PUBLI

GIANFRANCO FERRE’ L’UOMO

Αφιερωμένο σε έναν άνδρα ο οποίος δεν χρειάζεται επιθετικούς προσδιορισμούς, αλλά μόνο ένα οριστικό άρθρο που τονίζει τη μοναδικότητά του.

Λιτός και κομψός, ισχυρός και εκλεπτυσμένος: ένας τέλειος κύριος με ίχνη Αυστροουγγρικού ρομαντισμού στην ψυχή του και σωματική διάπλαση ενός Σκανδιναβού αθλητή. Η ανδρική συλλογή ρούχων του Gianfranco Ferré ξεκίνησε το 1982 για να αμφισβητήσει την κοινοτοπία των ανθρώπων που συγχέουν την πολυτέλεια με την επίδειξη και την σοβαρότηταμε την αυστηρότητα.

Γοητευμένος από τις στολές, ο αρχιτέκτονας-σχεδιαστής μετέφρασε την ενδυματολογική τους τελειότητα στην αναζήτησή του για νέα must haves. Το αποτέλεσμα ήταν συχνά εντυπωσιακό: πανωφόρια κατασκευασμένα σαν πανοπλία, πολυτελή παλτό όπως η χλαίνη ενός ναπολεόντειου αξιωματικού, και βραδινά σακάκια που παρέπεμπαν σε στολή Ούγγρου ουσάρου. Τα χρώματα ήταν πάντα διακριτικά, κορεσμένα και σκούρα: μπλε της νύχτας, μαύρο του μελανιού, γκρι ανθρακί και σκούρο σοκολατί. Τα ενδύματα είχαν την ελαφρότητα και την πρακτικότητα των σύγχρονων ρούχων, αλλά στο τέλος, έβλεπε κανείς πάντα ήρωες στην πασαρέλα: μια αρρενωπή εικόνα που έγινε μνημειώδης.

Τώρα όλα αυτά έχουν ενσωματωθεί στο Gianfranco Ferré L’Uomo, το άρωμα που σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη μάρκα. Αυτό το ξεχωριστό Eau de Toilette μεταδίδει όλες τις αξίες της ανδρικής σειράς ρούχων του Gianfranco Ferré: την παράδοση και την καινοτομία, το σεβασμό στην ορθοδοξία και μια επιθυμία για νέους κανόνες, και την αναζήτηση για την ομορφιά, την ειλικρίνεια και την ουσία.

ΤΟ ΟΝΟΜΑ

 

Αφιερωμένο σε έναν άνδρα ο οποίος δεν χρειάζεται επιθετικούς προσδιορισμούς, αλλά μόνο ένα οριστικό άρθρο που τονίζει τη μοναδικότητα του, το Gianfranco Ferré L’ Uomo δεν είναι απλώς ένα άρωμα, αλλά ένα προγραμματικό μανιφέστο της νέας αρρενωπότητας. Αυτό αποτελεί την ιδέα πίσω από το όνομα που είναι απλό και διεισδυτικό:βαθιά ιταλικό πλην όμωςδιεθνές.

ΤΟ ΑΡΩΜΑ

Το Gianfranco Ferré L’ Uomo έχει τη σύνθεση σαν μια παρτιτούρα του Tom Waits όπου ο ήχος της καμπάνας έχει την ίδια σημασία με μια ολόκληρη ορχήστρα. Ανήκει στη fresh-oriental αρωματική οικογένεια.

Ο αρωματοποιός Nicholas Beaulieu δημιούργησε ένα ασυνήθιστο μείγμα από ζωντανές, πικάντικες νότες κορυφής (περγαμόντο, τζίντζερ, κάρδαμο, και μαύρο πιπέρι) και ανοιχτοπράσινες νότες καρδιάς (βιολετί, αρτεμισία, πράσινο μήλο και φασκόμηλο).

