Το Twitter αφαιρεί το μπλε τικ από όσους δεν πλήρωσαν για συνδρομή
- 21 ΑΠΡ 2023
Από την ημέρα που ο Elon Musk αγόρασε το Twitter, δεν έκρυψε τις προθέσεις του για τους χρήστες που είχαν φροντίσει να κάνουν τους λογαριασμούς τους verified, εξασφαλίζοντας το πολυπόθητο μπλε τικ δίπλα στο username τους, είτε επρόκειτο για διασημότητες και μεγάλους οργανισμούς, είτε για απλούς χρήστες της πλατφόρμας.
Ο επιχειρηματίας είχε χαρακτηρίσει τη συγκεκριμένη πρακτική διεφθαρμένη και στόχος του ήταν κυρίως δημοσιογράφοι με λίγους followers οι οποίοι είχαν εξασφαλίσει άνετα το verification, χωρίς ιδιαίτερα εχέγγυα, αφού η κόντρα του Musk με τα media ήταν -και παραμένει- διαρκής και σταθερή.
Οι αρχικές πληροφορίες έκαναν λόγο για την 1η Απριλίου, όμως οι περισσότεροι μεγάλοι δημοσιογραφικοί λογαριασμοί διατήρησαν το μπλε τικ, με τους New York Times, να είναι ένας από τους λίγους που το απώλεσαν. Ο Νοτιοαφρικανός έκανε τότε λόγο για μικρή περίοδο χάριτος, με τις κακές γλώσσες να κάνουν λόγο για τεχνικά προβλήματα.
Στις 11 του Απρίλη, δόθηκε νέο deadline για τις 20 Απριλίου και όπως φάνηκε, αυτή τη φορά τηρήθηκε, αφού όσοι δεν είχαν εξασφαλίσει τη συνδρομή στο Twitter Blue, με αντίτιμο τα 8 δολάρια τον μήνα, απώλεσαν το σχετικό σήμα δίπλα στο username τους, με την αναμπουμπούλα ανάμεσα στους χρήστες του Twitter να είναι έκδηλη και ανάμεσα σε αυτούς να βρίσκονται και διασημότητες όπως η Beyonce και ο Cristiano Ronaldo.
Στο νέο σύστημα επαλήθευσης έχουν μάλιστα εισαχθεί τρία χρώματα: χρυσό, γκρι και το κλασικό μπλε, ανάλογα με το πόσα στοιχεία έχουν δηλωθεί για την επαλήθευση της ταυτότητας κάθε χρήστη.
Μάλιστα, όσο ο πύραυλος του SpaceX έκανε τη δοκιμαστική του εκτόξευση και διαλυόταν σε κομμάτια, ο Musk βρήκε το χρόνο να ασχοληθεί με όσα συνέβαιναν στο νέο του απόκτημα, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι έδωσε δωρεάν λογαριασμούς στους LeBron James, Stephen King και William Shatner.
Μένει να δούμε τι μέλλον θα έχει αυτή η υπόθεση, με το μπλε τικ να μετράει περισσότερα από 10 χρόνια ιστορίας, αφού καθιερώθηκε κυρίως λόγω των παραπόνων (ακόμη και μηνύσεων) διασημοτήτων που έβλεπαν άλλους χρήστες να προσποιούνται ότι είναι εκείνοι και πλέον η απομάκρυνσή του από χιλιάδες λογαριασμούς φαίνεται ότι ανοίγει το δρόμο για ένα νέο γύρο παραπληροφόρησης και τρολ.
Δεν ξέρουμε λοιπόν τι κρύβει το μέλλον, ξέρουμε όμως ότι σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον.