Πώς το TikTok απειλεί την κυριαρχία του Twitter
- 25 ΙΟΥΛ 2023
Η κινεζική πλατφόρμα ανακοίνωσε την εισαγωγή αναρτήσεων μόνο με κείμενο σε μια κίνηση που χαρακτηρίζεται ως «διεύρυνση των ορίων της δημιουργίας περιεχομένου». Το TikTok θα επιτρέπει στους δημιουργούς να ποστάρουν αναρτήσεις έως 1.000 λέξεις και με αυτόν τον τρόπο θα δώσει ακόμη μία εναλλακτική σε όσους αναζητούν την έξοδο από το Twitter.
Οι χρήστες θα μπορούν επίσης να προσθέτουν χρωματιστά φόντα και αυτοκόλλητα στις αναρτήσεις και όπως αναφέρει και το TechCrunch «η κίνηση αυτή μπορεί να προκαλέσει χάος στο Twitter και στο νεοϊδρυθέν Threads».
Τα προβλήματα για το Twitter συνεχίζονται
Αυτήν την εβδομάδα, ο Elon Musk μετονόμασε το logo της πλατφόρμας σε Χ και προκάλεσε και πάλι τα αρνητικά σχόλια των παλαιότερων μελών του Twitter. Όλα αυτά τη στιγμή που παρά τη συνδρομή όσων ήθελαν να είναι πιστοποιημένοι, η εταιρία συνεχίζει να υποφέρει οικονομικά. Τον Ιούλιο ανακοίνωσε ότι τα διαφημιστικά του έσοδα μειώθηκαν κατά 50%, καθώς οι διαφημιζόμενοι απέφυγαν τις δαπάνες στον ιστότοπο.
Οι αντίπαλες εταιρίες τεχνολογίας έχουν αντιληφθεί το χάος και την αναστάτωση που προκάλεσε η αγορά του Twitter από τον Musk και ήδη ψάχνουν τρόπους να κερδίσουν τους φανατικούς χρήστες του. Τόσο το Threads της Meta, όσο και η κίνηση του TikTok πάνε προς αυτήν την κατεύθυνση.
Το Threads που χρησιμοποιεί την υπάρχουσα βάση χρηστών του Instagram, ξεκίνησε με μεγάλη επιτυχία στις αρχές του μήνα, καθώς είδε 100 εκατομμύρια ανθρώπους να εγγράφονται σε λιγότερες από πέντε ημέρες μετά το λανσάρισμά του.
Το TikTok έχει λίγο πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, σύμφωνα με τον ιστότοπο της εταιρίας, ενώ το Instagram έχει 2,3 δισεκατομμύρια χρήστες, αλλά αυτή τη στιγμή το κοινό αλληλεπιδρά πολύ περισσότερο στο TikTok και αυτό μπορεί να είναι πλεονέκτημα για μια λειτουργία κειμένων. Το κοινό του TikTok είναι νεαρότερο από αυτό του Instagram, με τον βρετανικό οργανισμό παρακολούθησης των επικοινωνιών να διαπιστώνει αυτή την εβδομάδα ότι είναι η νούμερο ένα πηγή ειδήσεων για τους νέους 12 έως 15 ετών, ακολουθούμενη από το YouTube και το Instagram.