Ένας επίμονος αισθησιασμός αναδεικνύεται έντονα στις νότες βάσης (σανδαλόξυλο, κίτρο Ισπανίας, lichens, κεχριμπάρι και βανίλια). Η εκλεπτυσμένη συμφωνία από διαφορετικούς τόνους κάνει αυτό το Eau de Toilette εικονικό και αξέχαστο: ένα νέο κλασικό άρωμα για τους άνδρες.

ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΑΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

Το σύμβολο της ανδρικής σειράς ρούχων του Gianfranco Ferré είναι μια μεγάλη χρυσή παραμάνα που ο αρχιτέκτονας-σχεδιαστής φορούσε σαν καρφίτσα για τη γραβάτα και προσωπικό του γούρι. Η σύνθεση του στυλ του είναι ένα επιδέξιο μείγμα από παραδοσιακά στοιχεία και γούστο για καινοτομία. Αυτός είναι ο λόγος που το πώμα στη φιάλη του Gianfranco Ferré L’ Uomo έχει το σχήμα της μανσέτας του πουκαμίσου ενός άνδρα, με την κορυφή της παραμάνας ως μανικετόκουμπο. Η παραμάνα είναι σε γυαλιστερό ασημί μέταλλο, ενώ το υπόλοιπο αυτού του μικρού γλυπτού είναι ένα ιδιαίτερο μαύρο πολυμερές με γυαλιστερή και διάφανη πλέξη που αναπαράγει την υφή των ινών άνθρακα.

Το μπουκάλι φέρνει στο νου τον κομψό αρχιτεκτονικό σχεδιασμό ορισμένων ουρανοξυστών: υψούμενες κάθετες γραμμές που είναι καθαρές και τετραγωνισμένες. Το παιχνίδι του φωτός και της σκιάς που δημιουργείται στο μαύρο γυαλί το οποίο τείνει προς το μπλε της νύχτας, είναι θεμελιώδες. Το ελαφρύτερο κάτω μέρος της φιάλης έχει μια ασημένια μεταλλική ετικέτα που φέρει το όνομα.

Ο δυϊσμός ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, το παρελθόν και το μέλλον, το γυαλιστερό και το διαφανές συναντάται επίσης στη συσκευασία: μαύρο με ασημένια γράμματα σε χαρτί με υφή ινών άνθρακα. Gianfranco Ferré L’Uomo: ένα νέο κλασικό άρωμα για τους άνδρες.

MATTHEW ZORPAS, ΕΝΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ GIANFRANCO FERRE’ L’UOMO

 

Ο Gianfranco Ferré είναι η πρώτη μάρκα που επιλέγει έναν digital influencer ως εκπρόσωπο και αφηγητή του νέου αρώματος της: τον Matthew Zorpas, 28 ετών, έναν Ελληνοκύπριο που ζει στο Λονδίνο.

Είναι ένας πραγματικός τζέντλεμαν της τρίτης χιλιετίας: πάντα κομψός, καλλωπισμένος, με άψογους τρόπους και σύγχρονο κλασικό στυλ. Επιλέχτηκε ως εκπρόσωπος για το Gianfranco Ferré L’Uomo χάρη στην τέλεια οπτική του ταυτότητα στο διαδίκτυο, αλλά και για το αλάνθαστο ένστικτό του στο να αιχμαλωτίζει το καλύτερο από όλα.

Γεννημένος και μεγαλωμένος στη Λευκωσία της Κύπρου, μετακόμισε στο Λονδίνο μετά το λύκειο για να σπουδάσει δημόσιες σχέσεις στο London College of Communication. Αργότερα απέκτησε πτυχίο από το London School of Economics, με διδακτορικό σε Global Media and Communications.

Ο Matthew ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο της μόδας σαν στέλεχος δημοσίων σχέσεων για νέες μάρκες . Το 2011 ήρθε δεύτερος στον κατάλογο των πιο κομψών ανδρών στην Αγγλία, που δημοσιεύτηκε από το Esquire UK. Ξεκίνησε το “The Gentleman Blogger” την επόμενη χρονιά, το blog στο οποίο παρουσίαζε κανόνες του στυλ και ανδρικής εθιμοτυπίας μέσα από σύγχρονα ρούχα και αξεσουάρ. Εν ολίγοις, βρήκε ένα τρίτο αυστηρά προσωπικό μονοπάτι μεταξύ της παλαιάς αίγλης του παραδοσιακού tailoring και της σύγχρονης εμμονής για τα ρούχα σχεδιαστών.

Το περιοδικό GQ τον στέφει αμέσως ως ένα από τα πέντε είδωλα μόδας που πρέπει να ακολουθεί κανείς στην Αγγλία το 2013. Η επιρροή του έχει αυξηθεί σημαντικά λόγω και των χιλιάδων οπαδών του (μόνο στο Instagram διαθέτει 143.000 ακόλουθους), αλλά όλα είναι προσεκτικά επιλεγμένα. Κι εδώ ακόμα ο Matthew επιλέγει μόνο τα καλύτερα.

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ

Ο Matthew δειπνεί με μια μυστηριώδη γυναίκα που βλέπουμε να κάθεται σε ένα κομψά στρωμένο τραπέζι. Βρισκόμαστε σε ένα εκλεπτυσμένο σύγχρονο σπίτι. Στέκεται και γνέφει ανεπαίσθητα με το κεφάλι του σε απολογητικό ύφος. Κατευθύνεται προς ένα δωμάτιο με μια απίστευτη ανοιχτή κάβα που διαθέτει μια εκπληκτική ποικιλία κρασιών. Ο Matthew παίρνει ένα μπουκάλι Amarone Bertani: θέλει να κάνει καλή εντύπωση και γνωρίζει ότι προσφέρει το καλύτερο από όλα. Επιστρέφει γοργά στην τραπεζαρία, αλλά σταματά ξαφνικά μπροστά από έναν καθρέφτη. Κατεβάζει το μπουκάλι κρασί. Ρυθμίζει τις μανσέτες του, κοιτάζει ολόγυρα και φαίνεται σαν να μυρίζει τον αέρα τριγύρω του. Ικανοποιημένος, προχωρά στην τραπεζαρία (με το Amarone ανά χείρας) προς τη μυστηριώδη γυναίκα. Είναι αδύνατο να αντισταθεί σε έναν άνδρα σαν κι αυτόν.

Με ένα μόνο πλάνο, η διαφημιστική καμπάνια αναπλάθει την ατμόσφαιρα ενός φιλμ: ο Matthew, φορώντας ένα σμόκιν, ατενίζει την κάμερα (τον καθρέφτη) για να ελέγξει την προφανώς ανεπιτήδευτη κομψότητά του.

Πρόκειται για μια γιορτή του ανδρισμού και της επιτομής του να είσαι άνδρας. Ένας ύμνος στην παραδοσιακή ραπτική που σέβεται τους συγκεκριμένους κανόνες και δεν «σοκάρει» ποτέ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ MATTHEW ZORPAS

Όμορφος με ένα σύγχρονο τρόπο Παραδοσιακός σε στυλ και εμφάνιση, αλλά χρησιμοποιώντας την τρέχουσα μόδα Ένα οξύ μάτι για τη λεπτομέρεια που δίνει στην εμφάνιση και την περιποίηση αρμονία και « φυσικότητα» Influencer της μόδας και του lifestyle Αναζητώντας την οπτική τελειότητα στην εμφάνιση, είναι μέσα του ένας ηθικός και τρυφερός άνθρωπος

EAU DE TOILETTE

Eau de Toilette 30 ml Natural Spray

Eau de Toilette 50 ml Natural Spray

Eau de Toilette 100 ml Natural Spray

Exit mobile version