Το έγκλημα πατάχθηκε: 8χρονος στα κιτάπια της ελβετικής αστυνομίας μέχρι το 2032
Ο λόγος είναι ότι προσπάθησε να χρησιμοποιήσει εμφανώς ψεύτικα χαρτονομίσματα που βρήκε σε ένα καρναβάλι για να αγοράσει μικροπράγματα.
- 11 ΙΟΥΝ 2020
H ελβετική αστυνομία έκανε ανάκριση σε έναν άνθρωπο που σε ένα κατάστημα προσπάθησε να χρησιμοποιήσει πλαστά νομίσματα. Το ψεύτικο χαρτονόμισμα ήταν κάποιο από τα κινεζικά ‘spirit money’ που χρησιμοποιούνται συμβολικά από τις τοπικές κοινότητες σε κηδείες, προκειμένου να εξασφαλιστεί μια χαρούμενη ζωή μετά θάνατον. Οκ, θα μου πείτε. Και τι μας το λες; Ωραία, ίσως να σας ενδιέφερε ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι 8 χρονών.
Πώς όμως έγινε αυτό; Τα πλαστά χαρτονομίσματα των ευρώ είχαν μοιραστεί στην πόλη Sissach σε ένα καρναβάλι της εκεί περιοχής. Ο μικρός και η παρέα του μάζεψαν μερικά από αυτά. Στα τέλη Απριλίου, το αγόρια μαζί με τον αδερφό του (10 ετών) και ένα κορίτσι της γειτονιάς τους πήγαν σε ένα τοπικό μαγαζί. Εκεί ο 8χρονος ρώτησε αν μπορεί να μπορεί να χρησιμοποιήσει το πλαστό χαρτονόμισμα. Και ο Αλ Καπόνε για φοροδιαφυγή φυλακίστηκε τελικά.
Παρότι που το χαρτονόμισμα αυτό δεν προσπαθούσε καν να μιμηθεί το πλαστό, γιατί δεν θα το μπέρδευε απολύτως κανείς, το προσωπικό κάλεσε την αστυνομία. Γιατί οι κυρ-Παντελήδες διαμένουν και στο Sissach της Ελβετίας, όχι μόνο στη Νέα Σμύρνη και το Μαρούσι. “Είναι η πολιτική μας, αυτές είναι οι οδηγίες μας”, είπε η υπεύθυνη του προσωπικού. Η αστυνομία κάλεσε τους γονείς και στη συνέχεια πήγε στο σπίτι όπου ανέκρινε τον μικρό για 3 ώρες (!).
Όπως δήλωσε η αστυνομία, έπρεπε να βεβαιωθεί ότι τα χρήματα δεν χρησιμοποιήθηκαν παραπλανητικά. “Πληροφορηθήκαμε ότι παιδιά με πλαστά ευρώ προσπάθησαν να αγοράσουν αγαθά. Υπήρξε επομένως υποψία να μην μπουν πλαστά χαρτονομίσματα στην κυκλοφορία του χρήματος”. Στο σπίτι του μικρού, οι αρχές βρήκαν μερικά από τέτοια πλαστά χαρτονομίσματα.
Ο μικρός προφανώς και δεν κατηγορείται για κάτι. Παρόλα αυτά το όνομά του θα είναι στα αρχεία της τοπικής αστυνομίας μέχρι το 2032. Και εδώ ίσως να ήταν μια καλή ευκαιρία να μιλούσαμε για τη διαγωγή στα σχολεία.