SEX

Σεξ στην Ελλάδα του 2017: Ένα ρεπορτάζ σε πιάτσες και ντιβάνια

Τρεις επαγγελματίες περιγράφουν με δικά τους λόγια τις σεξουαλικές πράξεις των Ελλήνων.

Οι πιάτσες των πεζοδρομίων, ένα ‘στούντιο’ όπου το σεξ πωλείται κι αγοράζεται, ένα μαγαζί που εμπορεύεται δονητές, ομοιώματα και αντικείμενα που μπορούν να κάνουν την ερωτική επαφή μία διασκέδαση. Το σεξ στις μέρες μας παραμένει μια ιδιωτική υπόθεση (ίσως η πιο ιδιωτική απ’ όλες), αλλά δεν ντρέπεται να αποκαλύπτει τις δημόσιες εκφάνσεις του. Από το δρόμο, τα ‘κοινά’ δωμάτια και τις τουαλέτες των κλαμπ μέχρι την κρεβατοκάμαρα και την οθόνη μιας συσκευής, όλοι, παντού ερχόμαστε αντιμέτωποι με “Το ιδίωμα που έχουμε κληρονομήσει από την φύση”.

Μέσα από τη σεξουαλική πράξη γεννιόμαστε, ζούμε, κάνουμε οικογένειες, χωρίζουμε, αγαπάμε και εξουσιάζουμε. Ο τρόπος που τα κάνουμε όλα αυτά διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο και η κάθε εποχή έχει τη διάρκεια, τον αυνανισμό, τη βία αλλά και τον ρομαντισμό της.

(Φωτογραφίες: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Κάθε άνθρωπος επιλέγει την ερωτική κορύφωση που του ταιριάζει. Μαζί με κάποιον ή κάποιους άλλους, μόνος του, πληρώνοντας, μπαίνοντας στα social media ή ψάχνοντας. Ενίοτε και σε κάποιο σοκάκι, σε ένα πρόχειρο δωμάτιο ή στην τουαλέτα ενός κλαμπ. Το σεξ στην Ελλάδα του 2017 δεν είναι ούτε πρώτη είδηση ούτε εξώφυλλο. Αυτό, βέβαια, ούτε κατά διάνοια δεν σημαίνει ότι δεν είναι προτεραιότητα των Ελλήνων. Αντίθετα, από πολλές απόψεις είμαστε ένα έθνος σε διαρκή αναζήτηση οργασμού.

Η διάρκεια είναι το νέο μέγεθος

“Σήμερα οι άντρες που πληρώνουν για sex δίνουν μάχη για να αντέξουν 30 με 45 λεπτά. Κάποτε, η φάση είχε μέσο όρο διάρκειας τα 10-15 λεπτά”. Αυτό λέει η κυρία Όλγα – ιερόδουλη στο επάγγελμα – η οποία εργάζεται κι αντιμετωπίζει την ερωτική επιθυμία των αρσενικών εδώ και 40 χρόνια. “Η νέα γενιά κάνει σεξ λες και είναι ρομπότ. Οι άντρες προσπαθούν – επί τύτου – να έχουν μεγάλη διάρκεια γιατί νομίζουν ότι έτσι παίρνουν πίσω τα λεφτά τους. Παιδεύοντας την κοπέλα… Έχουν μία επιθετική συμπεριφορά προς τις ιερόδουλες”, λέει και συνεχίζει “Έρχονται, πίνουν βιάγκρα και υπάρχουν περιπτώσεις που στο τέλος σου ζητάνε τα λεφτά τους πίσω επειδή δε μπορούν να εκτονωθούν. Σε κοροϊδεύουν, λένε ότι δεν τελείωσαν, σε σπρώχνουν. Όχι όλοι, υπάρχουν και κάποιοι πολύ καλοί”.

Μερικοί από αυτούς (τους καλούς) είναι άντρες μεγαλύτερης ηλικίας, σαραντάρηδες και βάλε. “Αυτοί είναι πιο φιλότιμοι, πιο κύριοι, πιο ευαίσθητοι. Προσπαθούν να μη σε πονέσουν, να μη σε κακοποιήσουν, είναι προσεκτικοί ακόμα και με το χάδι τους.

Οι νεαροί πελάτες θα σε τσιμπήσουν, θα σε χτυπήσουν, θα κάνουν κάτι για να σε πονέσουν οπωσδήποτε

Πιστεύω ότι αυτή τη συμπεριφορά έχουν και στα κορίτσια, στις γυναίκες τους” καταλήγει η κυρία Όλγα.

