Η Carrera γιορτάζει 60 χρόνια ιστορία
Εμπνευσμένη από σπουδαίες ιστορίες, η μάρκα παρουσιάζει το Carrera 124/S, μία αποκλειστική έκδοση για τα 60α γενέθλιά της εμβληματικής ανεστραμμένης γέφυρας.
- 20 ΑΠΡ 2016
Όταν ο Αυστριακός επιχειρηματίας και κατασκευαστής γυαλιών Wilhelm Anger ίδρυσε την εταιρεία αθλητικών προστατευτικών γυαλιών το 1956, δεν γνώριζε ότι, 60 χρόνια αργότερα, η μάρκα θα γινόταν μία από τις πιο φημισμένες και καινοτόμες μάρκες lifestyle γυαλιών.
Ο Wilhelm Anger ονόμασε έτσι την Εταιρεία του από τον μεγαλύτερο, ταχύτερο και πιο επικίνδυνο αγώνα του κόσμου: τον Carrera Panamericana, αντλώντας την έμπνευσή του από αυτό που, τότε, αντιπροσώπευε το μέλλον.
Έκτοτε, καθώς επιδόθηκε στο πάθος του για τον αθλητισμό και τις εξαιρετικές καινοτομίες, έχτισε την μάρκα η οποία το 1964, κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το Optyl® και το 1974 παρουσίασε τα πρώτα προστατευτικά γυαλιά του σκι με εναλλάξιμους φακούς.
Τα επόμενα έτη, η μάρκα δημιούργησε επίσης σημαντικές συνεργασίες και ξεκίνησε μια συνεργασία με το διάσημο σχεδιαστή αυτοκινήτων Ferdinand Alexander Porsche.
Τη δεκαετία του 80, η Carrera ξεκίνησε να εργάζεται με νέους συνεργάτες για τη δημιουργία νέων συλλογών, όπως η Sunjet and Boeing.
Το 1996, η Εταιρεία έγινε μέλος του Ομίλου Safilo: αυτή η νέα συνεργασία ενίσχυσε το δυναμικό των προϊόντων όσον αφορά το στυλ και την καινοτομία και έκανε τη μάρκα ακόμη πιο επιτυχημένη διεθνώς.
Η φήμη των γυαλιών ηλίου Carrera προβλήθηκε μαζί με τις εμβληματικές προσωπικότητες που τα φορούσαν στη διάρκεια των 60 χρόνων ιστορίας: Ο Al Pacino ως Tony Montana στην ταινία ο Σημαδεμένες (Scarface) (1983), ο Don Johnson ως James «Sonny» Crockett στην ταινία Σκληροί του Μαϊάμι (Miami Vice) (1984-1989), ο Chris Hemsworth και ο Daniel Brühl ως James Hunt και Niki Lauda στην ταινία Rush (2013). Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους πολλούς σπουδαίους ηθοποιούς που φόρεσαν τα γυαλιά Carrera, όπως ο Robert Redford, ο Brad Pitt, ο Leonardo Di Caprio και ο Mark Ruffalo.
Έπειτα από μερικά χρόνια και διάφορα εμβληματικά στυλ, το 2016 σηματοδοτεί ένα επιπλέον σημαντικό σημείο ορόσημο για την Εταιρεία που γιορτάζει τα 60α γενέθλιά της με μία ματιά προς τα πίσω στις σημαντικότερες στιγμές της ιστορίας της.
Το Carrera 124/S μεταφέρει την ταυτότητα της μάρκας μέσα από μία συνεχή αναφορά ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν: εξαιρετικά λεπτοί βραχίονες με ένα σχέδιο αιχμής που αποτελεί μέρος του DNA της μάρκας, με ανανεωμένες και μοναδικές στυλιστικές λεπτομέρειες, για να παρέχει μια ανάλαφρη αίσθηση καθόλη τη διάρκεια της ημέρας και ένα σύγχρονο στυλ.
Η μάρκα γιορτάζει τα 60α γενέθλιά της, και με τη νέα καμπάνια Maverick, που λανσαριστήκε το Φεβρουάριο του 2016 και παρουσιάζει τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό, μουσικό, σκηνοθέτη και επιχειρηματία Jared Leto, ως το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του 2016.
To μοντέλο Carrera 124/S θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα οπτικά καταστήματα παγκοσμίως από τον Απρίλιο του 2016.