Shutterstock
SOCIAL MEDIA

Το τελευταίο trend του TikTok κάνει viral την παραίτηση από τη δουλειά

Χρήστες της πλατφόρμας συγκεντρώνουν εκατομμύρια views ανάλογα με το πόσο δημιουργικοί γίνονται τη στιγμή που δηλώνουν παραίτηση.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποδεικνύουν για άλλη μια φορά ότι αν έχεις ένα μήνυμα που θέλεις να ακουστεί, ο καλύτερος τρόπος είναι να το δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο. Το #quitmyjob είναι το τελευταίο trend που αποκτά όλο και μεγαλύτερη δυναμική στο TikTok καθώς οι άνθρωποι που έχουν βαρεθεί τις δουλειές τους κοινοποιούν τις εμπειρίες τους τη στιγμή της παραίτησής τους. Και φυσικά, όσο πιο δημιουργικός είναι κάποιος, τόσο αυξάνονται τα views του.

Οι μέρες που δήλωνε κάποιος παραίτηση στον προϊστάμενό του σε μία ήσυχη συνάντηση ή μέσω μιας σύντομης επιστολής ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Η Shana Blackwell, υπάλληλος της Walmart, ηχογράφησε πρόσφατα ένα βίντεο για το TikTok, χρησιμοποιώντας το σύστημα ενδοεπικοινωνίας της εταιρείας για να δηλώσει ότι εγκαταλείπει τη δουλειά της και να δημοσιοποιήσει κάποιες όχι και τόσο κολακευτικές πληροφορίες για υπαλλήλους αλλά και για πελάτες.

Το βίντεο έχει προβληθεί πάνω από 35 εκατομμύρια φορές και η ίδια έχει δεχτεί τόσο επαίνους όσο και κριτική από τους θεατές.

Ένας άλλος κουρασμένος υπάλληλος, ο Kyle Shute, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το μέρος όπου εργαζόταν (Joystick Gaming & Collectables) σε ένα βίντεο που έφτιαξε για το TikTok την ημέρα της αναχώρησής του. Έφτασε μάλιστα στο σημείο να μιλήσει για την ερωτική σχέση ενός άλλου υπαλλήλου, καθώς και για έναν συνάδελφο που έκλεβε συστηματικά σνακ από τον αυτόματο πωλητή.

Μια γρήγορη αναζήτηση στο hashtag #quitmyjob στο TikTok  αποκαλύπτει εκατομμύρια βίντεο ανθρώπων που μιλούν δημόσια για τον λόγο που αποφάσισαν να παραιτηθούν αλλά και να σχολιάσουν αρνητικά τις εταιρείες όπου δούλευαν μέχρι πρότινος. Όσοι βιντεοσκοπούν και δημοσιεύουν αυτές τις στιγμές αισθάνονται ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να υποστηρίξουν άτομα που έχουν κολλήσει σε θέσεις εργασίας όπου υποτιμούνται ή παραμένουν σε τοξικό περιβάλλον. Δημοσιεύοντας την εμπειρία τους στο διαδίκτυο, πολλοί πιστεύουν ότι μπορούν να ενδυναμώσουν άλλους ανθρώπους για να βγουν από μια κακή κατάσταση.

Οι περισσότεροι χρήστες που επέλεξαν να δημοσιοποιήσουν την εμπειρία τους στο TikTok δεν το μετανιώνουν. Πολλά από τα βίντεό τους μιλούν για το πώς η αποχώρηση από μια δουλειά όπου δεν τους εκτιμούσαν, λειτούργησε ως μια εμπειρία απελευθέρωσης και πώς δίνουν τη δυνατότητα σε άλλους να υπερασπιστούν τη δική τους αξία.

Το να μιλήσεις δημόσια για τα κακώς κείμενα της επαγγελματικής σου καθημερινότητας φαντάζει μάλλον απελευθερωτικό, όμως ό,τι γράφεται στο διαδίκτυο δύσκολα ξεγράφεται. Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι οτιδήποτε δημοσιεύεις στο διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου ακόμα και μετά από χρόνια. Την ίδια στιγμή λοιπόν που ένα επικό, δημόσιο walk away από ό,τι άσχημο έχεις βιώσει ή ανεχτεί μπορεί να δώσει τη δυνατότητα σε άλλους να ξεφύγουν από μία ανάλογη κατάσταση, μπορεί επίσης να επηρεάσει τους μελλοντικούς εργοδότες για το αν σε προσλάβουν. Κάτι που φαντάζει καλή ιδέα τώρα, μπορεί να σε στοιχειώνει για καιρό.

 

Exit mobile version