Το θέμα της διάρκειας, της αντοχής ενός άντρα προκειμένου να ικανοποιήσει και να φέρει σε οργασμό τη γυναίκα που έχει από κάτω ή πάνω του, είναι ένα από τα αιώνια αναπάντητα ερωτηματικά της ανθρωπότητας. Εννοείται ότι απασχολεί και την επιστήμη:

“Η διάρκεια έχει να κάνει με την ηδονή που παίρνουν και οι δύο εραστές” , εξηγεί ο Δρ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, χειρουργός – ουρολόγος-ανδρολόγος. “Αν πάρουν την ηδονή σε σύντομο χρόνο, έχουν οργασμό και είναι ικανοποιημένοι όλα είναι μια χαρά. Αν αργήσουν και πάλι μια χαρά είναι. Οι αριθμοί, οι διάρκειες, οι ρυθμοί και οι συχνότητες δημιουργούν λάθη και γεννούν φαντάσματα. Ο μέσος άνθρωπος αποδίδει σε σχέση με τους ρυθμούς που έχει η ζωή του. Λόγω ηλικίας και χρόνου μπορεί να κάνει σεξ 2-3 φορές την εβδομάδα. Οι 18άρηδες –από την άλλη πλευρά- μπορούν το κάνουν 11 φορές την ημέρα, και άλλες τόσες να αυνανιστούν. Παίζουν σημαντικό ρόλο οι ορμές, οι ορμόνες καθώς και η ηλικία”.

Ο θυμός της χρόνιας κρίσης

“Πριν από την οικονομική κρίση και τα capital controls οι άντρες ήταν πιο νορμάλ, χαρούμενοι, με διάθεση και με καλές σεξουαλικές επιδόσεις. Τα προβλήματα τους έχουν κάνει να καταπέσουν πάρα πολύ και ψάχνουν να βρουν την αιτία που τους εμποδίζει να απολαύσουν το σεξ. Δεν έχουν όρεξη και δεν είναι όπως παλιά. Βγάζουν θυμό και τον ξεσπάνε όσο και όπως μπορούν. Πολλές φορές έχουμε έρθει σε δύσκολη θέση από τη συμπεριφορά ενός άντρα”, λέει η κυρία Όλγα για να περιγράψει στη συνέχεια τον τρόπο που ένα αρσενικό επιδίδεται στο πληρωμένο σεξ.

Αυτή η ερωτική επαφή ενδεχομένως είναι και η πιο ειλικρινής, αφού ένας άντρας έχει τη ευκαιρία να εκφράσει τις καλές και τις κακές πτυχές του εαυτού του: “Οι άντρες μεγαλύτερης ηλικίας – πάνω από 40 – είναι κάπως ρομαντικοί. Αντιθέτως, οι νέοι είναι τελείως επιθετικοί, άγαρμποι και το σεξ που κάνουν είναι σαν αυτό της τσόντας, αυτό το κρύο πράγμα: μπάπα – μπούπα για να δείξουν ότι αυτοί είναι και πηδάνε ωραία. Δεν έχουν αυτό που είχαν οι παλαιότεροι άντρες. Είναι επιθετικοί και πολύ επηρεασμένοι από αυτά που βλέπουν στις ταινίες πορνό” περιγράφει η κυρία Όλγα και συνεχίζει “Παλιά οι πελάτες ζητούσαν λίγα πράγματα, ήταν πιο φυσιολογικοί. Τώρα οι άνθρωποι έχουν γίνει ανώμαλοι, τα θέλουν όλα, τα ζητάνε όλα. Οι περισσότεροι άντρες βάζουν δονητές, θέλουν να τους βάζουμε δονητές. Μπορεί να σας κάνει εντύπωση, αλλά αυτό ζητάει το 80% των νέων”.

Το προφίλ του εραστή στο πέρασμα των χρόνων

“Οι σύγχρονοι άντρες έχουν τα ίδια προβλήματα με αυτά που είχαν και οι παλαιότεροι”, αποφαίνεται ο κύριος Κωνσταντινίδης και εξηγεί “Η αιώνια ανησυχία του αρσενικού είναι να καταφέρει να αποδώσει και να αποδείξει τον ανδρισμό του. Στο μυαλό του γίνεται πάντα μία σύγκριση. Με έναν φανταστικό αντεραστή, με κάτι που μπορεί να τον εμποδίσει από το να απολαύσει την ερωτική πράξη. Η βασική αδυναμία, αυτό που μπορεί να αποδειχθεί ολέθριο για έναν άντρα, είναι το να χάσει τη στύση του και να μη μπορεί να αποδώσει”.

Σύμφωνα με τον δρ. Κωνσταντινίδη, “Tο σεξ επηρεάζει την κοινωνία και η κοινωνία το σεξ, είναι αμφίδρομο. Είμαστε κοινωνικά ζώα με αποτέλεσμα να επηρεαζόμαστε από όλες τις συνθήκες και τις πολιτισμικές ιδεολογίες. Αλλιώς κάναμε σεξ κάποτε και αλλιώς τώρα. Όταν είσαι μακριά από τον πολιτισμό τα πράγματα είναι πιο απλά και πρωτόγονα. Σήμερα όλα έχουν γίνει πιο περίπλοκα. Ο άντρας φοβάται πιο πολύ από τον κλασικό άντρα του παρελθόντος ενώ την ίδια στιγμή έχει και πολλούς ανταγωνιστές. Κάποιοι είναι πραγματικοί – τα φυσικά πρόσωπα – αλλά υπάρχουν και οι φανταστικοί. Αυτοί που βλέπει στην τηλεόραση, στα γυμναστήρια, στον κινηματογράφο. Είναι τα τέλεια σώματα,οι τέλειοι άντρες των διαφημίσεων. Το αποτέλεσμα; Έχει να παλέψει με θηρία, ανταγωνίζεται ανεμόμυλους”.

