Η HUGO συνεργάζεται με τη VISA CASH APP RB FORMULA ONE TEAM, αναδεικνύοντας το αυθεντικό της στυλ
Η HUGO κάνει ένα τολμηρό βήμα στον κόσμο του αθλητισμού και ανακοινώνει με ιδιαίτερο ενθουσιασμό τη νέα συνεργασία της με την Visa Cash App RB (VCARB) Formula One™ Team, αρχίζοντας από τη φετινή σεζόν.
- 13 ΦΕΒ 2024
Αυτή η συνεργασία θέτει τη HUGO ως Επίσημο Συνεργάτη Ένδυσης της ομάδας και αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για το brand να αξιοποιήσει την παγκόσμια απήχηση της F1TM, βγάζοντάς την εκτός πίστας και ενσωματώνοντας την στην κουλτούρα της.
Με τη φιλοδοξία να γίνει το κορυφαίο brand επιλογής στη γενιά των changemakers, η HUGO – σε συνεργασία με την VCARB – εμπνέει τα άτομα να αποδεσμευτούν από τις συμβατικές αντιλήψεις, ενθαρρύνοντάς τα να υιοθετήσουν το τολμηρό, ανατρεπτικό πνεύμα που χαρακτηρίζουν και τα δύο εμβληματικά brands. Προετοιμαστείτε για μια σεζόν εκρηκτικής ταχύτητας, αποφασιστικού στυλ και ‘αμετανόητης’ αυτο-έκφρασης, καθώς η HUGO και η VCARB αναταράσσουν τον κόσμο της F1™ επαναπροσδιορίζοντας τα όρια του μηχανοκίνητου αθλητισμού, υπερασπίζοντας την ατομικότητα και την αυτο-εξερεύνηση εντός και εκτός πίστας.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που εμβαθύνουμε τη δραστηριότητά μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό συμμετέχοντας στην F1 με τη HUGO. Η συνεργασία με την Visa Cash App RB Formula One™ Team θα μας επιτρέψει να συνδεθούμε με τη Generation Z σε παγκόσμια κλίμακα και με έναν ισχυρό τρόπο. Ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε περαιτέρω τις συνέργειες μεταξύ του αθλητισμού και της μόδας, για να προσφέρουμε στο κοινό νέες και μοναδικές ευκαιρίες να εντρυφήσουν στο HUGO brand”, επισημαίνει ο Daniel Grieder, Διευθύνων Σύμβουλος της HUGO BOSS.
Ο Peter Bayer, Διευθύνων Σύμβουλος της Visa Cash App RB Formula One™ Team σχολιάζει: “Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τη HUGO στην οικογένεια της Visa Cash App RB ως τον Επίσημο Συνεργάτη Ένδυσης της ομάδας. Η HUGO είναι ένα brand συνώνυμο με το στυλ και ικανό να ανεβάσει ακόμη και τους πιο ταπεινούς στα υψηλότερα επίπεδα της ενδυματολογικής κομψότητας. Είμαστε χαρούμενοι με την πρώτη συλλογή που πρόκειται να κυκλοφορήσει και προσβλέπουμε σε μια μακρά και δημιουργική συνεργασία που θα ανεβάσει τον πήχη της αισθητικής στη F1. Αυτό το άθλημα έχει να κάνει με την ταχύτητα και τα περιθώρια, αλλά η έκφραση και το στυλ είναι επίσης σημαντικά και συμβαδίζουν με την επιτυχία. Μαζί με τη HUGO, ανυπομονούμε να διαταράξουμε την μόδα στη F1 και να επαναπροσδιορίσουμε τα όρια του τι σημαίνει αυτό μέσα και έξω από την πίστα”.
Με την έναρξη της σεζόν 2024 της F1™, το λογότυπο της HUGO θα εμφανίζεται στην αγωνιστική στολή, στην ένδυση της ομάδας και στα αυτοκίνητα της VCARB Team. Η συνεργασία θα συνεχιστεί και εκτός πίστας, με limited-edition capsule συλλογών με τολμηρά σχέδια που χαρακτηρίζονται από την εκλεπτυσμένη αισθητική της HUGO, αλλά και fashion-forward ρούχα υψηλών επιδόσεων και μοντέρνα κομμάτια για τους fans. Η HUGO θα σχεδιάσει και θα δημιουργήσει σύνολα για την VCARB Team, συμπεριλαμβανομένων των επίσημων εμφανίσεων για δύο από τους πιο χαρισματικούς οδηγούς του σπορ, τον Daniel Ricciardo και τον Yuki Tsunoda, καθώς και μια σειρά από υψηλής – αντοχής αγωνιστική και ταξιδιωτική ένδυση για ολόκληρη την ομάδα.
Η αγωνιστική εμφάνιση που σχεδιάστηκε από τη HUGO, αναδεικνύοντας το γραφιστικό branding σε έντονα χρώματα καθώς και το λογότυπο του χαρακτηριστικού μεταλλικού ταύρου, αποτελείται από αδιάβροχα μαλακά jackets, έντονα T-shirts και lightweight ελαστικά παντελόνια – όλα κατασκευασμένα από τεχνικά υλικά κατάλληλα για την πίστα. Η επίσημη ταξιδιωτική εμφάνιση της ομάδας αποτελείται από σύνολα που χαρακτηρίζονται από το διακριτικό casual-cool στιλ τους. Αυτά τα laid-back στοιχεία ακολουθούν τους εμβληματικούς κώδικες της HUGO, συμπεριλαμβάνοντας τα μεταλλικά λογότυπα και το χαρακτηριστικό branding με το κόκκινο πλαίσιο.
Η είσοδος της HUGO στον κόσμο της F1™ ξεκίνησε εκρηκτικά σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση που διοργάνωσε η Visa Cash App στο Λας Βέγκας στις 8 Φεβρουαρίου, όπου αποκαλύφθηκαν τα νέα χρώματα του μονοθέσιου και η στολή της ομάδας με το λογότυπο της HUGO.
Η εκδήλωση συγκέντρωσε περισσότερους από 1000 καλεσμένους για να παρακολουθήσουν αυτή τη μνημειώδη στιγμή που περιλάμβανε τις δυναμικές ερμηνείες από τους Kendrick Lamar και Baby Keem. Ο Ricciardo και ο Tsunoda έκαναν επίσης την εμφάνισή τους με σύνολα HUGO, μαζί με άλλους εμβληματικούς VIPs, συμπεριλαμβανομένων των Tobi Brown, Reezy, Trevon Diggs, DeAndre Hopkins, Brian Branch, Myles Garrett, Darren Waller, Danny Amendola, Breece Hall, Kayvon Thibodeaux, Zoi Lerma, Baron Schoenvogel, Maurice Kamara, Leonie Wong, Sebastian Moy και Oliver Moy.
“Ακολουθώντας το κύμα ενθουσιασμού και ενδιαφέροντος που δημιουργείται από τους fans, σχεδιάζουμε να δημιουργήσουμε θεαματικές στιγμές για το brand σε σημαντικούς αγώνες στο ημερολόγιο της F1. Η 360° προσέγγισή μας θα προσφέρει στην κοινότητα της HUGO πρόσβαση σε αξέχαστες φυσικές και virtual εμπειρίες, παρουσιάσεις προϊόντων, συναρπαστικές pop-up εμπειρίες και συνεργασίες με ταλαντούχους ανθρώπους. Με την F1 να είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα αθλήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και με θεμελιωμένη κουλτούρα οπαδών, η HUGO θα ενδυναμώσει την παρουσία της με συναισθηματικό περιεχόμενο σε όλα τα κανάλια της, ενώ θα διευρύνει την κοινότητά της με το πιο πολυδιάστατο κοινό που λατρεύει τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως”, δηλώνει η Nadia Kokni, SVP του Global Marketing και Brand Communications της HUGO BOSS.
Αυτή η συνεργασία υπόσχεται να ενθουσιάσει και να αντηχήσει στο Gen-Z κοινό της HUGO και να μεταδώσει την έξαψη της F1™, ενισχύοντας το hype και συνδυάζοντας τη δύναμη τόσο του αθλητισμού όσο και της μόδας στο πλαίσιο της βασικής φιλοσοφίας του brand: HUGO Your Way.