ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Θα βάλουν stories και στο Spotify, σταματήστε αυτήν την τρέλα

Δες το νέο χαρακτηριστικό της μουσικής πλατφόρμας και έλα να αναρωτηθούμε όλοι μαζί “μα τι χρειάζεται;”.
Μοιάζει σαν αυτό το κρύο αστείο, ότι όπου να ‘ναι θα βάλουν stories και στο LinkedIn, να γίνεται σιγά σιγά πραγματικότητα. H επιδημία της εισαγωγής stories σε ό, τι πλατφόρμα κυκλοφορεί χτύπησε και το Spotify και αν αναρωτιέσαι τι αξία έχει εκεί ένα story, τι χρησιμότητα, το ίδιο αναρωτιόμαστε κι εμείς.

Πριν λίγες μέρες λέγαμε για τα fleets που εισήγαγε το Twitter, τώρα ήρθε -μάλλον- η ώρα να μιλήσουμε και για τα αντίστοιχα stories που κάποιοι παρατήρησαν ότι άρχισαν να εισάγονται και στην πλατφόρμα live streaming μουσικής.

Πιο συγκεκριμένα, εμφανίστηκαν σε ορισμένες playlists, όπως σε μία χριστουγεννιάτικη. Σε αυτά τα stories διάφοροι καλλιτέχνες μεταφέρουν με βιντεάκι κάποια ανάμνησή τους από παλιότερες γιορτές. Όπως όλα δείχνουν, όταν πλέον θα πατάτε πάνω σε μία από τις επιλεγμένες λίστες αναπαραγωγής, θα έχετε και την επιλογή “Πατήστε για να δείτε την ιστορία”, η οποία θα σας μεταφέρει σε ένα κολλάζ σύντομων βίντεο -στη συγκεκριμένη περίπτωση θα σας οδηγήσει σε ένα κολλάζ με διασημότητες να θυμούνται τα αγαπημένα τους χριστουγεννιάτικα τραγούδια


Και αν δικαιολογείται για το Twitter, αυτό το χαρακτηριστικό είναι λίγο περίεργο για το Spotify. Μπορεί αυτή πλατφόρμα να φέρνει λίγο σε social media, με την έννοια ότι έχεις φίλους και ότι μπορείς να μοιραστείς λίστες αναπαραγωγής, αλλά η υπηρεσία αφορά κυρίως την ακρόαση μουσικής. Τα stories εδώ μοιάζουν λίγο εκτός τόπου και χρόνου. Το site The Next Web έκανε μία υπόθεση ότι ίσως το Spotify να θέλει να βάλει τους χρήστες στη διαδικασία να προτείνουν οι ίδιοι τραγούδια και μουσικές με βίντεο και όχι μόνο οι καλλιτέχνες.

Αυτή η νέα λειτουργία άρχισε πρόσφατα να εμφανίζεται στα apps ορισμένων χρηστών και ακόμα δεν είναι γνωστό αν και πότε θα εμφανιστεί και στις εφαρμογές όλων μας αυτό το νέο χαρακτηριστικό.

Exit mobile version