Ο ρόλος του αρσενικού σήμερα

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις του δρ. Κωνσταντινίδη έχει να κάνει με τη σύγχρονη εκδοχή της αρρενωπότητας. “Τον άντρα δεν τον παίρνει σήμερα να το παίξει επιθετικός, να έχει το συιλ του ματσό, του μάγκα. Τέτοια συμπεριφορά θα θεωρηθεί βαρβαρότητα από τη σύντροφο και τον κύκλο του, με αποτέλεσμα να απορριφθεί. Στην εποχή μας πρέπει είναι πιο μαλθακός και θηλυπρεπής για να είναι αποδεκτός, αυτό το πρόσταγμα δίνει η πολιτισμένη κοινωνία, να είναι περισσότερο ‘σύντροφος’.

Η εποχή της ισότητας , η εποχή unisex, βάζει τα δύο φύλα στην ίδια θέση

Μπορεί να είναι τεχνητή, μέσα στο τωρινό κοινωνικό πλαίσιο, αλλά δεν παύει να είναι μια πραγματική ιστορία. Ο άντρας δεν είναι ο πατριάρχης, ο ζεν πρεμιέ, ο κουβαλητής δεν είναι πλέον ο πρωταγωνιστής. H γυναίκα στις μέρες μας έχει τον πρώτο ρόλο σε πολλά επίπεδα. Κατέχει θέσεις εξουσίας και αυτό αποτελεί ένα μήνυμα για τον άντρα. Το σεξ έχει άμεση σχέση με την εξουσία. Δεν είναι μόνο ανατομική, σεξουαλική ή ερωτική σχέση. Είναι ο τρόπος που εξουσιάζεις ή σε εξουσιάζουν. Είναι η δύναμη, η γοητεία που ασκείς στον άλλον”.

Σύμφωνα με τον δρ. Κωνσταντινίδη, η οικονομική, πολιτική, κοινωνική, πολιτισμική εξουσία μιας γυναίκα μπορεί να τρομάξει τους άντρες ακόμα και σήμερα. Αυτή η ‘εξουσία’ σε συνδυασμό με την ευφυΐα και τη μόρφωσή της, μπορούν να γκρεμίσουν την απαρχαιωμένη εικόνα του ‘σκληρού καουμπόι’.

Η ποιότητα του σεξ

Είναι εύκολο να προσδιορίσουμε τι σημαίνει ‘καλό’ σεξ; Υπάρχει απάντηση σ’ αυτό το ερώτημα; Ο κύριος Κωνσταντινίδης υποστηρίζει ότι “Το σεξ ήταν πάντα το ζητούμενο. Συγκριτικά με το ’50 ή τις δεκαετίες του ’40 και του ’30 δεν μπορούμε να έχουμε μία σαφή απάντηση για τον αν είναι καλύτερο τώρα ή χειρότερο. Η υπερπροσφορά βοηθάει στην ερωτική επαφή; Ούτε για αυτό υπάρχει απάντηση. Η ιστορία γράφεται τώρα. Για να βγάλουμε συμπεράσματα χρειάζεται μία απόσταση. Είναι μία καινούρια περίοδος στην οποία οι εραστές μαθαίνουν πράγματα και έχουν τη διάθεση να τα εφαρμόσουν. Άλλοτε το καταφέρνουν, άλλοτε όχι. Όταν εκτίθεσαι πολύ, γεννιέται ο φόβος. Αυτός ο φόβος και η αλλαγή των σεξουαλικών προτύπων δημιουργεί μια αίσθηση σεξουαλικής ρευστότητας. Αυτή τη στιγμή εκεί είμαστε ως κοινωνία: σε μια φάση εκπαίδευσης και αφομοίωσης. Μαθαίνουμε να ζούμε και να κάνουμε σεξ με βάση τα νέα δεδομένα”.

Οι εξομολογήσεις των πελατών έχουν κάνει την κυρία Όλγα να σχηματίσει τη δική της γνώμη για το ρόλο που παίζει η γυναίκα μέσα σε μία σχέση. Ο τρόπος που δίνεται, η αντιμετώπισή της απέναντι στο αρσενικό – τον σύντροφό της – μετατρέπει τη γυναίκα σε κυρίαρχο του ερωτικού παιχνιδιού; “Εγώ πέτυχα την εποχή που οι γυναίκες δεν ήταν τόσο εύκολες και δεν έκαναν σεξ, τότε οι άντρες ήταν ευάλωτοι και χαδιάρηδες, τώρα με την ελευθερία ακόμα και το πιάσιμο είναι άγαρμπο. Η ευκολία της γυναίκας έχει κάνει τον άντρα επιθετικό.

Η σημερινή γυναίκα – σεξουαλικά – ξέρει πολύ καλά την αξία της, ξέρει ακριβώς τι όπλα διαθέτει και τα εκμεταλλεύεται κατά το δοκούν

Στις μέρες μας το θηλυκό διαλέγει το αρσενικό, όχι ο άντρας τη γυναίκα. Αν θέλει να τον παντρευτεί θα τον παντρευτεί, αν όχι δεν θα βάλει στεφάνι”.

