Η νέα εικόνα των αρωμάτων Trussardi Uomo και Trussardi Donna
Η αφήγηση της ιστορίας πίσω από το Trussardi Uomo the Red.
- 16 ΔΕΚ 2016
Μια ολοκληρωμένη παραγωγή έχει προσδώσει μια νέα εικόνα στον κύριο πυλώνα των αρωμάτων της Trussardi, το Uomo και το Donna και παρουσιάζει το νέο άρωμα: το Uomo The Red.
Περιλαμβάνει τα πάντα, από την ταινία μόδας μέχρι τη φωτογράφιση με τα μοντέλα που πρωταγωνιστούν στην ιστορία. Το πρωτότυπο soundtrack συντέθηκε και εκτελέστηκε από την μπάντα “The Good Company”, ένα μουσικό project που συνέλαβε και συντόνισε η Gaia Trussardi. Ο τίτλος του τραγουδιού είναι “Is it over? No, not yet”, που επαναλαμβάνει το αίτημα και αφηγείται την ιστορία αυτής της ξεχωριστής διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία δημιουργήθηκε στο Μιλάνο, στα δωμάτια της βίλλας Necchi-Campiglio, που μετατράπηκε σε μια super-chic λέσχη κυρίων, και στη βεράντα Aperol της Galleria Vittorio Emanuele, με τους πυργίσκους του καθεδρικού ναού του Duomo στο φόντο.
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Είναι μια αισθησιακή ιστορία σχετικά με μια απίστευτα όμορφη γυναίκα (την Alisa Ahmann από τη Γερμανία, ένα από τα πιο καυτά top models αυτή τη στιγμή που γεννήθηκε το 1992), και έναν εντυπωσιακό άνδρα (τον Tomas Skoloudik από τη Δημοκρατία της Τσεχίας, 30 ετών, ο οποίος έχει εμφανιστεί σε μεγάλες καμπάνιες για κορυφαία fashion brands και διαθέτει 70,000 ακόλουθους στο Instagram). Φορώντας ένα κομψό, στενό δερμάτινο σύνολο από nappa, βγαίνει γρήγορα έξω από ένα αυτοκίνητο μπροστά στο “The Chaos Club” του Μιλάνου, που βρίσκεται σε μια ιδιωτική κατοικία με χαρακτηριστική αρχιτεκτονική: τη Βίλλα Necchi-Campiglio. Σχεδιασμένη από τον αρχιτέκτονα Piero Portaluppi και χτισμένη μεταξύ 1932 και 1935 για την οικογένεια Necchi-Campiglio, η βίλα είναι πλέον ιστορικό διατηρητέο κτίριο που ανήκει στο FAI και αποτελεί έμβλημα της αυθεντικής, λιτής μιλανέζικης κομψότητας.
Είναι η κλασική «βρετανικού τύπου» ιδιωτική λέσχη κυρίων όπου δεν επιτρέπονται οι γυναίκες. Τη σταματά ένας μπάτλερ με στολή που επιχειρεί να εμποδίσει την είσοδο της, αλλά εκείνη τον αποκρούει και εισέρχεται στην κύρια αίθουσα, αποφασισμένη να ολοκληρώσει το σχέδιό της: να πάρει πίσω τον άντρα που αγάπησε, με τον οποίο είχε πρόσφατα ένα σοβαρό καβγά και ίσως ακόμη και να χώρισαν, αλλά τώρα συνειδητοποιεί ότι αυτός είναι ο άνδρας της ζωής της.
Όλα τα μέλη του club είναι γοητευμένα από αυτή τη γυναίκα: δεν είναι μόνο όμορφη, αλλά έχει επίσης κάτι ιδιαίτερα έντονο και το άρωμα της είναι συναρπαστικό.
Αφού κάνει αισθητή την παρουσία της κι αφήσει εμβρόντητους τους άνδρες να θαυμάσουν την ομορφιά της, αρπάζει δύο ποτήρια σαμπάνια από ένα δίσκο που κρατά ένας ντροπαλός σερβιτόρος και κατευθύνεται προς τη βεράντα. Είναι νύχτα, και η θέα του φωταγωγημένου καθεδρικού ναού του Μιλάνου είναι σχεδόν συγκινητική. Βλέπει μόνο εκείνον -το αθλητικό σώμα του από πίσω, τους δυνατούς μύες του που αγκαλιάζει το λευκό πουκάμισο, όσο ο ίδιος την περιμένει, σχεδόν σαν να γνώριζε ή να αισθάνθηκε ότι θα έφτανε. Γυρίζει. Την πλησιάζει για να μυρίσει το άρωμα της και τη ρωτά, με έναν αόριστα σαρδόνιο, ελαφρώς συγκινημένο τρόπο «Ώστε δεν τελείωσε;» Εκείνη απαντά: «Όχι, όχι ακόμα». Έχουν άλλη μία ευκαιρία: μπορεί να είναι η τελευταία ή… ποιός ξέρει; Εξάλλου, το να είναι μαζί είναι η πιο όμορφη και μυστηριώδης περιπέτεια της ζωής…
Τα χείλη τους έρχονται πιο κοντά.
Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης ανάμεσα σε δύο ισχυρές προσωπικότητες που δεν μπορεί να τελειώσει επειδή εξακολουθούν να έχουν μια βαθιά και αδιαμφισβήτητη σχέση, που αποτελεί επίσης μια αλληγορία για τον άρρηκτο δεσμό ανάμεσα στην κύρια συλλογή των αρωμάτων Trussardi, που ξεκίνησε το 2011, και τους αμέτρητους οπαδούς της ανά τον κόσμο.