Η Mastercard κάνει τα ταξίδια μία ακόμα εμπειρία ανεκτίμητης αξίας, σε Ελλάδα και εξωτερικό
Δημιουργώντας και προσφέροντας πάντα μοναδικές στιγμές και εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στους κατόχους καρτών της, η Mastercard παρουσιάζει νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες για τη χώρα μας και τον υπόλοιπο κόσμο.
- 6 ΟΚΤ 2016
Δίνοντας πάντα τη δυνατότητα στους κατόχους των καρτών της να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ασφάλεια και ευκολία, όπου κι αν ταξιδεύουν ανά τον κόσμο, η Mastercard εμπνέει και πάλι τα ταξίδια. Υποδέχτηκε το φετινό καλοκαίρι με τη νέα Cross Border καμπάνια της για τους ξένους ταξιδιώτες που επέλεξαν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας παράλληλα και την πλατφόρμα “Priceless Cities” για τους Έλληνες που θέλουν να ανακαλύψουν μοναδικές εμπειρίες σε προορισμούς του εξωτερικού.
Τα νέα, εμπνευσμένα από Ελλάδα, εικαστικά της καμπάνιας Cross Border κόσμησαν το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος, τον Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης «Νίκος Καζαντζάκης» και τον Αερολιμένα Μυκόνου και ταξίδεψαν στα Αεροδρόμια «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης και «Διαγόρας» της Ρόδου. Η φετινή, πλήρως ανανεωμένη σε αισθητική, καμπάνια της Mastercard είχε εικόνες από το ελληνικό καλοκαίρι, με δημιουργικό μήνυμα και έντονες φωτογραφίες που αναδεικνύουν τη χώρα μας.
Κάθε μία από τις φωτογραφίες καλωσόριζε τους ταξιδιώτες των πτήσεων από εξωτερικό, προτρέποντάς τους να ακολουθήσουν το ένστικτό τους, για να ανακαλύψουν την αυθεντική πλευρά της Ελλάδας και τους κρυμμένους θησαυρούς της. Για τη συγκεκριμένη καμπάνια, η Mastercard ξέφυγε από το αναμενόμενο ταξιδιωτικό περιεχόμενο και μήνυμα και προσκάλεσε τους επισκέπτες να ξεπεράσουν το προφανή και τα συνηθισμένα και να αναζητήσουν ανεκτίμητες εμπειρίες στον προορισμό τους.
Οι μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει για τους κατόχους των καρτών της δεν σταματούν όμως εδώ: η Mastercard παρουσιάζει και στην Ελλάδα την παγκόσμια πλατφόρμα “Priceless Cities” με μοναδικές εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας και ξεχωριστά προνόμια, σε συνεργασία με κορυφαία brands από όλους τους χώρους.
Οι Έλληνες ταξιδιώτες έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τα προνόμια αυτά, σε πάνω από 40 από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου, απλά και μόνο χρησιμοποιώντας τις Mastercard® κάρτες τους. Το μοναδικό αυτό παγκόσμιο πρόγραμμα, προσφέρει μία multi-platform πρόσβαση σε 3.000 συνολικά εμπειρίες με προνόμια, ειδικά σχεδιασμένες για τους κατόχους καρτών Mastercard.
Ταξιδέψτε στη Νέα Υόρκη και απολαύστε τη μουσική παράσταση της επιλογής σας από τις καλύτερες θέσεις του θρυλικού Carnegie Hall ή ζήστε μία πριβέ ξενάγηση στα ιστορικά studios της Cinecittà στην Ρώμη. Αν πάλι προτιμήσετε το Λονδίνο, θα έχετε τη δυνατότητα μιας αξέχαστης εμπειρίας shopping με τη βοήθεια της ομάδας στυλιστών του γνωστότερου πολυκαταστήματος της Ευρώπης, του Harrods, ενώ οι λάτρεις του τένις έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν τα τελευταία διαθέσιμα εισιτήρια για το τουρνουά Roland Garros του 2016. Ανακαλύψτε νέες εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για το επόμενο ταξίδι σας στο εξωτερικό, μέσα από το https://www.priceless.com/en-us/tourist/GR/europe/region.html.
«Δημιουργώντας τις παραπάνω εμπειρίες και υπενθυμίζοντας την ευκολία και την ασφάλεια των αγορών σε οποιονδήποτε ταξιδιωτικό προορισμό ανά τον κόσμο, η Mastercard υπενθυμίζει στους κατόχους καρτών της την ελευθερία που απολαμβάνουν οπουδήποτε κι αν βρεθούν. Ξεπερνάμε τα κλισέ και τα προφανή και προσφέρουμε στους κατόχους καρτών Mastercard® στιγμές και εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας», δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Μίγγου Marketing Manager της Mastercard στην Ελλάδα.