε καθημερινή βάση: online αγορές και γυμναστική. Η Peloton δεν ωφελήθηκε απλά από την πανδημία, εκτοξεύτηκε. Η μετοχή της παρουσίασε συνολική αύξηση 36%, ενώ οι πωλήσεις της κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020 αυξήθηκαν κατά 61%, με έσοδα που άγγιξαν τα 420 εκατομμύρια δολάρια. Οι υπηρεσίες της Peloton μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμες σε Αμερική, Βρετανία και Γερμανία, όμως η εταιρεία σχεδιάζει με γοργά βήματα την εξάπλωση της σε όλη την Ευρώπη και παγκοσμίως.
Οι ανταγωνιστές
Οι εταιρείες που έχουν λανσάρει ‘έξυπνα’ μηχανήματα γυμναστικής με ενσωματωμένα ψηφιακά εργαλεία είναι αρκετές, με την Echelon, την Bowflex και τη Nordictrack να συγκαταλέγονται στις πιο γνωστές. Η Apple φημολογείται επίσης, πως δεν έχει μείνει ασυγκίνητη από την επιτυχία της Peloton και σχεδιάζει την επέλαση της στο ψηφιακό streaming γυμναστηριακών προγραμμάτων με το λανσάρισμα σχετικής συνδρομητικής υπηρεσίας.
Η Peloton δια μέσω του CEO της, John Foley, έχει δηλώσει δημοσίως πως είναι μια ήδη μια εταιρεία της οποίας το πελατολόγιο αγγίζει τους 3.100.000 αθλούμενους και η άμεση προοπτική της είναι να αγγίξει τους 100.000.000 (!). Ακούγεται ήδη σαν ένα φιλόδοξο σπορτίφ αδελφάκι του Netflix, που έχει ‘διαβάσει’ άψογα τις συνθήκες της εποχής και ήρθε για να γίνει ο βασιλιάς της αγοράς. Αξίζει όμως όλο το παραπάνω πακέτο για να αποχωριστείς το γυμναστήριό σου; Αξίζει να αφήσεις ανθρώπους που εμπιστεύεσαι και υπηρεσίες που σε κάνουν να νιώθεις καλά; Αυτο είναι μια ερώτηση που θα κληθεί να την απαντήσει ο καθένας από εμάς.