ΠΟΛΗ

Το street style στη βιολογική αγορά Ηλιούπολης

Η έμπνευση για μόδα μπορεί να βρεθεί στα πιο απρόσμενα μέρη. Όπως για παράδειγμα ανάμεσα σε πάγκους γεμάτους λαχανικά και φρούτα.

Τα τελευταία χρόνια, όλο και νεότερες ηλικίες έχουν στραφεί στις λαϊκές αγορές της γειτονιάς τους. Είναι το ενδιαφέρον για το τι τρώμε και από πού προέρχονται οι πρώτες ύλες, η σχέση που θέλουμε να αναπτύξουμε με τους ανθρώπους πίσω από το φαγητό και οι καλύτερες τιμές, μερικά από όσα μας κάνουν να προτιμούμε τις λαϊκές αγορές.

Λαϊκές, όπως αυτή της Καλλιδρομίου, άρχισαν να φιγουράρουν στο Instagram, γεγονός που συνδέεται βέβαια και με τα δημογραφικά στοιχεία της εκάστοτε περιοχής. Πάνινη τσάντα και Birkenstock μοιάζουν να είναι τα απαραίτητα αξεσουάρ για να βρεθεί κάποιος Σάββατο πρωί να ψωνίζει ντομάτες, κολοκυθάκια, πατάτες και κρεμμύδια. Η άνεση συνδυάζεται με τις τάσεις της εποχής, και η αγορά μπορεί να εξελιχθεί σε πεδίο έμπνευσης για street style.

Δεν είναι λίγες οι φορές όμως που οι μεγαλύτερες ηλικίες δείχνουν τον δρόμο για ένα πραγματικά ενδιαφέρον street style. Στη βιολογική αγορά της Ηλιούπολης, εκεί που δίνουν κάθε Τετάρτη ραντεβού περίπου 80 παραγωγοί, θα βρεις εκλεκτά λαχανικά και φρούτα αλλά όχι μόνο.  Δεν είναι λίγοι οι τακτικοί επισκέπτες που χαιρετούν με χαρά γνωστούς πίσω από τον πάγκο, λένε τα νέα τους και συζητούν για το φαινόμενο της εποχής, την ακρίβεια.

Εκεί, λοιπόν, όπου όλοι βρίσκονται για να κάνουν τα ψώνια της εβδομάδας, κάποιοι πραγματοποιούν fashion statements, δείχνοντας ότι η ηλικία δεν θα έπρεπε να βάζει φρένο στις στιλιστικές επιλογές.

Για τους λάτρεις του Naruto και του anime.
Ένα total black look δεν απογοητεύει ποτέ.

Ηλικιωμένοι κύριοι που πιστεύουν ακράδαντα στη normcore αισθητική – όχι δεν σκοτώνει τη δημιουργικότητα, ίσα ίσα δείχνει μια εμπιστοσύνη στην απλότητα – αλλά και casual εμφανίσεις με αξεσουάρ που ξεχωρίζουν, επιβεβαιώνουν πώς η μοναδικότητα του καθενός στο στιλ, έχει σημασία.

Αν η απενοχοποίηση του στιλ είναι προνόμιο που έρχεται με το πέρασμα των χρόνων, τότε οι μεγαλύτερες ηλικίες δείχνουν τον δρόμο.

Η κοινωνικοποίηση αποτελεί βασικό κομμάτι της αγοράς. Εδώ, έχει κανείς την ευκαιρία να γνωρίσει τους ανθρώπους πίσω από τα προϊόντα, δεν υπάρχει μόνο η τυπική σχέση που θα συναντούσες σε ένα σούπερ μάρκετ. Γιατί, λοιπόν, να μην ντυθεί κανείς για έξοδο;

Bonus στα old school καροτσάκια της λαϊκής, για όσους δεν θέλουν να σηκώνουν περιττά βάρη αλλά έχουν και οικολογική συνείδηση.