Σύντομα τα αεροπλάνα θα είναι πιο άνετα από όσο είχες ποτέ φανταστεί
- 27 ΙΟΥΝ 2020
Η εταιρεία απ’ το Σαν Φρανσίσκο ελπίζει να κάνει τα καθίσματα πιο ευρύχωρα και άνετα για τους επιβάτες, δίνοντας τους παράλληλα με τον άφθονο χώρο και μία σπάνια ιδιωτικότητα για την ιστορία των μαζικών μέσων μεταφοράς.
Η Zephyr Aerospace έχει σχεδιάσει αυτό που ονομάζει Zephyr Seat, κάτι που περιγράφει ως ένα “επίπεδο κάθισμα σχεδιασμένο για όλους”. Το κάθισμα επιτρέπει στους επιβάτες να επιλέγουν τον τρόπο με τον οποίο θέλουν να πετάξουν -εντελώς ξαπλωμένοι, χαλαρώνοντας ή καθιστοί με τα πόδια τους πλήρως εκτεταμένα.
Όχι μόνο αυτό, αλλά με τη χρήση ενός σχηματισμού “στοιβαγμένων” θέσεων, η εταιρεία κατάφερε να δημιουργήσει ένα διώροφο στιλ καθισμάτων. Χάρη σε αυτό τοποθετείται ουσιαστικά μια δεύτερη σειρά καθισμάτων εκεί όπου ένα αεροσκάφος έχει συνήθως χώρο για να βάζουμε τις αποσκευές πάνω απ’ τα κεφάλια μας.
“Ο σχεδιασμός μας αυξάνει τη χωρητικότητα κατά 20% σε αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων και μειώνει το κόστος διαχωρίζοντας τα ακριβά γεύματα, τις αποσκευές και άλλες ανέσεις, προσφέροντας τη χαμηλότερη τιμή για ένα κρεβάτι”, δήλωσε η εταιρεία.
Τα καθίσματα μπορούν να τοποθετηθούν σε ήδη υπάρχουσες καμπίνες αεροπλάνων. Οι επιβάτες θα μπορούν να καθίσουν ο ένας πάνω και ο άλλος κάτω σε στυλ κουκέτα, χρησιμοποιώντας μια σκάλα για να ανεβοκατεβαίνουν εύκολα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Zephyr Aerospace, Jeffrey O’Neill, σκέφτηκε αυτήν την ιδέα μετά από μία “μάχη” που έδωσε για να νιώσει άνετα σε μια πτήση 19 ωρών από τη Νέα Υόρκη προς τη Σιγκαπούρη. “Είμαι πιθανώς στην καλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο και η εξυπηρέτηση είναι υπέροχη και το φαγητό είναι πολύ νόστιμο, αλλά δεν μπορώ να κοιμηθώ”, είπε στην αμερικανική τηλεόραση.
Έχοντας ήδη γυρίσει την Αργεντινή με λεωφορείο το οποίο είχε κουκέτες προκειμένου να έχουν χώρο οι επιβάτες για να κοιμηθούν άνετα, ο ίδιος αναρωτήθηκε γιατί κάτι παρόμοιο δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στα αεροπλάνα.
Ο O’Neill δήλωσε ότι ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις με τέσσερις διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες, οπότε ίσως αυτό το κάτι σαν κουκέτες στα αεροπλάνα θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα πολύ νωρίτερα από ό, τι περιμένουμε.