Το Facebook θα κοπιάρει και το Clubhouse, γιατί μπορεί
- 12 ΦΕΒ 2021
Δεν αγοράζουμε, αντιγράφουμε
Ο Mark Zuckerberg έλαβε πρόσκληση και μπήκε στο Clubhouse. Στη συνέχεια συμμετείχε σε συζητήσεις για τo μέλλον του virtual reality στην καθημερινή επικοινωνία. Η παρουσία του στην εφαρμογή, όπως ήταν φυσικό, δεν πέρασε απαρατήρητη. Λίγες μέρες αργότερα, δημοσίευμα των New York Times επιβεβαίωσε πως το Facebook, πιστό στην τακτική του να κοπιάρει κάθε καινοτομία που δεν αγοράζει (όπως έκανε με τα Stories του Snapchat), ξεκίνησε να αναπτύσσει ένα νέο social audio δίκτυο στη λογική του Clubhouse. «Συνδέουμε τους ανθρώπους με audio και video τεχνολογίες εδώ και πολλά χρόνια και πάντα εξερευνούμε νέους τρόπους να βελτιώσουμε τις εμπειρίες που προσφέρουμε», αναφέρει η εκπρόσωπος του Facebook, Emilie Haskell.
Αν και μέχρι στιγμής δεν έχει εκτιμηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο το ποσοστό των χρηστών social media που είναι στο Clubhouse, οι εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης αντιμετωπίζουν την ιδέα των ψηφιακών δικτύων που βασίζονται σε κοινά ενδιαφέροντα των χρηστών, ως το νέο «χρυσάφι» της ψηφιακής επικοινωνίας. Το Twitter αναπτύσσει ήδη σε επίπεδο beta μια social audio εφαρμογή που λέγεται Spaces, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής social podcasts Breaker, ενώ και ο Mark Cuban επιδιώκει να φέρει στο προσκήνιο μια live audio εφαρμογή, που λέγεται Fireside. Είναι η φωνητική επικοινωνία ένα ακόμα trend που επιδιώκουν να ξεζουμίσουν τα μεγαλύτερα brands της ψηφιακής επικοινωνίας ή κάτι που ήρθε για να μείνει; Πάντως, με τον τρόπο που λειτουργεί σήμερα το Facebook μπορούμε ήδη να ακούσουμε τη φωνητική ηχορύπανση στα μελλοντικά «δωμάτια» του.