Τα έργα που φιλοδοξούν να ξεμπλοκάρουν την κίνηση στον Κηφισό
Συγκεντρώνουμε τα νεότερα δεδομένα από τα έργα που βρίσκονται στο τραπέζι και αφορούν άμεσα ή έμμεσα το στοίχημα της αποσυμφόρησης της λεωφόρου Κηφισού.
- 8 ΟΚΤ 2024
Συγκεντρώνουμε τα νεότερα δεδομένα από τα έργα που βρίσκονται στο τραπέζι και αφορούν άμεσα ή έμμεσα το στοίχημα της αποσυμφόρησης της λεωφόρου Κηφισού.
Ανάλυση δεδομένων για τα καταλύματα AirBnB δείχνει το μέγεθος του προβλήματος στην περίπτωση της Αθήνας, όσο τα νέα μέτρα δεν διορθώνουν αλλά παγιώνουν την κατάσταση ως έχει.
Ένα δύσκολο κουίζ για όσους αγαπούσαν πραγματικά την Ιστορία στο Λύκειο.
Ένα έργο συγκοινωνιακής υποδομής το οποίο ανακυκλώνεται εδώ και δεκαετίες αλλά δεν γίνεται πράξη. Με την τωρινή αναγέννηση του παραλιακού μετώπου, η Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης κρίνεται ακόμη πιο αναγκαία.
Από τα Διάφανα Κρίνα μέχρι το Rock & Roll Circus, ένα podcast δρόμος.
Δύο πτέρυγες πέντε επιπέδων ανεγείρονται στο σημείο όπου βρισκόταν παλιότερα το εργοστάσιο της Kodak στο Μαρούσι, εμφανίζοντας ακόμη ένα υπερσύγχρονο, «πράσινο» συγκρότημα γραφείων στην Αττική.
Για όλο τον μήνα, ενδιαφέρουσες δράσεις και workshops για μικρούς και μεγάλους διοργανώνονται παράλληλα με καθιερωμένες πια συνήθειες στην καρδιά της Κυψέλης.
Πέντε χρόνια μετά, ο Τάκης Ζωντήρος, ο δημιουργός της σελίδας που αποτυπώνει στο Instagram τη σύγχρονη ελληνική κουλτούρα, πέρα από τα συνηθισμένα κλισέ, το κάνει ακόμα για πλάκα.
Έναν αιώνα πριν, την πόλη διασκέδαζαν οι πύρινοι σατιρικοί λόγοι του Δελαπατρίδη στην πλατεία Συντάγματος και τα καφενεία. Μέχρι που η λαοφιλία του κρίθηκε μάλλον επικίνδυνη.
Μια περιοχή γεμάτη μικρά καφενεία και γεφύρια, που επέλεγαν για τις βόλτες τους τα ερωτευμένα -παράνομα και μη- ζευγάρια της παλιάς Αθήνας και που χάθηκε με την πάροδο του χρόνου.
Θυμάσαι ποια ήταν τα Κατσικάδικα και ποιες οι Κουκουβάουνες;
Αντί για τη γνωστή γραμμική διάταξη, για το σχολείο της περιοχής, ο Τάκης Ζενέτος συνέλαβε μια κυκλική και μελλοντικά ευέλικτη κτιριακή δομή, παραδίδοντας ένα έργο που αποτελεί σημείο αναφοράς για πολλούς λόγους.
Η ασφάλεια, η ταλαιπωρία, τα οικονομικά κίνητρα. Ανατρέχουμε στα ευρήματα πρόσφατων και παλαιότερων ερευνών για τους λόγους που κρατάνε μακριά τους Αθηναίους πολίτες από το να γίνουν αστικοί ποδηλάτες.
Μετά την ομιλία του καθηγητή αστικού σχεδιασμού Maurizio Carta στο Πάρκο Σταύρος Νιάρχος, υπήρχαν αρκετές αφορμές για συζήτηση: οι αναπλάσεις με επίκεντρο την κοινωνία αντί του κέρδους, το παράδειγμα του Ελληνικού και οι προϋποθέσεις για μια πιο βιώσιμη Αθήνα.
Η γραφική αθηναϊκή γειτονιά συνδέθηκε κάποτε όσο καμία άλλη με την μπίρα, καθώς χρωστάει το όνομά της στην μπιραρία του Καρόλου Φιξ, την πρώτη που άνοιξε στην Αθήνα.