Η σεξουαλική γιορτή των παντρεμένων

Από τη στιγμή που το στεφάνι φοριέται στο κεφάλι, σε συνδυασμό με τις βέρες και τους αιώνιους όρκους για αγάπη μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος, τι κάνει το ζευγάρι; Η ψυχή των παντρεμένων ηρεμεί ή διεκδικεί το δικαίωμα στην ηδονή εσαεί και με το κέρατο; Η κυρία Όλγα έχει να πει: “Οι παντρεμένοι έρχονται πιο πολύ τώρα, παλαιότερα ήταν πιο αραιές οι επισκέψεις τους. Η αλήθεια είναι ότι στην εποχή μας μια γυναίκα παντρεύεται για να αποκατασταθεί οικονομικά και κοινωνικά. Όταν παντρευτούν και κάνουν ένα παιδί, η σύζυγος αποφεύγει το σύζυγο. Τουλάχιστον έτσι μας λένε αυτοί, ότι οι γυναίκες τους προφασίζονται διάφορα προκειμένου να τους αποφύγουν”.

Με την ατάκα “έχω ή περιμένω πονοκέφαλο” ένας άντρας είναι εύκολο να αναζητήσει – όταν δε μπορεί η ασθενής να βρει τη γιατριά – μία άλλη ορθάνοιχτη αγκαλιά; Και πέραν των ‘εικονικών’ ιατρικών διαταραχών η φύση εμποδίζει ποτέ το κάτω ενός άντρα να καθορίζει το πάνω, το μέσα και το έξω; Ο άνθρωπος τελικά είναι μονογαμικός ή πολυγαμικός; Μπορεί ένα στεφάνι και λίγο ρύζι να τον αφοπλίσει και να τον βάλει στον πάγκο;

Οι αριθμοί της απιστίας

“Ο κόσμος ήταν πάντα πολυγαμικός. Και οι άντρες και οι γυναίκες”, δηλώνει ξεκάθαρα ο κύριος Κωνσταντινίδης. “Σήμερα είναι πολύ πιο εύκολη η πολυγαμία από τη μονογαμία. Την ίδια στιγμή και τα δύο φύλα έλκονται από την ιδέα της απιστίας. Σε όλο τον κόσμο τα στατιστικά λένε ότι 6 με 7 γυναίκες απιστούν, ενώ ο αριθμός στους άντρες αυξάνεται στους 8 ή και στους 10 στους 10.

Η απιστία συμβαίνει, είναι η φυσική τάση του ανθρώπου για αλλαγή, για ηδονή

Ο άνθρωπος δεν γεννήθηκε πιστός. Καμία φυσική τάξη, κανένας φυσικός νόμος δεν είπε ότι ο άνθρωπος πρέπει να είναι πιστός, εκτός από τις εκκλησίες που είναι κατασκευές ιδεολογικές. Εκεί δεν έχουμε να κάνουμε με φυσικούς νόμους. Η φύση έδωσε το σεξ στον άνθρωπο σαν ικανότητα αναπαραγωγής και ηδονής. Δεν του λέει με ποιον να το κάνει. Το ένστικτο αυτό δεν καθοδηγείται από τάξεις και κανόνες, είναι δώρο της φύσης. Αν η φύση είναι ανήθικη, ανήθικος είναι και ο άνθρωπος. Όλα τα άλλα, οι εντολές που λένε ότι πρέπει να είσαι πιστός, είναι ιδεολογικές και πολιτισμικές κατασκευές του ανθρώπου – όχι φυσικές εντολές”.

Ο δρ. Κωνσταντινίδης δεν έχει αμφιβολίες για το ποια είναι η Φύση μας: “Η φυσική εντολή θέλει τον άνθρωπο να είναι αμαρτωλός και ηδονιστής. Αν θέλει να πιστεύει και να είναι ενάρετος και αυτό μία μορφή ηδονής είναι. Το να είσαι πιστός και να βασανίζεσαι με το Ευαγγέλιο, το να θέλεις να πας στον Παράδεισο, να πιστεύεις σε κάτι, σε έναν ανώτερο και μεταφυσικό κόσμο και αυτό μπορεί να δίνει απόλαυση στον άνθρωπο. Όλοι ζούμε με τα φαντάσματά μας και η πίστη είναι ιδεολογικές εικόνες που κατασκευάζουμε στο μυαλό μας. Πάντως ό,τι προσφέρει ηδονή και ικανοποίηση είμαι μια χαρά”.

Στο πλαίσιο του “ό,τι προσφέρει ηδονή” ο άνθρωπος μπορεί να αποδειχθεί αχόρταγος και να κάνει πράγματα που δεν έχουν μέτρο; Τι είναι το σεξ και τι το ζουμί του; Ο εραστής μπορεί να φτάσει στα άκρα για μία στιγμιαία εκσπερμάτιση; Σε αυτά τα ερωτήματα η απάντηση του δρ Κωνσταντινίδη είναι σαφής: “Για να βρεις την ακρότητα πρέπει να βρεις το μέτρο, αλλά ποιο είναι το μέτρο; Ποιος είναι κανονικός, τι είναι κανονικότητα στην ερωτική επαφή; Αν δεις ένα ζευγάρι να κάνει κάνει σεξ με άγριο τρόπο θα το χαρακτήριζες ακραίο;

Η συνουσία είναι μία σωματική ανθρωποφαγία, είναι μία πάλη. Οι φωνές οι κραυγές τα δαγκώματα, η βία που υπάρχει στο σεξ, όλα αυτά δεν είναι κανονικά;

Οι άνθρωποι δεν απέχουν απο τα ζώα. Ενώνουν τις ορμές τους και καταλήγουν σε οργασμό. Ένα πρωτόγονο και φυσικό ένστικτο. Αν ο πολιτισμός βάζει κανόνες και καθωσπρεπισμούς, ακόμα και έτσι, όλα καταλήγουν στο κρεβάτι και εκεί θα γίνει το σεξ όπως γινόταν πάντα. Εκτός αν είμαστε υποκριτές και φοβόμαστε να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους”.

