Οι The Hives απογείωσαν το ιστορικό sold-out των Arctic Monkeys
- 20 ΙΟΥΛ 2023
Ο κόσμος στην πλειοψηφία του δήλωσε «παρών» από νωρίς
Παρά την ακραία ζέστη που επικρατούσε και χθες στο συναυλιακό χώρο του Φαλήρου, το κοινό του Release Athens 2023 βρέθηκε από νωρίς στη 12η ημέρα του Φεστιβάλ, γνωρίζοντας τις μουσικές του ελληνικού γκρουπ The Vaxtones και χορεύοντας στους ρυθμούς του ανερχόμενου Βρετανού τραγουδοποιού, Willie J. Healey. O 28χρονος, που επανήλθε φέτος με τον τρίτο του προσωπικό δίσκο The Bunny, ακολουθεί τους Arctic Monkeys στην ευρωπαϊκή τους περιοδεία και έχει καταφέρει να αποκτήσει τεράστιο hype φέτος το καλοκαίρι. Χθες, το κοινό του Release Athens είχε την ευκαιρία να τον απολαύσει σε ένα τέλειο ειδυλλιακό τοπίο, με τον ήλιο να πέφτει στο φαληρικό όρμο και τη θερμοκρασία να σιγά-σιγά να πέφτει.
Το μοναδικό πάρτι των The Hives
Τα αστικά λεωφορεία άρχισαν να φτάνουν στις στάσεις πλησίον της Πλατείας Νερού γεμάτα εφήβους. Όλοι περίμεναν τους Arctic Monkeys στο δικό τους πάρτι. Όλοι, εκτός από τους The Hives. Περίπου στις 21:00, o frontman του σουηδικού συγκροτήματος, Pelle Almqvist, λίγες ημέρες μετά το live των 90.000 ροκάδων στη Ρώμη και ώρες μετά την πρώτη του εμφάνιση στην Αθήνα, ανέβηκε και πάλι στη σκηνή του Release Athens και έδωσε ξανά τη δική του παράσταση.
«Δεν δέχομαι την ησυχία» τόνισε στους χιλιάδες θεατές και εκείνοι για μία ώρα ακολούθησαν πιστά τις οδηγίες του. Στο εμβληματικό “Hate to Say I Told You So” ήταν πλέον αντιληπτό από όλους. Οι Σουηδοί δεν είχαν έρθει καλεσμένοι στο πάρτι των Arctic Monkeys. Ήρθαν με τα κοστούμια τους για να στήσουν το δικό τους. Έπαιξαν τραγούδια από το νέο τους άλμπουμ The Death of Randy Fitzsimmons, που θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Αύγουστο, χόρεψαν δίχως αύριο, ευχαρίστησαν πολλάκις το ελληνικό κοινό στη μητρική του γλώσσα και άνοιξαν τον χώρο για τους Arctic Monkeys.
Οι Arctic Monkeys υπέγραψαν ένα ακόμη ατμοσφαιρικό βράδυ στο φετινό Release Athens
Όσο η σκηνή ετοιμαζόταν για το βρετανικό συγκρότημα, η αναμονή μεγάλωνε και κάθε φορά που η αφίσα τους εμφανιζόταν στις γιγαντοοθόνες, τα ουρλιαχτά για την παρέα του Alex Turner πολλαπλασιάζονταν. Γύρω στις 22:50 ήταν η στιγμή. Τα smartphones βγήκαν έξω μαζικά και οι Arctic Monkeys πήραν θέση. Ο σαγηνευτικός ερμηνευτής τους φόρεσε τα γυαλιά ηλίου και ξεκίνησε αμέσως με το “Sculptures of Anything Goes” να μαγεύει το κοινό, που σε μεγάλες μερίδες ήρθε για αυτόν και μόνο. Τα πλακάτ αγάπης προς το πρόσωπο του Turner σηκώθηκαν κατά μήκος του συναυλιακού χώρου και μία από τις πιο πολυαναμενόμενες συναυλίες της χρονιάς είχε πια ξεκινήσει.
Το setlist ήταν όσο πιο διαχρονικό γινόταν με τους Βρετανούς να ροκάρουν τόσο με κομμάτια του “The Car”, όσο και με εκείνα που τους κατέστησαν μια παγκόσμια μπάντα. “Teddy Picker”, “Why’d You Only Call Me When You’re High?”, «505» ξεσήκωσαν την Πλατεία Νερού, ενώ όσοι βρέθηκαν και την προηγούμενη ημέρα στο Φεστιβάλ, ξαφνιάστηκαν όταν άκουσαν το “I Wanna Be Yours”, το οποίο δεν υπήρχε στη λίστα της Τρίτης. Τα «κλασικά» πλέον ραδιοφωνικά κομμάτια τους, όπως το “Do I Wanna Know” τραγουδήθηκαν από τους πάντες και ο Alex Turner που είχε βγάλει πια τα γυαλιά του, έδειξε να το απολαμβάνει.
Οι Arctic Monkeys λίγο μετά την αλλαγή της ημέρας, έφυγαν από τη σκηνή, για να γνωρίσουν την αποθέωση από το -εφηβικό κατά βάση- κοινό τους και να επιστρέψουν για περίπου 20 λεπτά μουσικής. Είναι εντυπωσιακό το πώς πέρασε μια δεκαετία από όταν ξεκίνησαν την διεθνή καριέρα τους και όμως έχουν κρατήσει το ίδιο ηλικιακό target group. «Όλοι εκεί έξω μεγαλώνουν, εκτός από το κοινό τους», σχολίαζαν οι εμπειρότεροι χθες. Ο ήχος τους ήταν άφθαρτος καθ’όλη τη διάρκεια της συναυλίας και παρόλο που ο Turner δεν «έπαιξε» ιδιαίτερα με το κοινό, όλοι έφυγαν ευχαριστημένοι. Το φινάλε με το “R U Mine” ήταν ξεσηκωτικό και το συγκρότημα από το Σέφιλντ κατάφερε να προσφέρει ένα ακόμη ατμοσφαιρικό βράδυ στο φετινό Release Athens.
Το ραντεβού πλέον δίνεται για την Παρασκευή 21 Ιουλίου με τους αγαπημένους του ελληνικού κοινού, Prodigy να φτάνουν στην Πλατεία Νερού μαζί με τους θρυλικούς σκωτσέζους, Primal Scream για ακόμη μια βραδιά μουσικής τρέλας.