LIFE

Τα βραβεία Effie ήταν και φέτος γεμάτα με εξαιρετικές ιδέες που δούλεψαν

Το Prive της Λίμνης Βουλιαγμένης φιλοξένησε τα Effie Awards 2024 και όλος ο κόσμος του μάρκετινγκ έδωσε το «παρών».

Την Τετάρτη 10 Ιουλίου, απονεμήθηκαν στο Prive της Λίμνης Βουλιαγμένης, τα Effie Awards 2024. Τα δημοφιλή διεθνή βραβεία που μετρούν ιστορία σχεδόν μισού αιώνα και έχουν ελληνική παρουσία από το 2000 επέστρεψαν με μια μεγαλοπρεπή τελετή, αντάξια της διοργάνωσης.

Η διοργάνωση που τιμά την αποτελεσματικότητα στις διαφημιστικές καμπάνιες και το μάρκετινγκ, ανταμείβει την πραγματική αποτελεσματικότητα μιας ιδέας με μετρήσιμα αποτελέσματα και σαφή αντίκτυπο στον επιχειρηματικό κόσμο. Έτσι και φέτος.

Το μότο των φετινών βραβείων Effie ήταν το «εξαιρετική ιδέα, αλλά δούλεψε;» και πράγματι οι καμπάνιες που βραβεύτηκαν ήταν γεμάτες από ιδέες φανταστικές, που κατάφεραν να αποσπάσουν θριαμβευτικό feedback από το κοινό και να μείνουν στη συνείδησή μας.

Στα Βραβεία Effie παρακολουθήσαμε τις νέες τάσεις και στρατηγικές που κυριαρχούν στον κόσμο του μάρκετινγκ και παρακολουθήσαμε ξανά τις κορυφαίες διαφημιστικές ιστορίες της σεζόν. Στο επίκεντρο των Effie Awards βρίσκεται η αναγνώριση των καμπανιών που εντυπωσιάζουν δημιουργικά και ταυτόχρονα, επιτυγχάνουν τους στόχους τους με συγκεκριμένα, μετρήσιμα αποτελέσματα.

Οι νικητές των βραβείων αποδεικνύουν ότι μια εξαιρετική ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε ισχυρό εργαλείο, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα, την εμπιστοσύνη και κυρίως τις πωλήσεις μιας επιχείρησης. Κάπως έτσι, δηλαδή, τα Effie Awards αξιολογούν την επιτυχία μιας καμπάνιας βάσει των αποτελεσμάτων της.

Λίγα λόγια για τα φετινά βραβεία

Το 2024 κατατέθηκαν στον διαγωνισμό οι περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία των Effies στην Ελλάδα και δόθηκαν 26 βραβεία (1 Grand, 7 Gold, 12 Silver και 6 Bronze). Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες Ogilvy και Ελαΐς – Unilever Hellas οι οποίες και κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Dear Influencers».

Τις ειδικές διακρίσεις Brand of the Year & Marketer of the Year κέρδισαν το Dove και η Aegean Airlines αντίστοιχα, ενώ η Ogilvy ανακηρύχτηκε Agency of the Year.

Οι νικητές αλλά και όσοι βρέθηκαν στη Λίμνη Βουλιαγμένης έζησαν από κοντά μια μοναδική βραδιά στην οποία η έμπνευση, η υλοποίηση και η καλή παρέα είχαν την τιμητική τους.

Ο Θάνος Βλαχόπουλος, πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των βραβείων και General Manager & CFO στη Solid Havas, στην εναρκτήρια ομιλία των βραβείων, μπόρεσε να συνοψίσει την ουσία των όσων θα παρακολουθούσαμε λίγο αργότερα.

Στην ομιλία του τόνισε: «Αφυπνίζοντάς μας από τη “δημιουργική μέθη μας”, οι δημιουργοί των Effie μάς “φόρεσαν” τα παπούτσια των διαφημιζόμενων. Μας ζήτησαν να θυμόμαστε πως δεν ενδιαφέρονται μόνο για τις μοναδικές, καταπληκτικές και “άπαιχτες” ιδέες μας, αλλά κυρίως γι’ αυτές που μπορούν να μετουσιωθούν σε νούμερα, μερίδια και άλλα απτά αποτελέσματα.

Κι αυτό, ήταν η αφορμή για να μάθουμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Καμία ουάου ιδέα, κανένα ιδιοφυές μυαλό, δεν μπορεί να «δουλέψει», όπως λέμε στην καθημερινότητα, χωρίς την υποστήριξη μιας ομάδας που θα μετατρέψει τη θεωρία, σε πράξη».