PUBLI

Η φετινή συλλογή γυαλιών οράσεως της TOMS θα σε κάνει να δεις την αλλαγή

Σήμερα 11 Οκτωβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Όρασης #worldSightDay

Fact: Το 80% των γνώσεων μας το πετυχαίνουμε μέσω της όρασης. Όμως 285 εκ. άνθρωποι παγκοσμίως αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης. Το 80% αυτών των ανθρώπων μπορούν να γίνουν καλά! ..Απλά δεν έχουν την πρόσβαση για τη κατάλληλη διάγνωση και ιατρική περίθαλψη. Πίσω από κάθε αγορά προϊόντων TOMS κρύβεται μια κοινωνική καλή πράξη [social giving back] μέσα από παγκόσμιες  συνεργασίες με τους εκάστοτε κοινωνικούς φορείς [Giving Partners].  Έτσι, με κάθε αγορά γυαλιών οράσεως η TOMS συνεισφέρει στην αποκατάσταση της όρασης ενός ανθρώπου που το έχει ανάγκη μέσα από δωρεάν ιατρική εξέταση, αγωγή ή και επέμβαση καταρράκτη. 


 

Μια συλλογή γεμάτη κλασσικά, άνετα υπερσύγχρονα σχέδια με παραλλαγές στο στυλ αλλά και στην χρωματική παλέτα, ιδανικά για κάθε πρόσωπο. Ο τέλειος συνδυασμός μόδας και καλού σκοπού. Εδώ θα βρεις τη νέα συλλογή.

Χάρη στις αγορές σας και με τη βοήθεια των 13 Giving Partners σε 12 χώρες ανά τον κόσμο, μαζί και η Ελλάδα, η TOMS έχει βοηθήσει μέχρι σήμερα 600.000 άτομα πολλά εκ των οποίων είναι παιδιά που πάνε σχολείο. Η συλλογή είναι διαθέσιμη στα καταστήματα TOMS και σε επιλεκτικά καταστήματα οπτικών.


 

Fact: Το 80% των γνώσεων μας το πετυχαίνουμε μέσω της όρασης. Έχει αποδειχθεί ότι τα παιδιά που λαμβάνουν διορθωτικούς φακούς φαίνεται ότι βελτιώνουν την ακαδημαική τους επίδοση και έχουν λιγότερα προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο. Πηγή: Αμερικανική Ακαδημία Οπτομετρίας,2015(American Academy of Optometry, 2015)

Fact: 90% των ανθρώπων με προβλήματα όρασης ζουν σε αναπτυσσόμενες χώρες.  Οι Giving Partners της TOMS αναζητούν απομακρυσμένες κοινότητες για να προσφέρουν υπηρεσίες πρόληψης και θεραπείας σε τέτοια προβλήματα. Πηγή: Διεθνές Πρακτορείο για την Πρόληψη της Τύφλωσης, 2015 (International Agency for the Prevention of Blindness, 2015)

Fact: Ο καταρράκτης είναι η βασική αιτία προβλημάτων όρασης σε όλο τον κόσμο, ειδικά σε αναπτυσσόμενες χώρες όπου δεν υπάρχουν πόροι για την αφαίρεση του ούτε και για ένα απλό 15λεπτο χειρουργείο. Πηγή: Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, Όραση 2020 (World Health Organization, Vision 2020.

Η TOMS είναι ένα lifestyle brand δομημέν¬¬ο πάνω στην λογική του κοινωνικού επιχειρείν. Κάθε χρόνο ανακαλύπτει νέους τρόπους και εκφράζει την σημασία της ηθικής στάσης στη αγορά της Μόδα. Η κάθε αγορά αποσκοπεί σε κάποια ανθρώπινη ανάγκη, είτε αυτό είναι η αποκατάσταση της όρασης, την πρόσβαση σε πόσιμο νερό ή ακόμα και την ασφαλή γέννα,  μετατρέποντας έτσι το brand σε ένα σύμβολο με θετικό αποτύπωμα όπου μοιραία ο καταναλωτής γίνεται φιλάνθρωπος, ακτιβιστής,  υπέρ ενός καλύτερου μέλλοντος. Φέτος, από τον Μάιο και για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η TOMS Greece θα δραστηριοποιηθεί απέναντι στις ανάγκες της Ελλάδας προσφέροντας 25.000 καινούρια παπούτσια TOMS σε παιδιά απόρων οικογενειών σε όλους τους συνεργαζόμενους φορείς του Μαζί

Για Το Παιδί ανά την χώρα.

Με κάθε αγορά σου, η TOMS προσφέρει σε έναν άνθρωπο που το έχει ανάγκη.

One for One®

@TomsGreece I FB: Toms Greece

Exit mobile version