Και με τον αυνανισμό τι γίνεται; Πώς αξιολογεί η επιστήμη την ατομική εκτόνωση; “Ο αυνανισμός δεν έχει ηλικία. Ο άνθρωπος αυνανίζεται για να περνάει καλά, αν το φάντασμα- η φαντασίωση- που παράγει προκειμένου να του φέρει ηδονή, του την προσφέρει, τότε καλά κάνει. Ό,τι κι αν γίνει, ο άνθρωπος αναζητάει και θα αναζητάει τον αυνανισμό”.

Σ’ αυτήν την αναζήτηση, ο άνθρωπος έχει στη φαρέτρα του ένα κλασικό όπλο, αυτό της πορνογραφίας. Το μέσο που μπορεί να ερεθίσει, να εξάψει την φαντασία, να μουσκέψει σεντόνια, τοίχους και σώματα είναι το παραδοσιακό πορνό. Το χάρτινο ή το ηλεκτρονικό. Ο δρ. Κωνσταντινίδης εξηγεί σχετικά: “Μεγάλος δάσκαλος η πορνογραφία. Παλιά την έβρισκες δύσκολα, σήμερα είναι παντού. Ζούμε, μαθαίνουμε και αντιγράφουμε την πορνογραφία. Υπάρχουν δύο αντικρουόμενες απόψεις, αν η πορνογραφία βοηθάει τη σεξουαλικότητα αν η εικόνα φουντώνει την επιθυμία ή αν κάνει ένα είδος αυνανισμού και καταστρέφει τον ερωτισμό και τη διάθεση των ανθρώπων για επαφή. Δεν υπάρχει μία αποδεδειγμένη άποψη ότι είναι καλό ή κακό.

Η δική μου άποψη λέει ότι η πορνογραφία καταστρέφει. Αν εκτεθείς πολύ και αντιγράψεις πολύ θα σπάσεις τα μούτρα σου

Η ερωτική επιθυμία είναι ένα μυστικό για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Η αντιγραφή, τα πρότυπα, η μανιέρα καταστρέφουν το μυστήριο άρα και την ερωτική διάθεση”.

Κάποιοι άνθρωποι, λοιπόν, επιλέγουν τη μοναχικότητα του αυνανισμού, κάποιοι άλλοι είναι πιο ΄κοινωνικοί’. Η συνεχής εναλλαγή ερωτικών συντρόφων, η αναζήτηση της ηδονής σε ένα πλήθος κορμιών που πέφτουν είναι το κύριο χαρακτηριστικό της σεξομανίας. Η εμμονή του σεξ μπορεί να μετατρέψει έναν άνθρωπο σε μηχανή που δε σταματάει να φουλάρει και να αδειάζει όπου βρει.

Η εξομολόγηση ενός σεξομανή

Ο Ιάσονας είναι 34 ετών κι έχει εμμονή με το σεξ. Εθισμένος στη σάρκα, τα υγρά, την ένταση και το παραλήρημα των πολλαπλών οργασμών, ο νεαρός άντρας εξομολογείται το πώς είναι να μη μπορείς να βγάλεις από το μυαλό σου αυτό που θα σε φέρει σε σεξουαλική υπερδιέγερση 24 ώρες το 24ώρο. Αυτό το κάτι που αποτελεί αντικείμενο του πόθου και δεν είναι άλλο από την αναζήτηση της επαφής με στόχο ‘να μην τελειώσει ποτέ’.

“Γεννήθηκα με στύση. Από τριών εώς πέντε ετών κυνηγούσα τα φορέματα και τα στήθη των γυναικών που έρχονταν στο σπίτι, συγγενείς και φίλες της μητέρας μου. Είχα μία αγωνία και μία αναζήτηση. Από όλες τις γυναίκες κοιτούσα να κλέψω κάτι πονηρό, λίγη σάρκα, ένα κομμάτι εσώρουχο.

