Φωτογραφίες: Oinoverse/George Stoikos
ΕΛΛΗΝΙΚΑ BRANDS

Oinoverse: Το brand της Φοίβης Πετρούλια ντύνει τους οινόφιλους με χιούμορ

Η δημιουργός του ανεξάρτητου brand Oinoverse #AWineOdyssey προσεγγίζει το κρασί με έναν πιο διασκεδαστικό και προσιτό τρόπο ανοίγοντας έναν νέο δρόμο για να το αγαπήσουν περισσότεροι.

Ένα T-shirt ή μία tote bag μπορούν να πουν πολλά για τον χαρακτήρα σου. Αν είναι από το Oinoverse #AWineOdyssey, το ανεξάρτητο ελληνικό brand της Φοίβης Πετρούλια, σημαίνει ότι ανήκεις κι εσύ στην ολοένα και μεγαλύτερη κοινότητα των οινόφιλων που τους αρέσει να φοράνε ό, τι πίνουν: Κρασάρες.

Πτυχιούχος της Αρχιτεκτονικής Σχολής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη «Διαχείριση Μνημείων: Αρχαιολογία, Πόλη και Αρχιτεκτονική» και φωτογράφος, η Φοίβη Πετρούλια αποφάσισε πριν από τρία χρόνια να αφήσει τη δουλειά της ως μηχανικός και να ασχοληθεί πιο σοβαρά με το κρασί, που ήταν για χρόνια η αγάπη και το πάθος της, ξεκινώντας τις σπουδές της στη WSPC.

Τότε ήταν που γεννήθηκε και η ιδέα για το Oinoverse, ενός brand που έχει ως στόχο να φέρει το κοινό πιο κοντά στη φιλοσοφία και την ουσία του κρασιού μέσω της τέχνης, δημιουργώντας μια κοινότητα μέσα από συνεργασίες με καλλιτέχνες και ειδικούς του κρασιού, που εκτιμούν το κρασί και την ίδια τη ζωή.


«Μας καλεί να επαναπροσδιορίσουμε τον ενθουσιασμό μας για το κρασί και τον τρόπο ζωής μας μέσα από προσεκτικά σχεδιασμένα είδη ένδυσης, επιμελημένες εμπειρίες, pop-up events, έργα τέχνης και αξεσουάρ, προτείνοντας μια νέα προσέγγιση στο ντύσιμο για τις εξόδους μας σε wine bars και όχι μόνο», λέει η δημιουργός του.

Όσο προετοιμαζόταν για τις εξετάσεις της WSPC, αυτό το παράλληλο σύμπαν οίνου και τέχνης μεγάλωνε στο μυαλό της. Καθώς λοιπόν, απορροφούσε όλες αυτές τις πληροφορίες για το κρασί, άρχισε να σκιτσάρει και να δημιουργεί λογοπαίγνια σχετικά με διάφορες ποικιλίες κρασιού.

«Ως καλλιτέχνης, αναζητούσα έναν τρόπο να συνδυάσω την τέχνη με το πάθος μου για το κρασί. Παράλληλα, αναζητούσα ρούχα με θεματική το κρασί που να είναι πρωτότυπα, έξυπνα και κομψά, και σύντομα διαπίστωσα το κενό στην αγορά για τέτοια προϊόντα».


Έναν χρόνο μετά από τα πρώτα της σκίτσα, το Oinoverse είχε πάρει σάρκα και οστά: ένα «σύμπαν κρασιού» που στοχεύει να μας εισάγει σε μια βαθύτερη σχέση με το κρασί και τις πολλαπλές του διαστάσεις. Εδώ, το κρασί γίνεται έκφραση της τέχνης, ένας τρόπος επικοινωνίας με τη γη και την κληρονομιά, ένα μέσο ανάδειξης της κουλτούρας και της κοινωνικής συνάντησης, ένας τρόπος να γευτεί κανείς τη ζωή και να εκφράσει την αγάπη του για τη φύση και τη δημιουργία. Την ίδια στιγμή όμως παραμένει διασκεδαστικό και γίνεται κομμάτι της ποπ κουλτούρας.

