H HMD Global, αντιπρόσωπος εταιρία των τηλεφώνων Nokia, τοποθετεί τον Stephen Taylor, πρώην CMO της PayPal, ως υπεύθυνο Marketing
- 24 ΑΠΡ 2020
Ο Florian Seiche, Chief Executive Officer της HMD Global δήλωσε: «Καθώς επικεντρωνόμαστε σε digital marketing στρατηγικές, είναι σημαντικό να προσελκύουμε και να συνεργαζόμαστε με ανθρώπους που έχουν ταλέντο και προοπτική για να στηρίξουν την εταιρία μας στο όραμα της για το μέλλον. Θεωρώ ότι η αποδεδειγμένη πολύπλευρη εμπειρία του Stephen, οι ηγετικές του ικανότητες και η νοοτροπία συνεργασίας που τον διέπει θα μας βοηθήσει όχι μόνο να υλοποιήσουμε εκπληκτικές καμπάνιες, αλλά και να διευρύνουμε την κοινότητά μας και το αποτύπωμα μας στα social media».
«Τα τηλέφωνα Nokia είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τον ποιοτικό σχεδιασμό και την εμπιστοσύνη, ενώ βασίζονται στην πρωτοπόρο δέσμευσή μας για ασφάλεια και την υπόσχεσή μας να προσφέρουμε συχνά updates σε ολόκληρη τη γκάμα. Είναι σημαντικό ότι η ενίσχυση με ταλαντούχα άτομα που πραγματοποιούμε στην HMD Global έρχεται σε πλήρη ευθυγράμμιση με την φιλοδοξία μας να παραδώσουμε εμπειρίες που βελτιώνονται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου. Δεν βλέπω την ώρα που θα προχωρήσουμε σε νέα πεδία με την βοήθεια του Stephen» συμπλήρωσε.
Προτού να πάει στην HMD Global, ο Stephen ήταν CMO, EMEA στην PayPal, όπου αναγέννησε τις προοπτικές του digital marketing της εταιρίας. Επίσης, στην προηγούμενη θέση του ως CMO for Europe στη Samsung Electronics, η αφοσίωση του Stephen σε ποιοτική διαχείριση των πελατών και η εξειδίκευσή του στα CRM, social media και direct-to-consumer e-commerce βοήθησαν στην αναγέννηση του brand. Ο Stephen ξεκίνησε την καριέρα του δουλεύοντας για brands που διαθέτουν προϊόντα για το σπίτι, μεταξύ των οποίων και οι The Gillette Company και Procter & Gamble.
Ο Stephen ήρθε στην HMD Global μετά την ανακοίνωση τριών νέων smartphones, μεταξύ των οποίων το πρώτο 5G Nokia smartphone, το Nokia 8.3 5G, ένα νέο μέλος της οικογένειας των Originals, το Nokia 5310 και της ολοκαίνουργιας hassle-free data roaming υπηρεσίας, την HMD Connect που κρατάει τους καταναλωτές συνδεδεμένους σε όσα έχουν την μεγαλύτερη σημασία για αυτούς.