PUBLI

Η Gillette® παρουσιάζει την καμπάνια Το Τέλειο δεν είναι Όμορφο

Ο Neymar Jr., ο Ashton Eaton, ο Ning Zetao και ο Andy Tennant αναδεικνύουν την ακρίβεια που χρειάζεται να επιδείξουν στον δρόμο προς τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Καθώς ο αθλητικός κόσμος στρέφει την προσοχή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες Ρίο 2016, η Gillette, ο παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο της ανδρικής περιποίησης, παρουσιάζει τη διεθνή λίστα των αθλητών που συνοδεύουν το λανσάρισμα της νέας της καμπάνιας της για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, Το Τέλειο δεν είναι Όμορφο.

Με τη συμμετοχή του Neymar Jr. (Βραζιλία, ποδόσφαιρο), του Ashton Eaton (ΗΠΑ, δέκαθλο), του Ning Zetao (Κίνα, ελεύθερη κολύμβηση) και του Andy Tennant (Μεγάλη Βρετανία, Ομαδική Καταδίωξη ποδηλασίας), Το Τέλειο δεν είναι Όμορφο μας εξασφαλίζει μια ματιά στα παρασκήνια, τιμώντας το επίπονο ταξίδι των αθλητών, κατά την προπόνησή τους, μέχρι να φτάσουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ενεργώντας ως ακρογωνιαίος λίθος της νέας καμπάνιας, οι αθλητές αυτοί εξερευνούν την πραγματική ιστορία σχετικά με τι ουσιαστικά χρειάζεται, προκειμένου  να εκπροσωπήσουν το ελπιδοφόρο έθνος τους στη σκηνή του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος παγοσμίως – τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Neymar Jr. (Βραζιλία, Ποδόσφαιρο)

Αναγνωρισμένος ως ένας από τους καλύτερους παίκτες του υπέροχου αθλήματος σε ηλικία μόλις 23 ετών, ο Neymar παίζει ως επιθετικός για την θρυλική Ισπανική Ομάδα FC Barcelona και κατέχει τη θέση του αρχηγού της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου της Βραζιλίας, την οποία οδήγησε στην κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στους Ολυμπιακούς του 2012.

Ashton Eaton (ΗΠΑ, Δέκαθλο)

Αν ο νικητής του Δεκάθλου θεωρείται ο «Καλύτερος Αθλητής του Κόσμου», τότε ο Eaton είναι αναμφισβήτητα ο καλύτερος. Διπλά Παγκόσμιος Πρωταθλητής, σημερινός κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ (9,045 πόντους) και Ολυμπιονίκης.

Ning Zetao (Κίνα, Ελεύθερη Κολύμβηση)

Ο Zetao είναι ένα από τα μεγαλύτερα ανερχόμενα αστέρια της Ασίας και θεωρείται ότι θα κατακτήσει τα πλήθη στο Ρίο. Σημερινός κάτοχος του ρεκόρ στα 100 μέτρα ελεύθερης κολύμβησης στην Ασία και Παγκόσμιος Πρωταθλητής, είναι επίσης υπολοχαγός του κινεζικού Ναυτικού.

Andy Tennant (Μεγάλη Βρετανία, Ποδηλασία Πίστας – Ομαδική Καταδίωξη)

Ο Tennant προσπαθεί να γράψει τη δική του ιστορία στο Ρίο μετά τον ιδιαίτερο ρόλο του στην ομάδα της Μεγάλης Βρετανίας κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, το 2012. Αναμένεται να είναι αναπόσπαστο μέρος της Ομαδικής Καταδίωξης ποδηλασίας που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο πριν από τέσσερα χρόνια.

«Η ευκαιρία να εκπροσωπήσεις τη χώρα σου στους Ολυμπιακούς Αγώνες κερδίζεται, δεν χαρίζεται», δήλωσε ο Neymar Jr. «Eμείς οι αθλητές αντιμετωπίζουμε αρκετές προκλήσεις κατά τη διαδικασία της προπόνησής μας κάθε μέρα και είναι επιτακτική  ανάγκη να προσεγγίσουμε κάθε κατάσταση προσεκτικά και με συνεχή ακρίβεια. Οφείλω να βελτιώνω την προπόνηση μου καθημερινά ώστε να δώσω στον εαυτό μου την καλύτερη ευκαιρία να πετύχω τα όνειρά μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο

Μέσα από το πρώτο μέρος της καμπάνιας, στην οποία εντάσσεται το νέο διαφημιστικό, η Gillette θα επικεντρωθεί στις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κάθε αθλητής κατά τη διάρκεια της εντατικής προπόνησης  του, στο πλαίσιο της προετοιμασίας του για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Είτε πρόκειται για την υπέρβαση των εμποδίων στην προπόνηση, όπως ένας ανακριβής χρονισμός, μια κακή εκκίνηση, ή μια χαμένη βολή, η καμπάνια Το Τέλειο δεν είναι Όμορφο της Gillette ξεκινά υπενθυμίζοντάς μας ότι όλοι οι αθλητές χρειάζονται τα κατάλληλα εργαλεία και την προπόνηση ακρίβειας, προκειμένου να πετύχουν στην περαιτέρω πορεία τους.

«Είμαστε υπερήφανοι για τις ξυριστικές μηχανές που σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε, γιατί αντιλαμβανόμαστε ότι πίσω κάθε σπουδαίο ξύρισμα βρίσκονται χρόνια σχεδιασμού ακριβείας. Το ίδιο ισχύει και για τους αθλητές που προετοιμάζονται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες», δήλωσε η Μαρίλια Τόμπρα, Brand Manager της Gillette για την Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η καμπάνια Το Τέλειο δεν είναι Όμορφο ενισχύει τον ρόλο της Gillette ως ένα εμπορικό σήμα που υπόσχεται και προσπαθεί να επιτύχει το καλύτερο για 800 εκατομμύρια άνδρες καθημερινά, κάτι το οποίο κάνει για πάνω από 100 χρόνια.