Roger Federer και Mads Mikkelsen μάς προσκαλούν στην φθινοπωρινή Ελβετία
- 10 ΣΕΠ 2024
Όσα χρόνια κι αν περάσουν, ο Roger Federer θα είναι πάντα ο πιο δημοφιλής Ελβετός εκεί έξω και στην πατρίδα του το γνωρίζουν καλά. Ο πρώην τενίστας και κάτοχος 20 τίτλων Grand Slam είναι ο μόνιμος πρεσβευτής του οργανισμού τουρισμού της χώρας και τα τελευταία χρόνια έχει πρωταγωνιστήσει σε μερικά από τα πιο επικά σποτάκια που έχουμε δει για την προώθηση της χώρας.
Το MySwitzerland έχει αγκαλιάσει τη δημοφιλία του Roger Federer και κάθε χρόνο μπορεί να δαπανά σημαντικά ποσά, αλλά καταφέρνει να ξεπερνά τις προσδοκίες, δημιουργώντας περιεχόμενο που εντέλει θα αποφέρει πάντα περισσότερα.
Ο Roger Federer είναι ambassador του οργανισμού τουρισμού της Ελβετίας και κάθε χρόνο υποδέχεται έναν σταρ στη χώρα του για να του μάθει μερικά από τα μυστικά της. Αλπικά τοπία, απίθανες λίμνες και λιβάδια γίνονται συντελεστές των καλογυρισμένων σποτ, με εκείνο του 2020 επί Covid, μαζί με τον Robert De Niro να μένει αλησμόνητο.
Ο Mads Mikkelsen καλεσμένος του Roger Federer στην Ελβετία
Φέτος, ο 43χρονος πια Roger Federer διαφημίζει την ομορφιά του ελβετικού φθινοπώρου. «Λατρεύω το φθινόπωρο και όλα τα χρώματά του», ενθουσιάζεται ο αστέρας του τένις. Μετά τους Robert De Niro, Anne Hathaway και Trevor Noah, ο Δανός ηθοποιός Mads Mikkelsen που έγινε παγκοσμίως γνωστός ως ο κακός στο Casino Royale του James Bond, βρίσκεται στο πλευρό του Federer για το σποτάκι, ωστόσο, όπως φαίνεται σε αυτό, χρειάζεται πρώτα να νιώσει για τα καλά το ελβετικό φθινόπωρο.
Έτσι, ο σκηνοθέτης και όλο το καστ τον χάνουν για ώρες, αφού ο Mikkelsen επιλέγει να ξεχυθεί στη φύση. Στη χιουμοριστική καμπάνια, ο ηθοποιός εμφανίζεται να αγκαλιάζει ένα δέντρο και μια αγελάδα, να σκαρφαλώνει στην κορυφή ενός ελάτου ή να κάνει γιόγκα ξυπόλητος αφού βουτήξει στα δροσερά νερά μιας ορεινής λίμνης.
Και αφού ο Mikkelsen δείχνει έτοιμος για τον ρόλο του, ξαφνικά ο σκηνοθέτης χάνει τον Federer, ο οποίος εμπνευσμένος από τον Δανό ηθοποιό φαίνεται να τα χάνει και εκείνος με τα τοπία της πατρίδας του.
Στόχος της διαφημιστικής καμπάνιας είναι να δείξει φυσικά το πόσο υπέροχο είναι το να επισκεφθούμε την Ελβετία το φθινόπωρο. «Αυτή η συνεργασία με τον Roger Federer και τον Mads Mikkelsen αντικατοπτρίζει τέλεια το όραμά μας για το φθινόπωρο στην Ελβετία: μια εποχή που συνδυάζει τη φύση, την κομψότητα και την παράδοση», ανέφερε σχετικά ο André Hefti, Chief Marketing Officer του Ελβετικού Τουρισμού στην Ελβετή TikToker Wemmse, που κάλυψε τα παρασκήνια του σποτ.