Κάποιος να πει στην Τζούλια πως μόλις μας τελείωσε
Η φετινή άτσαλη ''κουτρουβάλα'' της Αλεξανδράτου στην 92η θέση του Onewoman 2012 (όταν πριν 3-4 χρόνια θα ήταν πρώτη) απλά επιβεβαιώνει ότι το αντρικό κοινό της γύρισε την πλάτη.
- 7 ΔΕΚ 2012
Δεν μου είναι καθόλου εύκολο να κάτσω να γράψω τον ”επικήδειο” -με αφορμή τη διαφαινόμενη πτώση της Αλεξανδράτου από το ΟΝΕWOMAN 2012– κάποιας που το μυαλό μου επιμένει να θυμάται ως ντροπαλή 18χρονη που κοκκίνιζε όταν επέμενα να μου παίξει ένα από τα τραγούδια που είχε γράψει στην κιθάρα της.
Ακόμη και αν είμαι ο πλέον κατάλληλος λόγω των τουλάχιστον επτά συνεντεύξεων που της έχω κάνει και των ωρών που έχουμε περάσει μαζί.
”Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, ποια είναι η πιο άπληστη από όλες;”. Αυτός θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ο τίτλος σε μια πιθανή αυτοβιογραφία της Τζούλιας. Γιατί μπορεί η Αλεξανδράτου να είναι μάλλον ένοχη για όλα τα θανάσιμα αμαρτήματα που έχουν ποτέ εφευρεθεί, αλλά εκείνο το οποίο της στοίχισε την εκθρόνιση της από το βάθρο της ωραιότερης Ελληνίδας είναι η απληστία.
Ή, για την ακρίβεια, η τσιγκουνιά, όπως κάποτε μου είχε εξηγήσει αναλυτικά ένας από τους μανατζαρέους που είχε ως ”αεροσυνοδούς” κατά την διάρκεια της πτώσης της.
Αλλά αυτό είναι κάτι που πρέπει να την γνωρίζεις πολύ καλά για να το κατανοήσεις πλήρως. Αν και η ίδια, πάνω κάτω, το παραδέχεται από την στιγμή που βγαίνει και δηλώνει ”Τα έκανα όλα στην ζωή μου. Τραγούδι, μόδα, υποκριτική, εξώφυλλα. Στη συνέχεια ήρθε η πρόταση για αυτά τα dvd που ανέφερες. Ήταν πάρα πολύ καλά τα χρήματα. Απλά ήταν τολμηρό για την Ελλάδα και η κοινωνία δε το αποδέχτηκε έτσι όπως κάνουν στο εξωτερικό”.
Ενώ δεν είναι καθόλου τυχαίοι οι στίχοι του Στόχος είναι τα λεφτά που της είχε γράψει ο Γρίτσης.
Ούτε φυσικά το συγκεκριμένο εξώφυλλό της στο Nitro με ένα μάτσο εκατόευρα στο επίμαχο σημείο και το διαβόητο μότο ”Είμαι μεγάλη πόρνη. Ε, και;”
Το γεγονός ότι το ποσό στο οποίο ”δεν μπόρεσε να αντισταθεί” είναι -μόλις- 150.000 ευρώ σου δείχνει γλαφυρά την διάσταση του προβλήματος (της). Γιατί αυτά είναι χρήματα που η Τζούλια της ακμής τα έβγαζε μέσα σε 2-3 χρόνια. Και μάλιστα εντελώς νόμιμα.
Εξού και συνεχίζει να κρατάει το ρεκόρ του μεγαλύτερου ποσού που έχει δοθεί για γυμνή φωτογράφηση στην Ελλάδα το οποίο και είναι ένα πολλαπλάσιο του πεντοχίλιαρου.
Άσε που προσωπικά δεν ήταν το dvd που με ενόχλησε, αλλά τα live show με τον ντυμένο ως τσολία μαυρούκο, η καθοδός της στις εκλογές μαζί με τον Βέργη και η εικόνα της ροζ Cayenne της (που πούλησε για ένα κομμάτι ψωμί) να βγαίνει στην γύρα στα νότια προάστια.
Αυτό που εξακολουθεί να μου είναι ακατανόητο είναι το πως ένα τόσο ματαιόδοξο πλάσμα (όπως είναι κάθε πραγματικά ωραία γυναίκα) δέχθηκε να βγει άσχημη, ξενέρωτη, αμήχανη, αδέξια και ατσούμπαλη.
Γιατί, στο τέλος της ημέρας, η Τζούλια ήταν καταπληκτικό μοντέλο. Και ακόμη καλύτερο γυμνό εξώφυλλο (σ.σ. έμπαινε, φωτογραφιζόταν και έφευγε σε μισή ώρα). Αλλά παραμένει μια πολύ κακή, ατάλαντη πορνοστάρ.
