Η Nova με σειρά ενεργειών στηρίζει τους συνδρομητές της στην Εύβοια
- 11 ΑΥΓ 2020
- Δεν θα πραγματοποιηθεί καμία φραγή σε συνδρομητές Nova (οικιακούς συνδρομητές, ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις) σε υπηρεσίες Internet, τηλεφωνίας και τηλεόρασης, λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών έως στις 31 Αυγούστου. Παράλληλα, σε όσες φραγές πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 10/8, έγινε άρση φραγής χωρίς χρέωση του τέλους επανασύνδεσης.
- Συνδρομητές που έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή τους ή στον εξοπλισμό τους θα δικαιούνται, κατόπιν αίτησις τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
- Οι δωρεάν αντικαταστάσεις εξοπλισμών και οι επισκέψεις τεχνικών, αφορούν τους πελάτες στο σύνολο τους ανεξαρτήτως δέσμευσης. Επιπλέον δεν επιφέρουν δέσμευση.
- Οι συνδρομητές σε περιπτώσεις μετακόμισης δεν θα χρεώνονται το τέλος μετακόμισης.
- Παράλληλα, η Nova θα προχωράει σε διακοπή ή υποβάθμιση σε συνδρομητές που ενημερώνουν ότι έχουν υποστεί ζημιές και ζητούν διακοπή των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης, χωρίς κάποια επιβάρυνση.
- Συνδρομητές υπηρεσιών τηλεόρασης που επικοινωνούν με τη Nova και ζητούν διακοπή λόγω της έκτακτης ανάγκης, η διακοπή τους θα γίνεται άμεσα και με on line τρόπο και δεν θα ισχύει ο προγραμματισμός για το τέλος του μήνα.
- Τέλος, ΔΕΝ θα χρεώνεται το τέλος επανασύνδεσης σε όσους συνδρομητές υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης επιθυμούν επανασύνδεση.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε απευθυνθείτε στο Κατάστημα Nova Χαλκίδας (Δ/νση: Αβάντων 70, Τηλ:2221079188) ή καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης συνδρομητών Nova στο 13831 (χρέωση 0,2500€/κλήση από δίκτυο Forthnet).