Από 16 ετών είχα ενεργή ερωτική ζωή. Έχει τύχει να κάνω έρωτα 20 φορές σε μία ημέρα. Μετά έμεινα στο κρεβάτι για δύο 24ωρα

Δεν έχω προκατάληψη απέναντι στις μόνιμες σχέσεις. Θα μπορέσει, όμως, αυτή η μία να αντεπεξέλθει στη διάθεση και την αντοχή μου; Είναι ωραία η συντροφικότητα και η κατανόηση, πολλοί φίλοι μου λένε να παντρευτώ αφού είμαι χορτάτος, αλλά αυτό δεν χορταίνεται. Όσο μεγαλώνω τόσο πιο πολύ το θέλω, αλλά αρχίζω και σκέφτομαι σαν 35άρης. Θέλω οικογένεια, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να γίνω οικογενειάρχης. Ό,τι κι αν γίνει, πάντως, τη γυναίκα μου θα την έχω σαν γκόμενα, όχι σαν σύζυγο. Μέχρι τότε εκμεταλλεύομαι το γεγονός ότι αρέσω και περνάω καλά. Είμαι ωραίος, γυμνασμένος, με τατουάζ, μπορώ και τις ρίχνω. Τον τελευταίο καιρό μου αρέσουν οι παρτούζες. Είναι στιγμές που το ένας με μία δεν με γεμίζει. Έχει τύχει πολλές φορές – το κάνω επίτηδες – να πηγαίνω στα μπουζούκια αργά, όταν πια έχουν χαλαρώσει οι συστολές και να παίρνω γυναίκα, όχι μία αλλά και δύο και τρεις, τις μεθυσμένες”.

Ο Ιάσονας έχει πολλές ιστορίες να αφηγηθεί. “Κατά καιρούς έχει τύχει να ανανεωθώ κυνηγώντας γριές, γύρω στα 70 – ήθελα να νιώσω την αίσθηση. Μία μέρα πήγα έξω από ένα γηροκομείο κι έπαιρνα μάτι για να δω μήπως βγει κάποια που να γούσταρα να κάνω κάτι μαζί της, βγήκε και στο τέλος το κάναμε. Ένα βράδυ δοκίμασα και με τραβεστί. Το έκανα για να λύσω την απορία, αλλά τρελάθηκα με το στοματικό που μου έκανε. Έχω δημιουργήσει έναν ωραίο κύκλο. Μου αρέσει το παιχνίδι, η αναμονή, η αναζήτηση. Δοκίμασα κάτι και με άντρα. Βεβαίως όσο περνάει ο καιρός δεν είμαι το ίδιο αποδοτικός μετά τις 2-3 φορές αλλά μπορώ ακόμα καλά.

Στα 27 αναγκάστηκα να κάνω αποχή για ένα μήνα. Ήταν η εποχή που ένιωθα ότι θα τρελαθώ, τόσο πολύ έψαχνα το σεξ. Στο τέλος τρελάθηκα με το να αυνανίζομαι όλη την ημέρα

Μου αρέσει να μυρίζω τον έρωτα αλλά υπάρχουν και στιγμές που νιώθεις να χάνεις τον εαυτό σου μέσα στο παιχνίδι. Μένοντας λίγο απ έξω σκέφτεσαι τι θέλεις, τι ζητάς. Καταλήγω ότι θέλω να κάνω έρωτα. Οι εποχές που μου τη βαράει περισσότερο είναι η άνοιξη και ο χειμώνας. Το μέλλον; Σε λίγα χρόνια που δεν θα μπορώ όσο μπορώ τώρα, θα παίρνω χάπια για να το κάνω. Το όνειρό μου είναι να πεθάνω πάνω σε ένα κρεβάτι, πάνω σε μία γκόμενα”.

Είτε μόνος είτε με παρέα, κάθε άνθρωπος θέλει να προσθέσει περισσότερο αλατοπίπερο στην ερωτική του ζωή. Κάποιοι καταφεύγουν στα παιχνίδια και στα βοηθήματα. Το πέρασμα από ένα sex shop για πολλούς είναι μια περιπέτεια ‘μια κι έξω’, αλλά για κάποιους άλλους μια διαρκής αφορμή για εξερεύνηση.

Το σεξ μέσα σε ένα Sex Shop

Στον Πειραιά υπάρχει ένα μαγαζί που ξεκίνησε να γεμίζει με κόσμο στις αρχές του 1990. Μια οικογενειακή επιχείρηση που προμήθευε και προμηθεύει τους ανθρώπους με sex toys κάθε είδους και για κάθε επιθυμία. Η λαχτάρα για την ερωτική επαφή κάνει άντρες και γυναίκες να ανεβαίνουν τα σκαλοπάτια του και να αναζητούν παιχνίδια και διάθεση για να βάζουν από τη μέση και κάτω…φωτιά.

Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού, Σιμαβών Νισσανιάν, μιλάει για όλα όσα έχει δει και αυτά που έχει καταλάβει από την καθημερινή του επαφή με άντρες και γυναίκες που καταφθάνουν στον πρώτο όροφο του καταστήματος.

“Οι άντρες στις μέρες μας δεν είναι κυνηγοί. Αυτός είναι ένας ρόλος που προϋποθέτει και μια οικονομική ανεξαρτησία που δεν την έχουμε, με αποτέλεσμα -πολλές φορές- η γυναίκα να παίζει το ρόλο του αρσενικού. Το ερωτικό στοιχείο, άλλωστε, είναι πολύ ανεπτυγμένο στις γυναίκες. Δεν είναι το θέμα ότι έχουν αλλάξει αυτές, οι άντρες έχουμε αλλάξει και μάλιστα πολύ. Παλιά ο άντρας ήταν πιο επιθετικός, πιο ορεξάτος με πιο πολλά λεφτά – τώρα μπορεί να θέλει αλλά, να έχει πάνω του ένα 20ευρο”.

