Το Chaos θα είναι πιο γρήγορο από τα μονοθέσια της F1, σύμφωνα με τον Σπύρο Πανόπουλο
- 21 ΔΕΚ 2021
Όπως αποκάλυψε, η ισχύς του Chaos θα είναι ανώτερη ακόμη κι από τα μονοθέσια της F1. Και πώς να μην είναι άλλωστε, όταν, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει ήδη, το supercar πρόκειται να αποδίδει 2.049 ίππους, ενώ θα έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 1,55 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 500 χλμ./ώρα.
«Το Chaos θα είναι πιο γρήγορο από την F1»
Ο Σπύρος Πανόπουλος εξήγησε αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους το όχημα που κατασκευάζει αναμένεται να σπάσει όλα τα ρεκόρ. «Το Chaos είναι ακριβώς το όνομα για το μέγεθος της απόστασης που δημιουργείται από το δεύτερο αυτοκίνητο. Δεν είναι τυχαίο. Η κάθε Ferrari έχει περισσότερα κιλά από τους ίππους. Μπορεί να έχει 700 άλογα με 1400 κιλά. Δηλαδή έχει δύο κιλά κάθε ένα άλογο.
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μεταφέρει το βάρος του πολύ αργότερα από ένα αυτοκίνητο που έχει ένα κιλό ανά ίππο. Το δικό μας τείνει να έχει δύο ίππους ανά ένα κιλό. Δηλαδή η επιτάχυνσή της που μεταφέρεται από το ένα σημείο στο άλλο είναι πολύ γρηγορότερη από ένα άλλο εφάμιλλο supercar» σημείωσε ο ίδιος.
«Δεν υπάρχει σημείο σύγκρισης. Η Formula έχει και πλευρικές επιταχύνσεις που δεν μπορούμε να έχουμε εμείς, αλλά αν υποθέσουμε ότι το 0-400 είναι μια μονάδα μέτρησης ταχύτητας ενός γρήγορου αυτοκινήτου, εκεί θα είμαστε πιο γρήγοροι από τη F1» πρόσθεσε.
Η επανάσταση στον χώρο της αυτοκίνησης
Ο κατασκευαστής του supercar αναφέρθηκε επίσης στο πώς θα αλλάξει η τεχνολογία του το μέλλον της αυτοκίνησης. «Το υδρογόνο είναι το μέλλον. Το μέλλον της αυτοκίνησης δεν είναι η μπαταρία, είναι το υδρογόνο. Είναι μια μορφή ενέργειας η οποία είναι πολύ εύκολο να κινείται. Η αναλογία φόρτισης της μπαταρίας με την απόδοσή της είναι δυσανάλογη. Δεν μπορείς να φορτίσεις σε πέντε λεπτά το καύσιμό σου και να τροφοδοτήσεις 500-100 χιλιόμετρα. Δεν θα αλλάξει η μεταβλητή του έτσι. Οπότε το μέλλον είναι το υδρογόνο. Ο πιο αποδοτικός τρόπος κίνησης» κατέληξε.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το Chaos, που έχει αποκαλύψει ήδη την εξωτερική του μορφή, πρόκειται να δοκιμαστεί στην πίστα του Ehra-Lessien, στη Σαξονία της Γερμανίας, το 2023 όπου και θα αξιολογηθεί εάν και κατά πόσο μπορεί να αγγίξει την ταχύτητα των 500 χιλ./ώρα.