Και ελάχιστα καλύτερη τραγουδίστρια και show woman (ποιος μπορεί να ξεχάσει τις live συνδέσεις του δελτίου ειδήσεων του Star στο μαγαζί της Συγγρού που εμφανίζονταν).
Αυτή την στιγμή η Τζούλια, που έχει συνέλθει λίγο (σ.σ. σε κιλά και ψυχολογία) μας βομβαρδίζει καθημερινά με εικόνες στο facebook από το νέο της σπίτι στην Βιέννη. Εκεί που, αγκαλιά με το αμόρε της, δηλώνει αμετανότητη, εξηγεί ότι για όλα φταίει το Αγγλικό DNA της μάνας της και καταστρώνει τα σχέδιά της για το πως θα κατακτήσει τον υπόλοιπο πλανήτη.
Με άλλα λόγια, ζει ακόμη το μύθο της. Σαν ο κόσμος να έχει όντως σταματήσει την περίοδο που, αν δεν ήταν τεμπέλα, θα μπορούσε να είχε παίξει (ένα ρολάκο, έστω) σε χολιγουντιανή παραγωγή.
Ταυτόχρονα η Αλεξανδράτου δηλώνει μέσες άκρες ότι η Ελλάδα δεν την αφορά (”Είμαι γνώστης όλων όσων γίνονται γύρω μου και δεν επιλέγω τυχαία να φύγω από την χώρα μου και να ζήσω στο εξωτερικό”).
Ένα αίσθημα που πλέον είναι μάλλον αμοιβαίο.
Όσον αφορά το τι καριέρα μπορεί να κάνει έξω και σε τι, αυτό μόνο ο χρόνος θα το δείξει. Απλά μου φαίνεται απείρως ευκολότερο να κάνει μια κούρα ομορφιάς (πάχυνση, γυμναστική και απαγόρευση βαψίματος στα μαλλιά για κανένα χρόνο), παρά να κάτσει να μελετήσει διεξοδικά τα άπαντα της Sasha Grey για το τι σημαίνει να κάνεις σεξ σαν να εξαρτάται η ζωή σου από αυτό.
Το πιο σημαντικό όμως είναι η Τζούλια να αποκτήσει κάτι που ποτέ δεν είχε. Αυτογνωσία. Και ταπεινότητα. Την ίδια που δείχνει η Ρία Αντωνίου η οποία, στο τσούκου τσούκου, παλεύει να κάνει κανονική καριέρα στην Ιταλία. Και μάλιστα χωρίς να έχει κάνει ούτε μισή γυμνή φωτογράφιση από τότε που προσγειώθηκε στο Μιλάνο.
Τέλος, ως πατέρας (του οποίου η κόρη του φαίνεται όντως πανέμορφη) έχω ανάγκη να κάτσω να μιλήσω με τον ”συνάδελφο” Νίκο Νομικό, τον πατέρα της Δούκισσας.
Και να τον βάλω να μου εξηγήσει πως κατάφερε να την κρατήσει προσγειωμένη, να την πείσει να διαβάσει και να περάσει στο πανεπιστήμιο και -πάνω από όλα- της έμαθε πως να μην κάνει μορφασμούς όταν χάνει.
Πάντως, μεταξύ μας, η Τζούλια έχει δίκαιο σε ένα και μόνο πράγμα. Ότι είναι μόλις 26. Και όλα όσα της έχουν συμβεί -παρότι πολλά- είναι απλά το πρώτο κεφάλαιο σε μια συναρπαστική ζωή, γεμάτη σεξ, (εφήμερη) δόξα και σκάνδαλα.
Το αν το αμέσως επόμενο κεφάλαιο θα περιλαμβάνει, γάμο, παιδιά, μοναχισμό ή αυτοκτονία, είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει. Άλλωστε και η Καρντάσιαν, από μια τσόντα δεν ξεκίνησε; Μπορεί και η Τζούλια να ανακάμψει στο φετινό ONEWOMAN 2012, το αποκλείεις;
Για το τέλος, παραθέτω το μήνυμα που πόσταρε η Αλεξανδράτου όταν αποφάσισε να φύγει για Βιέννη ” Θα μου λείψεις Ελλάδα. Αντίο. Τα έχω ζήσει όλα και τα έχω δει όλα. Άκουσα πολλά, έκανα πολλά και τα γνώρισα όλα. Έζησα την ζωή μου. Νέο ξεκίνημα ζωής και μακριά από την αρνητική ενέργεια. Είμαι αρρωστημένα χαρούμενη που φεύγω”