Τι ζητάει ο πελάτης

“Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άντρες – οι άνω των 40 – αγοράζουν ή νοικιάζουν DVD. Οι μικρότεροι το ψάχνουν περισσότερο με τα sex toys. Μπαίνουν εδώ μέσα από 18 ετών και μετά. Είναι η ηλικία που ξέρεις πάνω – κάτω το θέλεις και τι χρειάζεσαι. Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν τα δαχτυλίδια με δόνηση, τα δαχτυλίδια πέους, τα γυναικεία ομοιώματα, κυρίως από ναύτες που κάνουν μεγάλα ταξίδια, αλλά και οι μεγεθυντές”.

Ο γεννημένος εραστής

“Για εμένα ο σωστός άντρας παίρνει πράγματα και για τη σύζυγο αλλά και για την ερωμένη”, λέει ο κος Νισσανιάν. “Βλέποντάς τους να επιλέγουν, έχω διαπιστώσει ότι οι περισσότεροι παίρνουν για την πρώτη κάτι πιο low, πιο σεμνό. Για την ‘παράνομη’ ο άντρας παίρνει εσώρουχα με τρύπες και τα πιο extreme παιχνίδια. Όταν τους ρωτάω για ποιο λόγο το κάνουν μου λένε ότι για άλλα πράγματα είναι η γυναίκα τους και για άλλα η γκόμενα. Κάποιοι δεν έχουν ζητήσει από τη σύζυγό τους στοματικό έρωτα ή να το κάνουν από πίσω. Σε πολλές περιπτώσεις, η μακροχρόνια συμβίωση έχει μετατρέψει τους εραστές σε φίλους. Για εμένα το σεξ θέλει ανανέωση αφού είναι παιχνίδι του μυαλού. Αλλά όταν στο ζευγάρι έρχεται ένα μωρό, οι πάνες και ο θηλασμός, η γυναίκα αυτομάτως γίνεται μητέρα. Έτσι τη βλέπει ένας άντρας ακόμα και αν έκανε-στο παρελθόν- αίσχη μαζί της”.

Φυσικά, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, “Κάποιοι δεν διστάζουν να ανανεώνουν τη σχέση τους με παρτούζες και homemade τσόντες”, εξηγεί ο κος Νισσανιάν. “Μου έχουν ζητήσει να τους βιντεοσκοπήσω ενώ κάνουν έρωτα, με την υπόσχεση, αν το έκανα, να άφηνα την κάμερα και να έμπαινα και εγώ στο παιχνίδι”.

Είναι ο δονητής ο καλύτερος φίλος μιας γυναίκας;

“Οι γυναίκες έχουν ακόμα θέμα με το να μπουν σε ένα sex shop. Διστάζουν στην αρχή, αλλά μετά φέρνουν και τις φίλες τους. Την πρώτη φορά, πάντως, που θα μας επισκεφθεί μια κοπέλα, μάλλον θα διστάσει να πάρει την πρωτοβουλία και να αγοράσει για το αγόρι της δονητές, μαστίγια και σφήνες. Παρότι οι γυναίκες σήμερα είναι πιο ενημερωμένες, απελευθερωμένες και πιο τολμηρές, οι περισσότερες έχουν ενδοιασμούς σχετικά με τα sex toys”.

O βασικός ενδοιασμός έχει να κάνει με την αντίδραση του συντρόφου της. Με το τι θα σκεφτεί ή τι θα πει εκείνος. Σύμφωνα, πάντως, με τον κο Νισσανιάν, “Η γυναίκα έχει δύο ερωτικές ζωές, την φανερή και την κρυφή, τη δική της. Ακόμα και όταν αγοράζουν κάτι από το μαγαζί, αυτό το ‘κάτι’ διαφέρει αν έχουν έρθει μόνες ή με τις φίλες τους. Όταν είναι μόνες τους αγοράζουν εσώρουχα, κάλτσες και φόρεματα – στολές για γίνουν ποθητές εκείνη τη στιγμή που θα παρουσιαστούν μπροστά στον επιβήτορα. Όταν έρχονται με παρέα με τις φίλες τους, καταλήγουν να αγοράζουν δονητές, μικρούς και μεγάλους. Όταν πάλι συνοδεύονται από τον άντρα τους, μοιάζουν λίγο διστακτικές και αναποφάσιστες”.

Τα προβλήματα του άντρα

Η δυσκολία ενός άντρα να έχει στύση και να μπορέσει να κάνει σεξ με αρχή, μέση και τέλος είναι ένα σύνηθες φαινόμενο στην εποχή μας. Συνηθισμένος είναι και ο τρόπος αντίδρασης αφού- για κάποιο λόγο- το αρσενικό δεν κατεβάζει εύκολα το παντελόνι μπροστά σε έναν γιατρό προκειμένου να εξεταστεί και να δώσει τη λύση στο πρόβλημά του. “Ένα μικρό μόνο ποσοστό των ανδρών πηγαίνει στον ειδικό όταν αντιμετωπίζει ένα σεξουαλικό πρόβλημα”, εξηγεί ο κύριος Κωνσταντινίδης. “Ο ‘ασθενής’ κρύβεται και δεν θέλει να αναγνωρίσει το πρόβλημά του. Από την ώρα που εμφανίζεται κάτι μέχρι την ώρα τς αναγνώρισης και της αποδοχής του μπορεί να περάσει κι ένα εξάμηνο. Είναι κατανοητό, πάντως. Πολλοί δεν πάνε ούτε στον οδοντίατρο εύκολα, φανταστείτε πόσο δύσκολο είναι γι’ αυτούς να μιλήσουν σε κάποιον ανοιχτά για τη στύση τους. Το αποτέλεσμα; Ο άντρας περικυκλώνεται από ένα έντονο άγχος αποτυχίας που γίνεται ακόμα μεγαλύτερο και αυτό είναι ένας φαύλος κύκλος”.

Το σεξ on line… Μείνε λίγο στη γραμμή

Ένα ακόμη θέμα που έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια, είναι η τάση των ανθρώπων να κάνουν σεξ μέσω των social media. Για τον τρόπο που επηρεάζουν την ερωτική μας ζωή και συμπεριφορά ο κύριος Κωνσταντινίδης εξηγεί: “Τα social media επηρεάζουν το σεξ. Είμαστε μία κοινωνία που είναι συνδεδεμένη με το διαδίκτυο. Είμαστε συνδεδεμένοι και παγιδευμένοι. Η αναζήτηση συντρόφου μέσω διαδικτύου κάνει πιο εύκολες τις ερωτικές και σεξουαλικές σχέσεις. Μπορείς να βρεις 7-8 συντρόφους την ημέρα. Όταν μπεις σ’ αυτό το παιχνίδι δεν μπορείς να ζήσεις εκτός διαδικτύου. Η τεχνητή ευφυΐα που παράγει το Internet έχει μπει στον εγκέφαλό μας, έχει καταγραφεί σαν φαντασίωση. Παλιά πηγαίναμε στην εκκλησία επειδή πιστεύαμε, σήμερα πιστεύουμε στο Ίντερνετ. Εκεί μέσα ψάχνουμε, κάνουμε σεξ, γνωριζόμαστε, παντρευόμαστε, χωρίζουμε”.

Μακριά από την αθωότητα του παρελθόντος

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της κυρίας Όλγας, πριν από κάποια χρόνια οι νέοι και επίδοξοι εραστές επισκέπτονταν έναν οίκο ανοχής σε ηλικία 16- 18 ετών συνοδεία των γονιών τους. Σήμερα η ηλικία παραμένει η ίδια αλλά το αγόρι περνάει το κατώφλι μόνο του ή με φίλους. Ελάχιστοι έχουν συντροφιά τον πατέρα τους. “Ο πιο μικρός μου πελάτης ήταν 15 ετών και ο μεγαλύτερος 80”, θυμάται η γυναίκα που εδώ και 40 χρόνια βλέπει τους άντρες να περνούν.

Ο λόγος της επίσκεψης κάποτε ήταν η απόκτηση της πρώτης εμπειρίας, να μάθουν και να μπορούν να αποδώσουν όταν θα έπεφταν στο κρεβάτι με το κορίτσι τους. Σύμφωνα με την κα Όλγα, “Στη σημερινή εποχή αυτοί που πηγαίνουν το έχουν κάνει ήδη στις τουαλέτες ενός κλαμπ, έχουν πάρει κοπέλα από το δρόμο – όπου η αύξηση των εκδιδόμενων γυναικών εμφανίζει μεγάλη αύξηση – ενώ οι τσόντες στο Ίντερνετ παραμένουν ένα καλό σχολείο που τους έχει μάθει τα πάντα”.

Σεξ εναντίον έρωτα

“Το σεξ είναι η μάνα, ο πατέρας, η φυσική μας διάσταση. Το πιο φυσικό μας ιδίωμα, η γενετική κληρνομιά μας. Αυτό είναι η σεξουαλική πράξη”, τονίζει ο κύριος Κωνσταντινίδης και συνεχίζει: “Μέσα από την σεξουαλική πράξη γεννηθήκαμε, ζούμε, κάνουμε οικογένειες, χωρίζουμε, αγαπάμε, εξουσιάζουμε.. δεν υπάρχει ανωμαλία σε αυτό. Το σεξ είναι πιο υγιές από τον έρωτα. Ο έρωτας ψεύδεται, είναι ένας ρομαντισμός, μια κατασκευή του εγκεφάλου. Ο έρωτας είναι ο διανοούμενος που κατασκευάζει την εικόνα για το σεξ ενώ το σεξ είναι η πραγματικότητα, η φύση του ανθρώπου, η ικανότητα και η αλήθεια του . Είναι ανιδιοτελές σε σύγκριση με το ρομαντικό έρωτα που έχει ιδιοτέλεια. Πρέπει να πω, να πείσω ότι είμαι ερωτευμένος για να καταλήξω-και πάλι- στο κρεβάτι”.

Info

> Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε στο Inter Erotica – Video Club Sex Shop, Εθνικής Αντιστάσεως 33, Πειραιάς. Τηλ. 210 4126090, www.inter-erotica-peiraias.com.

> Ο Δρ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, Χειρουργός Ουρολόγος –Ανδρολόγος είναι ο ιδρυτής και πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών. Τηλ. 211 1983309, https://andrologia.gr.