PUBLI

#BetterBeTrue: Η νέα στάση ζωής που προτείνει η Amstel

Η αγαπημένη μπίρα των Ελλήνων, μέσα από τη νέα της καμπάνια, μιλά τη γλώσσα της αλήθειας, προσπερνώντας με χιούμορ τα πρότυπα και τη συμβατικότητα.

Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια της Amstel με τίτλο #BetterBeTrue και προτρέπει τον κόσμο να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του ακόμη κι αν πολλές φορές αυτό δεν είναι εύκολο. Με κύρια συστατικά το θάρρος και το χιούμορ, αναδεικνύει την αλήθεια του καθενός μας και «βάζει στην άκρη» τυπικότητες και αγκυλώσεις.

Το #BetterBeTrue είναι η στάση ζωής που ταιριάζει απόλυτα στην Amstel, η οποία   δεν διστάζει να βάλει στο επίκεντρο σκέψεις που όλοι έχουμε κάνει αλλά που σπάνια έχουμε παραδεχθεί δημόσια. Μέσα από μια σειρά ανατρεπτικών μηνυμάτων αλλά και διαφημιστικών ταινιών, η αγαπημένη μπίρα αναδεικνύει την ανακουφιστική δύναμη της ειλικρίνειας και γιορτάζει αυτή τη μοναδική αίσθηση του να είναι κανείς αληθινός.

#BetterBeTrue λοιπόν γιατί μπορεί να μην είναι εύκολο να είσαι ο εαυτός αλλά σίγουρα είναι ωραίο!