BUZZ

«Το επιστρέφω σε λίγο λείπει»: H viral φωτογραφία από το μετρό Θεσσαλονίκης

Το μετρό γέμισε με κόλλες Α4, διάφορες οδηγίες και «μόνο κέρματα» κι έτσι η φωτογραφία έγινε viral, γιατί λίγο θέλαμε.

Όλα θέλουν το χρόνο τους σε αυτή τη ζωή και για το μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, ειδικά όταν μιλάμε για ένα έργο που κάνει τα πρώτα του, ντροπαλά ακόμα βήματα. Με λίγα λόγια, χρειάζεται υπομονή μέχρι να δέσουν τα βαγόνια μεταξύ τους – μια ατυχής προσπάθεια να χρησιμοποιήσουμε την ποδοσφαιρική αργκό, μη δίνετε σημασία.

Πριν από την επίσημη έναρξη της λειτουργίας του, όταν έμπαιναν οι τελευταίες πινελιές σε αυτό το συγκοινωνιακό έργο τέχνης, ο ενθουσιασμός ήταν τεράστιος. Και ακόμα είναι. Ωστόσο, όλοι μας θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι δεν γίνεται από τη μία στιγμή στην άλλη να δουλέψουν τα πάντα ρολόι.

Το πρώτο βήμα έγινε με την ολοκλήρωση των έργων, μετά με το εξαιρετικό λογότυπο και την απευθείας ανάθεση, την πρώτη ταγκιά, τα εγκαίνια, τα νερά που έσταζαν με την κακοκαιρία Bora, η ειδοποίηση ότι κάποιος άναψε τσιγάρο. Ένα-ένα και βήμα-βήμα θα φτάσουμε στο τελικό, πέρα από κάθε φαντασία αποτέλεσμα, οπότε μην γκρινιάζετε.

Επειδή όμως στην Ελλάδα είμαστε και ξέρουμε πώς λειτουργούν τα social media, περιμέναμε ένα ακόμα χτύπημα κάτω από τη μέση το οποίο δυστυχώς ήρθε. Οι μίζεροι, όλοι αυτοί που δεν ικανοποιούνται με τίποτα, βρήκαν μία ακόμη αφορμή να τα βάλουν με το μετρό μας ή καλύτερα, με τα άτομα που το «τρέχουν».

Για κάποιο λόγο τους ενόχλησε η αφισοκόλληση (κόλλες Α4 στη συγκεκριμένη περίπτωση) που θα ζήλευαν και οι φοιτητικές παρατάξεις. Λες και δεν έχουν δει ξανά χαρτιά που κάνουν γνωστό ότι τα μηχανήματα των εισιτηρίων δέχονται μόνο κέρματα και μάλιστα με το «μ» να είναι ίδιο με αυτό του λογότυπου – υπέροχη λεπτομέρεια, μπράβο.


Κάτω από την ανάρτηση, υπάρχουν και μερικά σχόλια τα οποία είναι κάπως επιτυχημένα, αν και εμείς θα κρατήσουμε τις αποστάσεις μας. «Εμφανώς αντιγράφουν την επιτυχημένη σχεδιαστική φιλοσοφία της Εφορίας και λοιπών Κρατικών Υπηρεσιών», γράφει κάποιος, «το μόνο που λείπει είναι το ”επιστρέφω σε λίγο”» συμπληρώνει κάποιος άλλος ενώ για το βυζαντινό «μ», έγινε η εξής παρατήρηση: «Για να μην κράζετε, είδατε πως το “μ” είναι στοιχείο του brand identity;».

Εμείς το είδαμε, όσοι τα βάζουν με το brand new μετρό της Θεσσαλονίκης το είδαν;

Exit mobile version