ΔΙΑΤΡΟΦΗ
SPONSORED

Πώς μια αλυσίδα σουπερμάρκετ φέρνει την ποιότητα στο τραπέζι σας

Ολοένα και μεγαλύτερο χώρο καταλαμβάνουν τα ποιοτικά και υγιεινά προϊόντα στο τραπέζι κάθε οικογένειας, με τα ελληνικά νοικοκυριά να ακολουθούν την τάση και να κάνουν σαφή στροφή στις διατροφικές (και όχι μόνο) επιλογές τους.

Άλλωστε, ένας πιο healthy τρόπος ζωής συνιστά το κλειδί αφενός για τη βιολογική ανάπτυξη του οργανισμού μας, αφετέρου για την κρίσιμη επίτευξη της βιωσιμότητας του πλανήτη μας -δύο αλληλένδετες και αλληλοσυμπληρούμενες παράμετροι, οι οποίες έχουν ξεχωριστή αξία στη σύγχρονη κοινωνία.

Ένα βιώσιμα καλλιεργημένο προϊόν ωφελεί σημαντικά και την υγεία μας, αλλά και τον αγώνα για την προστασία του οικοσυστήματος, το οποίο τα τελευταία χρόνια βρίσκεται αντιμέτωπο με πρωτοφανές προκλήσεις.

Εάν, λοιπόν, θέλετε να γίνεται συμμέτοχοι σ’ αυτόν τον υγιεινό και βιώσιμο τρόπο ζωής, δεν έχετε τίποτα άλλο να πράξετε, παρά να επιλέξετε, μεταξύ άλλων, ένα από τα 200 υγιεινά προϊόντα της σειράς Nature’s Promise, που μπορείτε να βρείτε στα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος. Από είδη πρωινού, σνακ και ροφήματα έως βιολογικά φρέσκα φρούτα & λαχανικά, ζυμαρικά – όσπρια και οικολογικά καθαριστικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι, με βάση στοιχεία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, που διαθέτει 582 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα, το 55% των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για το 2023 εμπίπτει στην κατηγορία των υγιεινών διατροφικών επιλογών.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν μένει μόνο σ’ αυτά, καθώς από πέρυσι συνεχίζει τη δράση παροχής ενός δωρεάν φρούτου στα μικρά παιδιά (Free Fruit for Kids), τα οποία επισκέπτονται τα καταστήματα της αλυσίδας μαζί με τους γονείς τους. Τι καλύτερο, εξάλλου, από το να βλέπεις πιτσιρίκια να δοκιμάζουν τις γεύσεις και τα αρώματα των υπέροχων προϊόντων της ελληνικής γης.

Όμως το σημαντικότερο από όλα είναι η σχέση με την κοινωνία, κάτι το οποίο αποδείχθηκε εμπράκτως στις Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας του 2023, όταν η ΑΒ πρόσφερε 570.000 ευρώ στην τοπική κοινωνία μέσα από δράσεις και προγράμματα και μοίρασε 13,8 εκατ. γεύματα σε τοπικούς φορείς μέσα από το πρόγραμμα “Τρόφιμα Αγάπης”.

Και το 2024, αυτή η σχέση εμπιστοσύνης και προσφοράς συνεχίζεται ακόμα πιο δυνατά.

Ποιότητα 

Η διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων και ο ποιοτικός έλεγχος στους προμηθευτές και στα καταστήματα αποτελούν ακόμη δύο παράγοντες, οι οποίοι εξυπηρετούν την παραπάνω στρατηγική, με περισσότερες από 646 επιθεωρήσεις υγιεινής σε καταστήματα, 2.000 μικροβιολογικές αναλύσεις σε τρόφιμα και επιφάνειες επεξεργασίας, 25 επισκέψεις κτηνιάτρων σε περιόδους μεγάλης κατανάλωσης αμνοεριφίων, καθώς και 1.200 αναλύσεις σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μέσα σ’ ένα μόνο 12μηνο.

Υπεύθυνη Παραγωγή

Και φυσικά, μην ξεχνάμε την υπεύθυνη παραγωγή, με την ΑΒ Βασιλόπουλος να ενθαρρύνει τις διεθνώς αναγνωρισμένες πιστοποιήσεις αειφορίας. Αυτό έχει ήδη φέρει απτά αποτελέσματα, καθώς το 100% των προϊόντων ΑΒ τσάι και το 98% των καφέδων ΑΒ έχουν πιστοποίηση Rainforest Alliance, το 80% των ψαριών και θαλασσινών προέρχεται από περιοχές χαμηλού περιβαλλοντικού κόστους, ενώ όσα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν φοινικέλαιο ή φοινικοπυρηνέλαιο διαθέτουν στο μεγαλύτερο ποσοστό πιστοποίηση RSPO.

Ανθρακικό Αποτύπωμα

Δίπλα σ’ όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή.Το πρόγραμμα, μέχρι στιγμής, έχει φέρει 234 τοπικούς παραγωγούς στον πυρήνα των εξελίξεων της γεωργίας, με σύμμαχο την τεχνολογία ενισχύεται η ποιότητα, η ανταγωνιστικότητα, η βιωσιμότητα και η καινοτομία των ελληνικών προϊόντων.

Όλα τα παραπάνω συγκροτούν μια δέσμη δράσεων, που κάνει τη διαφορά καθημερινά, εξασφαλίζοντας την ποιότητα και την ποικιλία στο τραπέζι της ελληνικής οικογένειας. Κι αυτό είναι κάτι, το οποίο αναγνωρίζουν με το παραπάνω οι τουλάχιστον 2 εκατομμύρια πελάτες, οι οποίοι εδώ και 85 χρόνια εμπιστεύονται σταθερά τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.