«Το κρασί για μένα δεν είναι απλώς ένα ποτό, αλλά μια μορφή τέχνης, μια γέφυρα επικοινωνίας με την παράδοση, τη φύση και την ανθρώπινη δημιουργικότητα. Πιστεύω ακράδαντα ότι έχει ενταχθεί πλέον στην ποπ κουλτούρα με έναν τρόπο πιο διασκεδαστικό και προσιτό. Αυτός ο νέος τρόπος προσέγγισης το κάνει προσιτό σε ένα ευρύτερο κοινό, που ίσως δεν είχε την ευκαιρία να το γνωρίσει σε βάθος. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, το κρασί γίνεται πιο οικείο και ελκυστικό, ενισχύοντας τη γνώση και την εκτίμηση για τις πολυπλοκότητες της παραγωγής του και την ιστορία του. Ο πιο fun και σύγχρονος τρόπος προσέγγισης του κρασιού δε μειώνει τη σοβαρότητά του αλλά, αντίθετα, ανοίγει νέους δρόμους για τη μάθηση και την απόλαυση», εξηγεί η Φοίβη Πετρούλια.

Pop-up events, όπως γευσιγνωσίες σε μοναδικούς χώρους, σπιτικά blind tastings, συνεργασίες με καλλιτέχνες για εκθέσεις και performance art που συνδυάζουν την τέχνη με το κρασί και ειδικά επιμελημένες εμπειρίες δημιουργούν μια εξωστρέφεια.


Το καλλιτεχνικό hub που έχει δημιουργηθεί στο Oinoverse θυμίζει την αίσθηση της συνάθροισης για να απολαύσουμε κρασί. Οι συνεργάτες επιλέγονται με βάση την κοινή τους αγάπη για το κρασί και την τέχνη, την αφοσίωσή τους στην ποιότητα και την καινοτομία, καθώς και την ικανότητά τους να προσφέρουν μοναδικά και αυθεντικά έργα και εμπειρίες.

«Κυρίως όμως, αναζητούμε ανθρώπους, χαρακτήρες και συμπεριφορές. Συνεργάτες που μοιράζονται το όραμά μας για την προώθηση της κουλτούρας του κρασιού και την ενίσχυση της κοινότητάς μας. Το κρασί, μέσα από αυτήν τη νέα διάσταση, όχι μόνο συμβάλλει στη διεύρυνση της γνώσης μας αλλά και στην καλλιέργεια μιας βαθύτερης εκτίμησης για την ομορφιά και τη δημιουργικότητα που περικλείει. Έτσι, ενισχύει τις κοινωνικές μας σχέσεις και μας καλεί να απολαύσουμε τη ζωή μέσα από ένα ποτήρι γεμάτο ιστορία και συναισθήματα», προσθέτει.

Σε αυτή τη ζωντανή και δυναμική κοινότητα, οι λάτρεις του κρασιού δε φοράνε μόνο ωραία ρούχα, αλλά μπορούν να μάθουν, να ανταλλάξουν απόψεις και να απολαύσουν μοναδικές στιγμές. Εκτός από την ευκαιρία να δοκιμάσει κανείς εξαιρετικά κρασιά, μπορεί και να γνωρίσει τους ανθρώπους πίσω από την παραγωγή τους, να ανακαλύψει την τέχνη και την κουλτούρα που συνοδεύει κάθε φιάλη και να δημιουργήσει αξέχαστες αναμνήσεις.


Η Φοίβη Πετρούλια αποφάσισε πριν από τρία χρόνια να αφήσει τη δουλειά της ως μηχανικός και να ασχοληθεί πιο σοβαρά με το κρασί, που ήταν για χρόνια η αγάπη και το πάθος της, ξεκινώντας τις σπουδές της στη WSPC.

Η Φοίβη Πετρούλια αποφάσισε πριν από τρία χρόνια να αφήσει τη δουλειά της ως μηχανικός και να ασχοληθεί πιο σοβαρά με το κρασί, που ήταν για χρόνια η αγάπη και το πάθος της, ξεκινώντας τις σπουδές της στη WSPC.

«Ο καυτός Ιούλιος με βρίσκει να πίνω αγαπημένη Ρετσίνα από τον ιστορικότερο αμπελώνα της Ελλάδας, αυτόν της Αττικής, Βιδιανὀ, Θραψαθήρι, Πλυτό και Λιάτικο από την αγαπημένη μου Κρήτη, Ασύρτικο από Ξάνθη και Σαντορίνη και αγαπημένο Riesling από Clare Valley, στην Αυστραλία. Στην υγειά μας», εύχεται η Φοίβη Πετρούλια, συνοψίζοντας τη δημιουργική και διασκεδαστική της διάθεση σε ένα και μόνο στίχο – print: «Φιλιά ρετσίνα και λαϊκό τσα-τσα».

Exit mobile version