Την Πρωτοχρονιά, ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης έκανε τη χειρότερη φάρσα του 2022
- 4 ΙΑΝ 2022
Το αποτέλεσμα ήταν να ματαιωθεί η παράσταση, ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης να συλληφθεί από τις αστυνομικές αρχές και να περάσει την πιο περίεργη Πρωτοχρονιά της ζωής του, όπως εξομολογήθηκε αργότερα στη δημόσια τοποθέτησή του για την αναστάτωση που προκάλεσε. Μα, αλήθεια τώρα, τι μπορεί να σκεφτόταν;
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Τι ακριβώς συνέβη
Το βράδυ της Πρωτοχρονιάς, λίγο πριν την έναρξη της παράστασης Οι Άθικτοι σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και ενώ είχε ολοκληρωθεί η απογευματινή παράσταση της Ποντικοπαγίδας σε σκηνοθεσία Κίρκης Καραλή, ένας άγνωστος τηλεφώνησε στο ταμείο του θεάτρου Ακάδημος, προειδοποιώντας ότι εντός του χώρου υπήρχε εκρηκτικός μηχανισμός. Στο θέατρο έφτασαν δυνάμεις της ΟΠΚΕ (Ομάδες Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας), που ζήτησαν από τους θεατές και τους υπαλλήλους να αποχωρήσουν προκειμένου να εκκενωθεί και να εξεταστεί ο χώρος.
Εκείνη τη στιγμή, όμως, εμφανίστηκε ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης, εκ των πρωταγωνιστών της παράστασης Οι Άθικτοι, και παραδέχθηκε στις αρχές ότι εκείνος βρισκόταν πίσω από το τηλεφώνημα για βόμβα, θέλοντας να κάνει πλάκα στους υπαλλήλους και στους συναδέλφους του. Συνελήφθη για διασπορά ψευδών ειδήσεων και αφού πέρασε τη νύχτα στο Τμήμα Ασφαλείας Εξαρχείων, το πρωί της Κυριακής αφέθηκε ελεύθερος με εντολή εισαγγελέα – η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του διαβιβάστηκε στις δικαστικές αρχές.
Μιλώντας στην εκπομπή του Alpha, Happy Day, ο Σπύρος Μπιμπίλας, πρόεδρος του ΣΕΗ, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, και στη φάρσα που έκανε ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Θεωρώ ότι εμείς οι ηθοποιοί είμαστε σε κατάσταση τρέλας και κάνουμε βλακείες. Ανεβοκατεβαίνουν παραστάσεις, άλλες σταματάνε τελείως λόγω κορονοϊού, οπότε το δικαιολογώ λόγω απόγνωσης. Έκαναν μια βλακεία που περνάει το όριο του μέτρου».
Κάτι που φαίνεται ότι αναγνώρισε και ο ίδιος ο νεαρός ηθοποιός, καθώς μέσα από μία μακροσκελή ανάρτηση σε Facebook και Instagram, θέλησε να εξηγήσει πώς συνέβησαν όλα και να ζητήσει συγγνώμη «για την πλάκα μεταξύ συνεργατών, που εξελίχθηκε σε τραγελαφικό γεγονός».
Η δημόσια τοποθέτηση του Σπύρου Χατζηαγγελάκη
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο που ανέβασε στους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
«Επέλεξα μέσα από εδώ και μόνο, το προσωπικό μου προφίλ, να σας πω δύο λόγια για την ιστορία που ακούσατε. Μία αθώα φάρσα παρέα με τον υπόλοιπο θίασο της παράστασης που συμμετέχω προς τους υπόλοιπους εργαζόμενους του ίδιου θεάτρου, μια πλάκα μεταξύ συνεργατών, που εξελίχθηκε σε τραγελαφικό γεγονός.
40 λεπτά πριν την παράστασή μας, την ημέρα της Πρωτοχρονιάς, όλοι μας μέσα σε αυτό που λέμε γιορτινό και ανάλαφρο κλίμα, εγώ και οι υπόλοιποι ηθοποιοί βρισκόμασταν στη σκηνή. Μεταξύ άλλων αστείων έπεσε μία ιδέα σαν δεκαπεντάχρονα να κάνουμε μία πλάκα στα παιδιά που ήταν στην υποδοχή, στον πρώτο όροφο και συγκεκριμένα στο ταμείο. Έτσι πήρα την πρωτοβουλία να εκτελέσω με τον πιο γραφικό/γλαφυρό τρόπο το περίφημο τηλεφώνημα για βόμβα. Έκανα λοιπόν ως όφειλα τη φωνή του μπαμπούλα και είπα πολλές φορές τη λέξη βόμβα, καθώς γελούσαμε. Το τηλέφωνο έκλεισε και περιμέναμε να κατέβουν κάτω τα παιδιά, καθώς ήταν σίγουρο για μας ότι με είχαν καταλάβει.
Αντί για τα παιδιά, σε είκοσι λεπτά, εμφανίστηκε έξω από το θέατρο μια μεγάλη ομάδα αστυνομικών δυνάμεων. Εκείνη τη στιγμή ήταν που ενημερωθήκαμε και εμείς από τον υπεύθυνο του θεάτρου ότι κινδυνεύουμε και πρέπει να αποχωρήσουμε γιατί υπάρχει βόμβα στο θέατρο.
Αντανακλαστικά έτρεξα σοκαρισμένος να εξηγήσω στην αστυνομία τι είχε συμβεί, να αναλάβω την ευθύνη με στόχο να λήξει το σήμα και να μην υπάρξει περαιτέρω κινητοποίηση και ταλαιπωρία.
Μαζί μου έτρεξε και όλος ο θίασος, αδυνατώντας να κατανοήσουμε τη διάσταση που πήρε η βλακώδης φάρσα, βλέποντας αυτήν την εικόνα. Ενώ προφανώς καθησυχάστηκαν αμέσως όλες οι πλευρές και κατάλαβε η αστυνομία ότι πρόκειται για εσωτερική φάρσα προθυμοποιήθηκα να ακολουθήσω όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες με σκοπό να μην επιβαρυνθεί κανένας άλλος. Έτσι οδηγήθηκα στο Α.Τ όπου και πέρασα την πιο ιδιαίτερη πρωτοχρονιά της ζωής μου, καθώς έμεινα εκεί όλο το βράδυ.
Αντιλαμβανόμενος το παράλογο του πράγματος και ταυτόχρονα την ταλαιπωρία που υπέστησαν εξαιτίας μου οι αστυνομικές αυτές δυνάμεις, θεώρησα χρέος μου να τους προσκαλέσω στην παράσταση, όπως και έκανα.
Και μιας και μιλάμε για ταλαιπωρία, θα ήθελα να ζητήσω μια τεράστια συγγνώμη και από την παραγωγή του θεάτρου και τους θεατές μας, κυρίως για αυτούς που είχαν προλάβει να προσέλθουν, που μας τιμούν με την παρουσία τους αυτούς τους πολύ δύσκολους καιρούς για όλους τους καλλιτέχνες και τα θέατρα.
Κλείνοντας, νομίζω όφειλα να δώσω εξηγήσεις, εφόσον έστω και για τρεις μέρες μετά απασχόλησε η ιστορία αυτή ως θέμα. Μπορείτε να κρίνετε όπως θέλετε αυτήν την αποτυχημένη εφηβική φάρσα, αλλά παρακαλώ ας μην πιάνει μία θέση στην επικαιρότητα ανάμεσα σε τόσο πραγματικά σοβαρές ειδήσεις, ούτε να κλέβει το χώρο της επικαιρότητας που αναλογεί στον κλάδο μου που παλεύει να ισορροπήσει σε ένα τεντωμένο σκοινί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά».