Chaniotakis: Μια ελληνική εταιρεία που ξεχωρίζει
Δύο νέοι άνδρες, ο Σπύρος και ο Θοδωρής Χανιωτάκης, εξελίσσουν το όραμα που ξεκίνησε πριν 40 χρόνια σε ένα fashion brand, που αναδεικνύει γυναικεία κομψότητα και αισθησιασμό.
- 24 ΟΚΤ 2016
“Παπούτσι απ’ τον τόπο σου”, λέει ο θυμόσοφος λαός και σε αυτή την περίπτωση είναι και καλοφτιαγμένο. Άφησε πίσω τα βαρύγδουπα brand και ξεχώρισε με ένα επίθετο ισχυρό στο χρόνο, ταυτισμένο με την ιδιαίτερη αισθητική και την κορυφαία ποιότητα στο υπόδημα. Μέσα από μια μοντέρνα οπτική οι δημιουργίες του Σπύρου και του Θοδωρή Χανιωτάκη κερδίζουν καθημερινά θαυμαστές σε όλο τον κόσμο.
“Το παπούτσι φανερώνει πολλά για την προσωπικότητα της γυναίκας”, μας λέει ο Θοδωρής και θέλει τα σχέδια του να αποτελούν ‘ωδή στη μοντέρνα θηλυκότητα’. Οι λιτές minimal γραμμές, η υψηλή αισθητική και η εξαιρετική ποιότητα των υλικών αποτελούν ταυτότητα της εταιρείας.
Ο Σπύρος μας διαβεβαιώνει ότι «η επέκταση στις διεθνείς αγορές δεν είναι εύκολη υπόθεση» και νιώθει ικανοποιημένος από την αναγνώριση του brand στο εξωτερικό, αλλά πρωτίστως από τις ίδιες τις Ελληνίδες που πλέον αντιλαμβάνονται την αξία της δουλειάς και της ποιότητας. Μίας ποιότητας που οδηγεί σε διακρίσεις, όπως αυτή που απέσπασε η επιχείρηση της οικογένειας Χανιωτάκη, στην «Επόμενη Γενιά Επιχειρήσεων»: την ενέργεια της COSMOTE που επιβράβευσε ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις, με όραμα και ιστορία και τους πρόσφερε διαφημιστική προβολή καθώς και την τεχνολογία που χρειάζονται στην επιχείρησή τους, μέσα από τα προγράμματα COSMOTE Business One .
Συνεργάτες της οικογένειας Χανιωτάκη στην επιτυχία είναι οι δυσεύρετοι πλέον τεχνίτες που γνωρίζουν τα μυστικά της κατασκευής και υποστηρίζουν το πείσμα ενάντια στη μαζική παραγωγή, καθώς κάθε ζευγάρι είναι χειροποίητο και κατ´ επέκταση μοναδικό.
Φέτος το χειμώνα για πρώτη φορά η εταιρεία παρουσιάζει ανδρική κολεξιόν για στιλάτες εμφανίσεις που πραγματικά θα σας εντυπωσιάσουν.